Liefde hing in de lucht ♥

139 10 11
                                    

Pov Scott:

Ik zie Emma nog snel iets typen op haar gsm. Ik ben zo dom geweest, waarom heb ik niet direct gezegd dat ik van haar hield , stom kieken dat ik ben. Emma kruipt dichter tegen wij aan. Ik knuffel haar hard. Ik vind dat ik haar morgen moet vertellen dat zij degenen is waar ik zo hard van hou. Maar goed ik zie Emma haar ogen sluiten en ik fluister in haar oor: " Slaap wel Emma." Ik zie haar meteen glimlachen. Cute. Na een paar seconden viel Emma in slaap en kort daarna viel ik ook al in slaap.


Pov Emma:

De volgende ochtend maakt Scott mij rustig wakker. " Goeie morgen mooie slaapster!" zegt hij vrolijk. " Goeie morgen vroege vogel." zeg ik en we lachen beiden. Hij had de tafel al gedekt. Ik ging snel mijn tanden poetsen, gezicht wassen en kwam dan aan tafel. "Wat gaan wij vandaag doen?" vraagt hij nieuwsgierig. "Ik heb om 14 u afgesproken met Caro afgesproken." "Oh ok dan." zegt hij speels teleurgesteld. Ik vond het zielig om hem zo te zien, dus zei ik: "Euhm als je wil kan je als ik klaar ben naar mij thuis komen?" " Hahaha nee is niks, ik moet toch gaan werken, maar kan dan als ik niet te moe ben langskomen om te chillen." Ik glimlach en voel dat ik bloos. " Auw Emma wordt een aardbeitje!" " HA HA HA kom gaan we nog eten of hoe zit het hier?"

2 u later,

Het is ondertussen al 13 u , dus nog 1 uur voor ik in het cafeetje moet zijn. Ik zeg dag tegen Scott en wou naar huis wandelen, tot Scott mij tegen houdt. "Wolfs ik ga je wel brengen." "Maar dat hoeft niet hoor, mijn straat is maar 3 straten ver van hier." "Ja, maar ik wil niet dat er nog iets gebeurt als gisteren, ik wil je niet alleen laten." zegt hij met 10 seconden oogcontact. "Ok ok het is al goed jij wint , dramalama" zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol. Als wij in de auto zitten vraagt hij rond hoe laat ik klaar zou zijn straks. " Waarom wil je dat weten?" "Gewoon om je te kunnen ophalen." "En wat met je werk dan?" "Ik heb de laatste weken erg hard gewerkt, dus kan ik vroeger stoppen wanneer ik maar wil." "Slim, ik ga denk ik rond 16u-17u klaar zijn, anders bel ik je dus je gsm altijd bereikbaar a.u.b." "Ja chef" zegt hij met zijn hand op zijn hoofd. Ik lach. Ondertussen zijn wij aangekomen. "Bon hier zijn wij dan." "Euhm ja." Hij stapt mee uit en komt mee naar binnen. Mijn zusje is naar een vriendin, en mijn beide ouders zijn gaan werken. Scott moest en zou mee komen om mij erna te brengen. Scott gaat in de zetel liggen, terwijl ik mij douche, make-up op doe, haren krul en mijn kleren aan doe. Als ik beneden kom zie ik Scott slapen en...

Het beste moet nog komenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu