0.3: t e s a d ü f

4.4K 606 780
                                    

Bunu geçiş bölümü olarak düşünebilirsiniz,,,
olaylara yavaştan giriş yapıyoruuuz.
Keyifli okumalar bebisleerr. 🌷

♫ What Was I Made For?, Billie Eilish
♫ Until I Found You, Stephen Sanchez

🎬

Mesajı ilk okuyuşumun üstünden ne kadar zaman geçmişti, bilmiyordum. Ellerim fazlasıyla titriyordu ve bu nedenle de telefonu tutmak bir hayli güçleşmişti. Mesajları okurken kafamı bir yerlere vurduğumdan dolayı halüsinasyon gördüğümü bile düşündüm fakat Peter'ın bana mesaj atma ihtimalini asla düşünmedim. Hala da düşünemiyordum. Mesajı içimden tekrar tekrar okuyordum ancak şaka gibi geliyordu.

Öncelikle seni sinirlendirdiğim için özür dilerim.

Sonralıkla ise eski sevgilin olacak herif, tam bir göt.

Onun gibi karaktersiz insanların seni üzmesine izin vermemelisin Eva, sana küçük bir Peter sikik Henderson tavsiyesi. :)

Sanırım bununla beraber otuz sekizinci okuyuşumdu. Bir otuz sekiz kere daha okusam da gerçekliğine inanamayacaktım. Gördüklerim bir yanılsamaymışçasına gözlerimi sıkıca yumup açtım fakat sonuç hâlâ aynıydı. Mesajlar gerçekti ve bizzat bana atılmıştı.

Peter bana mesaj atmıştı. Peter bana mesaj atmıştı. Peter bana mesaj atmıştı.

Kendimi delirmiş gibi hissediyordum, bu gerçekleşmesi milyonda bir olan bir ihtimaldi ve beni bulmuştu. Sahiden de böyle miydi yoksa ben kafada kurma olayını çok mu abartmaya başlamıştım? Ellerimin titremesine engel olamazken kalbimin ağzımda attığı gerçeğini de görmezden gelmemek gerekliydi. Sanki kalbim göğüs kafesimi delerek bulunduğu konumu terk edecek ve dörtnala koşmaya başlayacaktı.

Bu adam bana tam olarak ne yapıyordu?

Üstümdeki etkisi inanılmazdı, tüm bedenim çoktan karıncalanmıştı. Kendime gelebilmek adına ciğerlerime derin bir nefes gönderdim. Gözlerimi kapayıp sakinleşmeyi bekledim bir süre. Hiçbir etkisi olmayınca ayağa kalkarak mutfağa doğru yöneldim. Şu an bana iyi gelebilecek tek şey buz gibi soğuk bir su içmek olabilirdi. Tezgaha ulaşınca kendime büyük bir bardak su doldurarak hepsini kafama diktim.

Sakin olmalıydım.

Duvardaki saate kaydı gözlerim, onu da bir ara oradan indirip çöpe atmayı zihnime not ettim. 17.21 olduğunu gördüğümde gözlerimi kocaman büyüttüm ve ağzımda aynı oranda açık kaldı. Yaklaşık 20 dakikadır aptal gibi anın gerçekliğini mi sorguluyordum yani? Ne kadar da salaktım. Aklıma yıldırım gibi düşen acı gerçekle birlikte tezgaha tutundum. Saniyesinde geri dönüş yapmadığım için o saniye onunla konuşma fırsatım varsa bile artık yoktu. Koşar adım salona gidip telefonu yeniden elime aldım.

evaeldem: SİKTİR GİT. (17.22)

evaeldem: ŞAKA MI YAPIYORSUN? (17.22)

evaeldem: MESAJLARIMA BAKTIN. (17.22)

evaeldem: BUNU CİDDEN YAPTIN. (17.23)

evaeldem: SEN 50 MİLYON TAKİPÇİLİ PETER J. HENDERSON, DM KUTUNDAKİ MİLYONLARCA KİŞİ ARASINDAN BENİ FARK ETTİN. (17.23)

MELODRAMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin