7

60 0 0
                                    

Oké Daniëlle nu moet ik je toch wat vragen.

Pov Daniëlle:

Oké wat is er Mat? Nou uhm wil je misschien mijn vriendin zijn? Mat, ....... natuurlijk wil ik dat. Ik spring in zijn armen en begin hem te knuffelen. Mat ik vind het echt super fijn dat je dit vraagt. Ja ik ben ook super blij met jou antwoord, maar weet je het wel zeker Daan? Zegt Matthy. Natuurlijk, Mat kan ik even gaan douchen? Ja tuurlijk ik wacht beneden wel op je. Moest ik nou echt ja zeggen, omdat ik hier weg wil, ja dat moet helaas wel.

Na het douchen loop ik naar beneden, Matthy had het nieuws al gezegd tegen de jongens. Uhmm ik heb een vraagje, wat eten we vandaag? Geen idee. Zeggen ze alle 5 tegelijk. Oké zal ik anders boodschappen doen? Ja dat kan wel, zegt Raoul gelijk. Oké is goed ben ik zo weer terug. Kan ik misschien meegaan? Vraagt Matthy. Maar Mat wij moeten wel een video opnemen. Oh ja das ook waar. Vind je het erg om alleen te gaan? Nee hoor ben zo weer terug, zeg ik terug.

Als ik de deur uitloop doe ik alsof ik rustig naar de winkel loop. Als ik het hoekje om ben begin ik super snel naar het station te rennen, ik had gelukkig net genoeg geld om weer terug te gaan naar huis.

45 minuten later

Pov Matthy:

Na 45 minuten is Daniëlle nog steeds niet terug, jongens hebben jullie Daniëlle al binnen horen komen? Nee eigenlijk nog niet, zegt Koen. JONGENS WAAR IS ZE DAN? Uhm.... Oké ik ga haar zoeken. Gaan jullie mee of niet? Ja tuurlijk lets go.

Pov Daniëlle:

Als ik terug thuis ben, ga ik gelijk naar het politiebureau om aangifte te doen tegen de jongens. Ze nemen de aangifte op, en gaan er gelijk achteraan. Ik moest vooral terug naar huis gaan en alles op slot doen. Toen ik het bureau uitliep, ging ik snel naar Mickey, toen ze opendeed, vloog ze in mijn armen. Ik moest snel naar binnen komen. Toen ik binnen was, vertelde ik het gehele verhaal van a tot z. Omg Daan dat meen je niet! Ja helaas toch wel.

Pov Matthy:

We zijn al uren aan het zoeken. Toen ik en de jongens snel bij elkaar kwamen om een tactiek af te spreken, hoorde we opeens iets, namelijk; BLIJF STAAN POLITIE! Nog voordat ik iets kon zeggen werd ik al geboeid, maar door wie zijn wij verraden?

Pov Daniëlle:

Toen ik het avond nieuws bij Mickey aanzette, zag ik het opeens. De jongens waren gevonden. Ergens vond ik het wel zielig voor Matthy, ik heb hem volgensmij zoveel pijn hiermee gedaan. Uiteindelijk hoorde ik ook dat de jongens 10 jaar gevangenisstraf kregen waarvan 3 voorwaardelijk (Ze hoeven dus maar 7 jaar in de gevangenis, dan hebben ze nog 3 jaar, dat er niks strafbaars mogen doen, want dan komt er nog eens 3 jaar boven op de nieuwe straf). Nu heb ik dus eindelijk rust.

Sorry voor het gehele stuk over voorwaardelijk, maar dan weet iedereen wat het betekent.

Er komt nog een deel, maar wat gebeurt er dan?

Verliefd? Op Mij?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu