14.Azadlıq

197 15 7
                                    

Salam:))Yeni hissə gəldi:))Son Gün artıq bitdiyi üçün mənə bur rahatlama gəldi (tam istədiyim kimi yazmasamda) Amma 'Evimin Günəşi' ürəyimə yatdı:))Ümid edirəm ki sizdə bəyənərsiz və çox xaiş edirəm düşüncələrinizi yazın:))

Multimediya Azadə, Cənnət, Kamran, Fəridə təmsili.Tiplərdən kim kimdi başa düşərsiz:)) Mahnı isə Benimle yan:))Oxuyanda paralel olaraq qulaq asın və sonunda yenə bir bomba partlayacaq:))Sətir arası yorumda gözləyirəm.Mən 'evimin günəşin' yazmaq üçün çox darıxmışdım ümid edirəm ki sizdə oxumaq üçün darıxmısız:))

"Pünhan nə deyirsən de artıq! Dəli oluram"-Pünhan sözü acı bağırsaq kimi uzatdıqca Cənnətdə dəli olur.İndi saç baş girişəcək Fəridəyə o olacaq! Görəsən bunlarda sevgilidi? Amma hər nə məsələdisə Yasinin keyfi yerindədi.Nə olur Cənnətə olur

"Sən həmişə mənə dəli olursan"-üzsüzdükdə level keçdin Pünhan! Təbriklər!

"Əlbəttə ki dəli oluram.Səni tanıyan hər kəs bir müddət sonra ağlın itirir"-bu qızın söz soxmaları deyə bir şey var!

"Bu cazibənin qarşısında dayana bilənin ağlına şüphə edərəm onsuzda"-hıı biz qalxaq yavaş yavaş PünCən və egoları biraz tək qalsın!

"Çox xaiş edirəm reklam fasilənizi bitirib mətləbə keçin"-Kamran? Xeyir ola?

"Yasin Fəridəni bura mən gətirmişəm. Sənin üçün"-Fəridəyə baxanda başın aşağı salıb dırnaqları ilə oynadığını görürəm. Diyəsən həyacanlananda dırnaqları ilə oynayır

"Nəcə yəni?!"

"Cənnət bölmə"-Yasinin yumuşaq üz ifadəsi dəyişdiyi üçün yenə qorxmağa başlayıram.Mexanizmi anladım diyəsən Yasinin baxışları öldürücü, soyuq,qorxunc, hirsli olanda içimə soyuq ürpərti girir.

Gözləri mülayim baxanda isə dekabrın son günləri soyuq çöldən evə girmiş kimi oluram...Yada yağışlı havadan sonra çıxan günəşin gətirdiyi sevinclə dolur içim.

"İstər inan istər inanma amma mən həqiqətən çox peşmanam.Yenilər köhnələri unutdurar deyirlər..Buna görə də Fəridə və sənin aranı düzəltmək istədim..Sən məndən niyə nifrət etmirsən bilirsən? "-dediyində Yasin başın 'yox' mənasında yellədi.Həqiqətən də Yasin niyə Pünhandan nifrət etmir?-"Mən sənə Cənnəti verdim.Özüm getdim amma sənə Cənnəti verdim.Özümdən çox inandığım tək insanı.Sən Cənnətə şərtsiz qoşulsuz inanırsan çünki heç vaxt satmayacağını bilirsən.Könüldən çox dəyərli bir xəzinəni sərdim qarşına amma sən onu mənim yerimə qoydun.Mən sənə Cənnəti onu ən az Könül qədər sevəsən deyə verdim.Sənsə ona bacı qözü ilə badın.Dostluq sevgidən daha əsasmış, qiymətliymiş..Bunu sənin sayəndə öyrəndim.Amma səndən sevgilini aldım.Bu fark dəyişmir.Fəridəni də Könül olaraq yolladım"

Pünhan haqqında fikirləşdiyim bütün düşüncələrim iynə batırılmış şarlar kimi partlamaqa başlayır və onu kimə oxşatdığımı anlayıram!Pünhan mənim qardaşıma oxşayır.Yaşasaydı bəlkə də bu tipdə olardı.Amma mənə çatmayan bir şey var qardaşım Pünhana mən Könülə oxşayıram.Bu necə ola bilər? Əlbəttə ki dünyada bir birinə bənzəyən və qohum olmayan insanlar var amma onlar bir biri ilə qarşılaşmır

"Sən necə yalançı bir insansan Pünhan? Mənə sadəcə Yasinlə sevgili ol dedin! Yenə onu parçalayıb atmağımı istəmirdin sən?!"-Fəridə ayağa qalxıb gedəndə Pünhan gülməyə başlayır. Oyun idi? Pünhan yalan danışır yoxsa Fəridə? Mən necə bir şeyin içinə düşmüşdüm belə? Hansı arada? 5 gün içində bu qədər yoruldumsa ağlımı itirəcəyim gün o qədər də uzaqda deyil-"Üzsüz gülürsəndə hələ!"

Evimin GünəşiWhere stories live. Discover now