5.Uzatdıqım əli tutmayacaq

310 38 17
                                    

Əslində 40 dəqiqə sonra yollayacaqdım bir həftə tamam olsun deyə amma dözmədim:))Oxuyan, votesləyən, bəyənən, fikrin bikdirəm bütün oxuyucularıma təşəkkürlər:))Xüsusi ilə sətir arası komentlərin yeri ayrıdı:))Düşüncələrinizi gözləyirəm

Multimediya təmsili bizimkilər:))Gözlər ruhun aynasıdır deyəllər;))Mahnı Umut Kaya-Mevsimler geçerken

Çox danışdım diyəsən ajdjcgj

Addımların səsi yaxınlaşdıqca ağlıma bir sürü əlaqəsiz şey gəlir.Məsələn normal insan öləndə həyatın düşünür.Keçmişi bir film kimi gözünün önündən keçir gedir. Uzag başı cəhənnəmə vəya cənnətə düşəcəyi haqda düşünür.Amma mən Azadə Əliyeva.17 yaşına girə bilməyən Azadə Əliyeva isə Stiles ve Lydianın niyə hələ də sevgili olmadığını düşünürəm məsələn. Yada Şəfiqənin pişiyin tapılıb tapılmadığını.Sonra küçə pişikləri itlərdən necə qorunur? Məncə də mən ölməliyəm!

-A Könül 2 də burdaymış.Nə olub? Can verirsən? -Hiiii mundar Pünhan! Ondan kömək istəməy yerinə canavar olmağı seçirəm və susmaq haqqımı tələb edirəm!-Ooo Cənnət danışıb hə? -yenə cavab vermədim.Dost xainləri ilə işim olmaz mənim-Burda niyə uzanmısan? -dözə bilmirəm artıq!Ayağım bir tərəfdən bu mal bubiri tərəfdən Daş olsa çatlar!

-Aa korsan? Görmürsən? Zaqarlanıram-Pünhan yenə qəhqəhə atır və əlimə daşı aldığım kimi o yayıq ağzına vurmaq istəyirəm!

-Nə işin var burda gecə-gecə? Ayağa niyə qalxmırsan? Yıxılmısan? Cənnət hardadı?

-TQDK 2015-2016 sual kitabcaşı da nə tez çıxıb-deyirəm 'b' hərfin uzadaraq-Ətrafı gəzməyə çıxmışdım amma yıxıldım ayağımı burxdum.Qalxa bilmirəm! Oldu?

-Ihh..Olmadı-Nə olsa olar şəhzadəm? Normal insanlar bu halda olduglarında qarşılarına biri çıxdıqı üçün çox sevinər.Amma anladız ki mən çox normal deyiləm.Həm Pünhannan da Superman çıxmaz..Çıxsa çıxsa Satqınboy çıxar.Satqınboy? Sadəcə bir Azerbaycanlı bunu deye bilərdi.Yadaa.Sadəcə Azadə Əliyeva.Aaaaaaa.Allahım ölüm belə olur? Birdən havalandım və bitdi?-Yavaş anqır!

-Aaaaaaaaaaaaaaaaa-ölməmişəm! Sadəcə havalandım?!Bu məni daha da qorxutdugu üçün qışqırırdım amma Pünhanın səsi səsimi batırdı

-Anormalsan sen?! -Qarşımdaki mənzərə heç də iç açıcı deyil (Pünhanın düşən şalvarı və görsənən beli) .Günaha girməməy üçün gözlərimi yumuram.Yaxşı..Kinolarda minlərcə arxa görmüş olsam da..Of..Yaxşı utandım

-Burax məni!-Allah Allaha sözlərə bax e..Elə bil gedə ölür mənim üçün dəə.. Bu Türk serialları mənə heç yaramır.İndi məni yerə qaxsa nə p*x yiyəcəm?

-Kəs!

-Sən kəs!-Nə olar əsəbləşib yerə çırpma! "Onda kəs səsini" deyir içimdəki çoxbilmiş Azadə

-Atım səni burda? İtlər parçalasın? Yoxsa Fatmağül 2015 olmaq arzusundasan? Utanma de! İstəyirsənsə de kömək edərəm!-hii mundar!Dost xaini nə olacaq?!

-Burax dedim!-belinə belinə vurmağa başladığımda anormal kimi gülür.Hah! Sən hələ Azadə Əliyevanı tanımamısan! Qusurmuş kimi ögüməyə başladığım an arxam yeri öpür-Ahhhh!-özü də elə atdı ki oturdum e əməlli başlı!İndi hifz etdiyim ağrının yanında ayağım özün bu aralar popular olan Arda Turan kimi hifz edir.

-Azaadəəəəə!!!!!!-mənə elə gəldi yoxsa kimsə Azadə dedi? Ayyyy Cuckyin gəlininin səsinə oxşadı!Gəlinin və Cuckynin üzü gözümün qabağına gəldiyi an ğözlərimi bərk-bərk yumuram.Brr!Amma Pünhanın səsi məntiqsiz düşüncələrimi yerin altına bastırır və Colgette reklamındaki Afrikalı bəbəş kimi gülümsəyir

Evimin GünəşiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang