8

72 1 0
                                    

7 jaar later:

Pov Daniëlle:

Ik ben nu dolgelukkig, ik heb een super aardige man leren kennen op een feestje genaamd Rob, ja het is wel een trauma naam, maar we raakte in contact en hebben een relatie gekregen. Uiteindelijk was ik ook zwanger geraakt van een jongetje, maar ik kreeg een miskraam.

Uiteindelijk is vandaag ook weer de dag dat de jongens vrijkwamen, ik was het alweer vergeten, ik kreeg namelijk een belletje van de politie, dat doen ze namelijk bij dit soort heftige gevallen.

Pov Matthy:

Vandaag is de dag dat ik en de boys vrijkomen. Ook ben ik erachter gekomen via via dat Daniëlle ons heeft verraden toen ze zogenaamd naar de winkel ging. Tijd dus om haar even een bezoekje te brengen. De boys en ik wachten elkaar buiten op. Als we allemaal buiten zijn, krijg ik van Raoul een briefje in mijn handen geduwd met het adres er op. Tijd om er heen te gaan.

Pov Daniëlle:

Ik was rustig een boek aan het lezen, Rob was naar werk gegaan, maar zei dat hij altijd terug ging zijn. Toen opeens de deurbel ging. Ik dacht dat het mijn pakketje bleek te zijn, want ik had nieuwe schoenen besteld voor Rob, maar dat bleek anders te zijn.

Toen ik de deur opendeed stonden ze alle 5 voor me. Long time no see baby, zei Matthy. Snel wou ik de deur dicht doen, maar Matthy had zijn voet tussen de deur gezet. Jongens ga alsjeblieft weg! Matthy duwde de deur open, en liep naar binnen ik werd mee getrokken.

Oh je hebt wel een mooi huisje Daan, heb je het zelf ingericht. Zei Matthy. Samen met mijn vriend, nou en? Luister Daniëlle ik zou toch maar even normaal gaan doen.

Nog voordat ik iets kon zeggen, kreeg ik een aantal rake klappen, van iedereen behalve Matthy, maar die was te druk bezig met bevelen geven aan de rest van de jongens. Toen ze eindelijk met me klaar waren hebben ze Joey boven in mijn bed gelegd, om tv te kijken. Ik bleef beneden op de grond liggen, de jongens wachtte tot Rob thuis ging komen, zodat ze nog een woordje met hem konden spreken. Ze waren met zijn alle in de achtertuin, nog voordat ik het wist rende ik zo snel mogelijk naar buiten, van rechts kwam Rob aan, van links kwam nog een auto met veel snelheid, de jongens hoorde ik achter me nog schreeuwen, maar voordat ik nog iets tegen Rob zei, werd alles zwart...

Pov Rob:

Daar ligt ze dan snel bel ik de politie en ambulance. De politie hadden de jongens weer opgepakt en de ambulance heeft Daniëlle meegenomen naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis hebben ze alles gedaan wat ze konden, tot ik opeens een lange piep hoorde, en de woorden van de dokter waren: Daniëlle van de gracht, overleden op Zaterdag 6 april 2024 om 19:34. De woorden bleven zich maar herhalen in mijn hoofd. Ik kon het niet geloven mijn meisje, mijn pareltje was weg, de vrouw waar ik kinderen mee zou willen is weg.

Wat een kopte einde is het nu echt voorbij? Ja het verhaal komt nu echt op zijn einde. Ik hoop dat dit wel een leuk verhaal was. Er komt nog wel een verhaal maar dat duurt denk ik nog wel een tijdje.

Groetjesssss en kusjessssss
Bankzittersslutxx

Verliefd? Op Mij?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu