Pov Caro:
Wauw, Emma had net haar verhaal vertelt en ik vind hun beide super cute! "Wauw jullie zijn echt voor elkaar gemaakt!" Zei ik. "Thanks!" Het eten kwam naar onze tafel. "Ja door de woorden van Scott ben ik al weer minder onzeker en vind het kleedje nu echt heel mooi!" zei ze trots. "Ben echt blij voor jouw Emma!" Ze glimlachte en haar ogen blinkten.
Pov Emma:
Ik denk na, morgen moet ik een date regelen. Gewoon om hem te bedanken voor alles wat hij al voor mij deed en ook voor onze 1e dag samen want dat maak je maar 1 keer mee in een relatie/leven. Ik vraag Caro voor nog wat advies en babbelen nog wat over van alles en nog wat. Ondertussen is het al 16:30u en zijn net klaar met ons theetje die we hebben bestelt na ons eten. We rekenen nog snel af. "Het was heel gezellig!" zeg ik. "Ja vond ik ook, veel plezier nog op planeet Scemma!" zei ze met een knipoog. Ik rolde met mijn ogen. Caro is net vertrokken en ik realiseer net dat ik Scott nog moest bellen om mij te komen halen. Hij neemt na een paar seconden op. " Euhm ja prinsesje?" zei hij moe. Ik bloos van het woordje prinsesje altijd nu ook, gelukkig kan hij het niet zien. "Wakker gemaakt?" vraag ik terwijl ik het antwoord al weet. "Yep maar jij mag mij voor alles wakker maken." "Slijmbal" zeg ik lachend. "Kom je mij halen?" vroeg ik erna. "Ik vertrek nu meteen!" "Tot zo." en ik haak af. Na nog geen 5 minuten staat hij er al met zijn auto. Ik stap de auto in en geef hem een kus. "En hoe was het met Caro?" vroeg hij. "Goed ja gewoon nog gesproken over van alles en nog wat, je weet wel girls time." zeg ik lachend. Hij begreep niks maar goed. Wij zijn ondertussen aan zijn dakterras aan gekomen. Wij gingen hier blijven tot 18u om daarna naar mij thuis het nieuws aan mij ouders te vertellen en om daar te slapen. We waren aangekomen op zijn dak, het was hier wel koud. Ik had Scott zijn hand vast en hij voelde dat ik bibberde dus kreeg ik een joggingpak om achter het muurtje aan te doen. Ik glimlachte en omkleedde mij. Toen ik klaar was lag ik naast hem op zijn schouder en hij had zijn arm over mijn schouder en hij had zijn andere hand over mij. Eerlijk, dit voelde heel beschermd. "Onverwachte vraag, maar wil je mee op wereldreis?"
Pov Scott:
Ik vertrek na dit schooljaar op wereldreis en wat is er nog mooier dan dat Emma meegaat? "Ga je nog steeds?" vraagt ze bang. "Euhm ja, als je mee wil he anders blijf ik hier." zeg ik zelfzeker. "Ik wil graag maar als het mag van mijn ouders natuurlijk." "Dan gaan wij het hun straks vragen als we het gaan vertellen over ons ok?" "Is goed." zegt ze en legt zich terug goed. Ik zie dat Emma moe begint te worden, dus vraag ik of ze liever heeft dat wij nu al naar haar huis gaan. "Als jij dat wilt." zegt ze. "Ik kijk naar jouw Emma, en niet naar mij." Ze glimlacht schattig.
Pov Emma:
Scott is echt veel te lief. We maken ons klaar om naar mijn huis te gaan. Scott pakt nog wat spullen van hem in een zak en zet die in de koffer bak. Ik begin stres te krijgen als we er dichter en dichter bij komen met de auto. Toen Scott zag dat ik wat stres kreeg, legt hij zijn hand op mijn been en zegt:"Niet stressen prinsesje!" Ik glimlach maar ben nog steeds aan het stressen. Ik weet dat mijn ouder er geen probleem mee gaan hebben, du waarom ik stres weet ik niet. Mijn moeder wist al dat ik een crush had op Scott maar ze weet niet dat wij samen zijn. Scott parkeert de auto, hij pakt zijn zak uit de koffer bak en zet hij met zijn hand nog vast over zijn schouder. Hij pakt met zijn ander hand mijn hand vast en zegt:" Alles komt goed prinsesje." zeg hij. Ik doe de deur open. Ik schrok want iemand riep mijn naam super luid door het huis en loopt naar mijn richting.
ℕ𝕒 𝕓𝕚𝕛𝕟𝕒 𝕖𝕟𝕖 𝕞𝕒𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕖𝕖𝕣 𝕖𝕖𝕟 𝕟𝕚𝕖𝕦𝕨 𝕕𝕖𝕖𝕝! 𝕊𝕠𝕨𝕚𝕖𝕤𝕠 𝕒𝕝 𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕙𝕖𝕓 𝕟𝕚𝕖𝕥 𝕧𝕖𝕖𝕝 𝕥𝕚𝕛𝕕 𝕘𝕖𝕙𝕒𝕕 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕓𝕖𝕟 𝕒𝕝 𝕓𝕖𝕘𝕠𝕟𝕟𝕖𝕟 𝕞𝕖𝕥 𝕤𝕥𝕦𝕕𝕖𝕣𝕖𝕟 𝕧𝕠𝕠𝕣 𝕕𝕖 𝕖𝕩𝕒𝕞𝕖𝕟𝕤 𝕖𝕟 𝕙𝕖𝕓 𝕕𝕦𝕤 𝕘𝕖𝕖𝕟 𝕥𝕚𝕛𝕕 𝕘𝕖𝕙𝕒𝕕! 𝕀𝕜 𝕡𝕣𝕠𝕓𝕖𝕖𝕣 𝕤𝕔𝕙𝕠𝕠𝕝 𝕠𝕡 𝕡𝕝𝕖𝕜 𝟙 𝕥𝕖 𝕙𝕠𝕦𝕕𝕖𝕟 𝕧𝕖𝕣𝕘𝕖𝕖𝕥 𝕕𝕚𝕥 𝕟𝕚𝕖𝕥!! 𝕄𝕒𝕒𝕣 𝕘𝕠𝕖𝕕 𝕙𝕠𝕠𝕡 𝕕𝕒𝕥 𝕛𝕦𝕝𝕝𝕚𝕖 𝕕𝕚𝕥 𝕕𝕖𝕖𝕝 𝕝𝕖𝕦𝕜 𝕧𝕠𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕝𝕒𝕒𝕥 𝕕𝕒𝕥 𝕫𝕖𝕜𝕖𝕣 𝕨𝕖𝕥𝕖𝕟 𝕚𝕟 𝕕𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕞𝕖𝕟𝕥𝕤!!! 𝔼ℕ 𝕘𝕖𝕖𝕗 𝕞𝕚𝕛 𝕫𝕖𝕜𝕖𝕣 𝕟𝕠𝕘 𝕨𝕒𝕥 𝕚𝕕𝕖𝕖𝕥𝕛𝕖𝕤 𝕠𝕗𝕨𝕖𝕝 𝕚𝕟 𝕕𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕞𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕞𝕒𝕒𝕣 𝕞𝕒𝕘 𝕠𝕠𝕜 𝕡𝕣𝕚𝕧𝕖!! 𝕆𝕠𝕜 𝕞𝕖𝕣𝕔𝕚 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕨𝕖 𝕫𝕚𝕥𝕥𝕖𝕟 𝕒𝕝 𝕓𝕚𝕛𝕟𝕒 𝕒𝕒𝕟 𝕕𝕖 𝟞𝟘𝟘 𝕝𝕖𝕫𝕖𝕣?!! 𝔻𝕚𝕥 𝕜𝕒𝕟 𝕚𝕜 𝕟𝕠𝕘 𝕤𝕥𝕖𝕖𝕕𝕤 𝕟𝕚𝕖𝕥 𝕘𝕖𝕝𝕠𝕧𝕖𝕟!!! 𝔻𝕒𝕟𝕜𝕛𝕖𝕨𝕖𝕝 𝕒𝕒𝕟 𝕒𝕝 𝕞𝕚𝕛𝕟 𝕧𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕚𝕟𝕟𝕖𝕟 𝕕𝕚𝕖 𝕞𝕚𝕛 𝕕𝕖 𝕤𝕥𝕖𝕦𝕟 𝕙𝕖𝕓𝕓𝕖𝕟 𝕘𝕖𝕘𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕒𝕝 𝕧𝕒𝕟𝕒𝕗 𝕙𝕖𝕥 𝕖𝕖𝕣𝕤𝕥𝕖 𝕕𝕖𝕖𝕝!! 𝔼𝕟 𝕠𝕠𝕜 𝕞𝕖𝕣𝕔𝕚 𝕒𝕒𝕟 𝕛𝕦𝕝𝕝𝕚𝕖 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕫𝕠𝕟𝕕𝕖𝕣 𝕛𝕦𝕝𝕝𝕚𝕖 𝕫𝕒𝕥 𝕚𝕜 𝕟𝕠𝕠𝕚𝕥 𝕒𝕒𝕟 𝕫𝕠𝕧𝕖𝕖𝕝 𝕝𝕖𝕫𝕖𝕣𝕤!! 𝕄𝔼ℝℂ𝕀𝕂𝔼𝕊 𝔸𝔸ℕ 𝕀𝔼𝔻𝔼ℝ𝔼𝔼ℕℕℕℕℕℕℕℕℕ!!!