Pov Emma:
Ik heb me gedoucht, make-up opgedaan, haren gekruld en mijn omgekleed. Ik kwam beneden aan en zag Scott slapen op de zetel, wat best cute was. Ik maakte hem rustig wakker door in zijn haar te frimmelen. Hij wordt langzaam wakker, kijkt rond en wrijft nog in in zijn ogen. En hij kijkt mij met grote ogen aan en zegt: "Wow".
Pov Scott:
Ik kon mijn ogen niet geloven , hoe mooi Emma op dat moment was. IK kon het gewoon niet beschrijven. Ik kon alleen 'wow' zeggen. "Zeker dat dit goed is?" vraagt ze onzeker. "Ja tuurlijk , alles past bij jouw!" " Ik weet het maar niet, ik denk dat ik iets anders ga aantrekken."zegt ze. Ik hoor haar nog zacht op de trap zeggen: "Ik ben hier te dik voor." "Emma wacht!" Mijn hart brak in 1000 stukken toen ik Emma dat hoorde zeggen. Ze had gewoon een mooi kleedje aan. Ik liep achter haar aan. Ze zat op haar bed met tranen in haar ogen. Toen ik binnen kwam barste ze in tranen. Ik kom dichter, trek haar armen uit het bed. Ze knuffelt mij en ik knuffel terug. Ik weet dat ze dit bij mensen nooit zou doen, maar ze weet dat ze bij mij altijd terecht kan, ook voor dit. Als we uit de knuffel trekken, kijken wij elkaar recht in de ogen aan. Ik moest het op dit moment doen, dus pakte ik haar wangen en kuste haar kort en intiem. Het was zalig! We trokken uit de kus en en ze keek mij geschrokken. "Huh maar je bent toch al op iemand?" vraagt ze bang. Oh ja vergeten, surprise jij bent degene waar ik verliefd op ben." zeg ik op een enthousiaste toon, maar toch bang voor haar reactie. Ze glimlachte en pakte met beide handen mijn wangen en kuste mij. Een gelukzalig gevoel stroomde door heel mijn lichaam.
Pov Emma:
We trekken uit de kus en ik zeg: "Ik ook." "Hoezo ik ook?" vraagt hij. " Ik ben ook verliefd op jouw en hou super veel van jouw en wil jouw niet kwijt." "Ik ook Emmatje." Die woorden deden mij blozen en was een beetje verlegen. "Je bent schattig als je verlegen bent." "Ik ben niet verlegen." zeg ik op een boze toon, die al snel veranderd naar en glimlach. " Euhm Scott?" "Ja Emmatje?" Het is zo cute als hij mij zo noemt. " Ik ga even iets anders aantrekken." " Nee, dit kleedje past jouw perfect, je hebt het mooiste lichaam die erbij past, du laat het a.u.b. aan." " Okey is goed dan." "Dus is het aan tussen ons?" "Wie weet?" zeg ik en ga naar beneden om mijn schoenen aan te doen. Hij komt achter mij aan en vraagt: "Wacht, bedoel je nu dat het aan is of niet?" " Ik zei toch al wie weet?" "Alé komaan liefje." zeurt hij. "Liefje?" "Ja voor als het aan zou zijn." "Ok ok jij wint het is aan!" " Yeayy eindelijk!!" zegt hij blij. Toen ik net klaar was met mijn schoenen aan te doen, tilde hij mij op en draaide mij in het rond en riep: "WE ZIJN EINDELIJK EEN KOPPEL!!!" We beginnen hard te lachen. Hij zette mij na 15 seconden terug op de grond neer. Ik kijk op mijn gsm. "Shit!" vloek ik. "Wat is er???" vraagt Scott ongerust. "Het is al 14:10u, snel de auto in!!" We gaan snel de auto in en rijden naar het cafeetje.