3

79 3 0
                                    

Dit deel van het verhaal bevat smut, als je dit niet wilt lezen, lees dan verder bij deze emoji ⚠️⚠️ vanaf hier kan je weer verder lezen.

Pov Daniëlle:

Start Smut⚠️⚠️

Het is Milo. Wat doe jij hier? Hou er je bek dicht, en als je gaat gillen ben je nog lang niet jarig begrepen? Ik knik, maar ik ben zo ontiegelijk bang. Dan opeens begint Milo mij te zoenen en aan te raken op plekken die ik niet fijn vind. Milo hou op alsjeblieft en ik begin te snikken. Hou je bek slet. En hij kleed zichzelf en mij uit. Opeens voel ik zijn hadden bij mijn clit en 2 vingers naar binnengaan, ik wil het uitgillen, maar durf niet, zometeen word ik weer in elkaar geslagen. Dan voel ik opeens zijn penis naar binnen gaan, zonder mij te laten wennen aan zijn lengte gaat hij snel op en neer, hij houd een hand op mijn mond zodat ik niet begin te schreeuwen. Dan is hij uiteindelijk toch klaar en geeft hij me nog een paar klappen in mijn buik en in mijn gezicht ontvang ik ook nog een klap. Snikkend lig ik op de grond, Milo is gelukkig weggegaan, rustig heb ik mezelf in slaap gehuild.

Einde Smut⚠️⚠️

Pov Daniëlle:

Toen het eindelijk ochtend was, zag ik weer iemand binnenkomen snel dook ik een hoek van de kamer bang voor diegene die binnenkwam. Daniëlle waar ben je? Zei Matthy. Ik snikte zachtjes in een hoekje van de kamer, rustig kwam hij op me af en vroeg wat er aan de hand was. Ik legde heel de situatie van gisteren uit. Ik denk dat ik Matthy nooit meer zo boos ga zien. Snel loopt hij mijn kamer uit en vergeet de deur dicht te doen, snel loop ik de gang op, opzoek naar een uitgang. Ik liep snel de trap af, en daar zag ik de 5 jongens ruzie maken, Matthy flipte helemaal tegen Milo en Milo terug naar Matthy de 3 andere jongens hadden zich er ook mee bemoeit, maar zeiden bijna niks.

Snel liep ik de deur uit........

De smut was wel een beetje akward dit was wel de eerste keer ooit en sorry milo dat jij de dupe hiervan bent. Mijn excuses

Hoe loopt het af voor Daniëlle? Zullen de jongens haar terug zoeken?

Vinden jullie het leuk worden of niet geef vooral tips!

Kusjes bankzittersslutxx

Verliefd? Op Mij?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu