4

74 1 0
                                    

Snel liep ik de deur uit.......

Pov Daniëlle:

Toen ik snel de deur uitliep, moest ik voorbij het raam van cdH lopen. Snel dook ik naar onder zodat de jongens mij niet zagen...

Pov Robbie:

De jongens zijn nog steeds aan het ruziën, over dat Milo Daniëlle had verkracht. JONGENS EVEN OPHOUDEN NU! Roept Koen. Ik ben er zo klaar mee dat ik naar boven wil om te editen. JONGENS HOEZO STAAT DE DEUR OPEN? Matthy rent langs me naar buiten. Matthy rent snel langs me af, om te kijken en dan opeens zie ik haar lopen. Hee boys, daar gaat ze! Snel zien we Daniëlle wegrennen het bos in.

Pov Daniëlle:

Opeens hoor ik dat Robbie zegt: Hee boys, daar gaat ze! Snel een ik een bos in, en verstop ik me achter een dikke boomstam. Opeens hoor ik ze iets zeggen....

Pov Matthy:

Snel zien we Daniëlle richting het bos rennen. Als we in het bos aankomen zien we haar niet meer. Oké boys ik heb een plan. Milo en Raoul gaan helemaal naar achter van dit pad en rustig naar voren komen en Koen, Rob en ik gaan hier een beetje zoeken en lopen rustig weer naar jullie toe. Als we haar niet hebben, hebben we een heel groot probleem. Opeens toen Milo en Raoul naar achter van het pad sprinten keek ik even rond en daar zag ik haar zitten.

Pov Daniëlle:

Opeens zie ik Raoul en Milo naar achter van het pad sprinten. Robbie en Koen lopen rustig voorbij mij, Matthy is nergens meer te bekennen, opeens voel ik een arm om mijn heup en een hand op mijn mond. JONGENS ZE IS HIER! Schreeuwt Matthy in mijn oor. Binnen 10 seconden staan alle jongens weer voor me terwijl Matthy me nog steeds vast heeft. Ik word weer meegenomen door de jongens en in cdH word ik op mijn kamer gegooid, Matthy komt weer voor me staan en begint tegen me te schreeuwen. WAAROM LIEP JE WEG!? OMDAT IK HIER WEG WIL, EN OP DEZE MANIER WORDT IK NOOIT VERLIEFD......! Nog voordat ik mijn zin kon afmaken krijg ik een klap in mijn gezicht. ALS JE NOU GEWOON EFFE JE BEK DICHT HOUDT. Roept Robbie. Terwijl ik en Matthy tegen elkaar stonden te schreeuwen, was Robbie ook binnengelopen. Voordat ik nog iets kan zeggen wordt alles weer zwart.

Pov Matthy:

WAT DOE JE NOU ROB!? Ja ik hoor jullie beneden man! Snel leg ik Daniëlle op haar bed en ga op een stoel bij haar zitten. Rob ga alsjeblieft naar beneden. Na 1 uurtje wordt ze gelukkig weer wakker. Daniëlle gaat het? Snel kijkt ze op en duikt ze naar achter. Als ik naar achter kijk zie ik Rob staan. Rob ga weg, ze is bang voor je. Robbie zegt dat het eten klaar is, en hij loopt weer naar beneden. Ga je mee Daniëlle? Oké is goed, maar kan ik wel langs jou zitten? Ja tuurlijk kan dat. Samen liepen we naar beneden en gingen we samen langs elkaar aan tafel zitten.

Pov Daniëlle:

Toen we het eten op hadden vroeg ik aan Matthy, Matthy mag ik misschien beneden blijven bij jullie? Ja tuurlijk mag dat Daan, toch jongens? Ja tuurlijk zeggen ze allemaal. We hebben in de avond spelletjes gespeeld en nog een film gekeken, ik zat de gehele tijd tegen Matthy aan, en hij legde zijn hand om mijn schouder. Toen ik snel naar hem keek, keek hij ook weer terug naar mij, snel keek ik weer weg.

Verliefd? Op Mij?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu