MEDYADA Kİ RESİMLER KARAKTERLERDİR .
merhaba arkadaşlar öncelikle belirtmek isterim ki,okuyan ve oylayan herkese çok teşekkürler.Umarım bu bölümü beğenirsiniz.Yorumlarınızı,eleştirilerinizi bekliyorumm öpüldünüz !!! :)
Koca bir haftayı sanırım bavul hazırlamakla geçiştirdim,kendim için gerekli ne varsa bir orta boy bavula tıkıştırmam yeterli olduğunu düşünüyorum artık.Son hazırlıklarımı tamamladığıma göre bavulumu kapatabilirim.Bir ay ne kadar kısa olsa da benim için uzun olacaktı.Çünkü ilk defa ailemden bu kadar uzak kalacaktım.Bütün bilgilerim her şeyimi test etme zamanı gelmişti artık.Bavulumun üstüne oturdum çünkü kapanmamak için direniyordu.Mira'ya seslendim ve zorda olsa birlikte bu işi tamamladık.Yerim ben onu ne olursa olsun hemen yardımıma koşar şirinem benim.
''Evet şirine,bir bardak nesquik'li sütü hak ettik değil mi?"
"Eveeeetttttt!!!"
Birlikte mutfağa gittikten sonra,güzelce çikolatalı sütümüzü hazırladık.Annem izin günündeydi.Bugün Cumartesi olduğu için Mira'yla çizgifilm izleme saati yapmayı planladık.Büyük dedemde çoktan uyanmış ve veranda'da kahvesini yudumluyordu,bir yandan gazeteye dalmış günlük olaylara göz geçirme havasındaydı.Yanına gidip öpücük kondurdum ve birden zil çaldı.Koşarak kapıyı açtığımda postacı gelmişti.Okulumdan bir zarftı bu,peki neden bana gönderdiler? Ne yazıyordu bu zarfta? daha fazla bekleyemeden imzayı atıp salona doğru yürüdüm.Annem kapıyı duymuş olacak ki yanıma bitiverdi.
"Kapı mı çaldı Destina? Gelen kimmiş?"
"Evet Anne,postacıydı.Okulumdan zarf gelmiş."
"Aç bakalım ne var.Önemli bir şeydir belki Yurt dışıyla ilgili."dedi.Daha fazla oyalanmadan kahverengi zarfın açma yerinden uğraşmayıp yırtarcasına açmıştım.Zarfı açtığımda içim titremeye başladı gözlerim uzunca yazıları görünce birden kafamı toparlayıp yazılanları anlamaya yöneldim.
Okulumuzun Yurt dışı eğitim hakkı kazanan Destina Bilge,Eğitim yolculuğunda yanında Pasaport,vize,kimlik belgelerini ve sürücü belgelerini getirmeleri rica olunur.Uçuş ve Konaklamalarınız tamamen okulumuz tarafından karşılanmakta olup hiç bir talep ücret edilmemektedir.1 ay boyunca her hafta okulumuza e-posta bilgileriyle ve canlı yayın sistemiyle ulaşılarak Lasvegas eğitim ve araştırma raporları verilmesi rica olunur.Haftalık Eğitim ve Araştırma yerleri aşağıda belirtildiği üzere Tur Rehberi Sinan Yalçın tarafından gerçekleştirilecektir.Pazartesi günü sabah 9:00'da Kampüste olmanız rica olunur.
1.Hafta-Lasvegas havaalanı
2.Hafta-Günah şehri dehlizleri
3.Hafta-Groom Gölü
4.Hafta-Serbest etkinlik
DUYURU
Cumartesi günü düzenlenecek olan Bohem Antik Tiyatro Balosuna sizleri aramızda görmekten gurur duyarız.Akşam 7'de başlayacak eğlencemiz için Onur konuğu olarak özel arabayla evinizden alınacaksınız.Şimdiden başarılı,mutlu bir yıl sizinle olsun.
Okul Müdürü
Engin Feza
Elimdeki kağıdı büyük bir şokla Anneme uzatmak zorunda kaldım.Lanet olası bu müdürün bu kadar centilmen ve öğrencilerini bu kadar önemsemek zorunda mıydı ki? Birde neden evimden alıyorlar beni ya,daha annemin bu balo'dan haberi yoktu.Şimdi her şeyi öğrendi ne yapacağımı bilmiyorum.Kesin ağzıma sıçacak.Kahretsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeraltı Dünyası
FantasyYeraltındaki insanlar en yüksek bilgiye ermişlerdir... Bizim çılgın insanlığımız onlara karşı bir savaş başlatacak olursa, gezegenimizin yüzeyini havaya uçurabiliriler." (Ferdinand Ossendowski, Beats, Men and Gods, 1924, )