3.Eşid məni yeni təhsil ili!

304 47 41
                                    

Xaiş edirəm buralarıda oxuyun sözüm var:))Salam:))) Bilirəm bilirəm çox uzun yazacaqdım amma bu çox kısa hissəni paylaşmaq istədim çünki demək istədiklərimdə var və yazdığım qədərin paylaşım dedim:))

1) Bütün suallarınızı çəkinmədən yaza bilərsiz əmin olun ki cavab gələcək

2) Fikirlərinizi yazın:)) Nəyi bəyəndiz nəyi bəyənmədiz.Kim yaxşıdı, kim əsəblərinizi pozdu

3) Qrammatik sehflərim çoxdu bilirəm amma mən Rus bölməsiyəm xaiş edirəm səf tapdıqca yerində yazın ki bir daha olmasın

4) Nəsə yazanda çox xaiş edirəm "siz" deyə xitab etməyin daha 19 yaşım var:))

5) Və son olaraq məni qırmayıb dediklərimi ciddiyə alanlara sonsuz təşəkkürlər:))

Multimedia Cənnət-Azadə(təmsili).Teen Wolf'cular meni sevirsizafsgcMahnı:Sezen Aksu (Sorma)Mən əyləncəli mahnı xoşlayıram amma bu yazdığım hissəyə bu mahnı çox yaraşdı

"Hə amma hekayə ondan sonra başlayır.Bu ikili bir birinə eşq etirafı etdikdən sonra aylarca bir nağıl kimi həyat yaşayır.Yasinin hakimiyyəti yox olmağa başlayır"-yaxşı bu qədər də təsəvvür etmirdim-"Ama bir şeyə öyrəştinsə axıra kimi elə gedəcək. Qurtuluş liseyi də monarxiyaya öyrəşmişdi və Yasin aradan çəkildikdən sonra Pünhan yavaş yavaş hakimiyyəti ələ aldı.Yasinin ən yaxın dostu olduğu üçün Yasin qarışmadı "İstəyirsən biraz oyna" dedi.Bizdə o vaxtlar yaxın dost idiq.Yasin, Kamran, Pünhan,Könül və mən.Pünhanın xain oldğu ağlımızın ucundan belə keçməzdi"-dərindən bir nəfəs alır və yaxşı şeylər eşitməyəcəyimə əmin oluram

"Könül hardadı? "-bu sualın cavabını eşidmək istədiyimə əmin olmasam da söz ağızdan çıxdı

"Öldü"-1 kəlimə,4 hərf...'Öldü'.Yaşadığım şok hissini necə başa salım bilmirəm.Boğazımda bir düqün varmış kimi hiss etməyim normaldı? Bir özgə üçün belə pis olmam? Niye bilmirəm amma ağlayacaqmış kimi hissedirəm.Ki mən yaşım qədər ölüm görmüş insanam.Ən yaxınlarını itirmiş insan..Ölümə öyrəştim sandım amma unudmuşam ki ölümə öyrəşmək olmur..

Ölüm nə deməkdi sizcə?Mən sizə deyim.Ölüm ölənə çətindi ya yox bilmirəm amma qalana..Ölən insanı bir daha görmürsən,hardasa qarşılaşa bilməzsən onla.Ölən insanın səsin eşitməzsən, bir müddət sonra unudarsan o səsi,sonra dəli kimi..dəfələrlə eyni videoya baxıb səsin xatırladarsan.Pis olanda,gecə yatanda, ağlayanda kaş...kaşki burda olaydı deyirsən.Sonra ğöz yaşlarının ardından, boğazındaki ağrıya baxmayaraq,gülümsəyib xəyal qurmaqa başlayarsan.

Cənnətin sözün bölmədən qulaq asmaqa dəvam edirəm.Cənnət kolasından bir neçə qurtum içir və dodaqların yalayaraq dəvam edir "Necə öldü bilirsən? "Gülməyə başladı amma bu gülüş kədər və ya sevinclə dolu deyildi-

"Yasindən qaçaraq!Xanım Yasimi aldadırmış! Pünhanla!Yasin bumu öyrəndikdən sonra Pünhanla çox pis dalaşdırdılar, sıra Könülə gəldikdə isə Könül yox idi.Qaçıb getmişdi.Səhərisi gündə xəbər gəldi.Könülün olduğu taksi qəza keçirdib."-gözlərin yumduğunda ağlamağ üzrə olduğun anladım.Və içimdəki Azadə "sən o vaxtlar burda olsan görəsən nə olardı" deyir"Məncə..O günü heç vaxt unudmayacam"-stulumdan qalxıb yanına gəldiyimdə nə olduğunu anlamaq üçün mənə baxır.Heçbir şey demədən əyilib Cənnəti bərk-bərk qucağlayıram.Daha heç tanımadığınız birini ailəniz kimi qucaqladız heç? Uzum zaman sonra ilk dəfədi ki bu qədər səmimiyəm və səmimiyyətimin qarşılıqlın görürəm.

***

Biraz oturduqdan sonra qalxdıq əvvəl əmim zəng vurdu danışdıq, sonra Aysel xala (əmim arvadı), indi də Şəfiqə zəng vurdu.Pəri də whatsappa yazıb ki "təkər instaya şəkil qoy".Sevgili ailəm mən evdə olanda bu qədər marağlansaydız kaş.Amma içdən içə sevindim.Mənim üçün narahat olmağları falan.Üstümü dəyişib yerimə girməmişdən təzə aldığım gündəlik dəftəri çıxardım.Artıq evdə olmadığıma görə rahat rahat yaza bilərəm oxuyan olmayacaq və ümid edirəm ki bu il çox başqa olacaq. Eşidirsən məni yeni təhsil ili? Səndən ümidim çoxdu səndə məni üzü üstə buraxma...

Cennet_ova

Evimin GünəşiWhere stories live. Discover now