Pov Scott:
Het is de volgende ochtend. Ik heb Emma's hand al sinds gisteren vast. Ik stap rustig uit bed. Toen Emma gisteren vroeg in slaap was gevallen, heb ik ondertussen tickets geboekt voor Centerparcs, voor morgen. Om al te zien of heel dat wereldreis ding een goed idee was. Ik stond rustig op en ging snel langs de badkamer en ging dan naar de keuken. De moeder van Emma stond al in de keuken en zag dat ze al iets was aan het koken. "Goeiemorgen Sophie." "Ah hey, goeiemorgen Scott!" "Mag ik een ontbijt maken voor Emma? Ik heb bloemen mee die ik gisteren avond hier in die vaas had gezet om erbij te doen. Het is onze eerste dag samen en dat maak je niet elke dag mee." "Tuurlijk, hier in deze kast ligt een grote plank waar je alles op kan leggen. We hebben ook vers fruit in de koelkast. En ik heb een pan voor pancakes te maken in hartjes vormen." "Dankje, ik ga het direct maken voor ze wakker word." Ik heb een stuk of 10 pancakes gemaakt en die stapel heb ik op een bord gelegd. Erop en ernaast wat fruit . Vers geperste jus d'orange. Nog 2 croissants ernaast en bloemen erbij. Ik ga haar na het ontbijt vertellen over Centerparcs, maar eerst ontbijten! :) Ik kom in haar kamer, leg het plankje op haar nachtkastje en maak haar rustig wakker. "Prinsesje, wakker worden je ontbijt is klaar." Met moeite opent ze haar kleine oogjes en wrijft erin. Ze gaat recht zitten en geeft mij een kus. Dan pas zag ze haar ontbijt. "Oh my god Scott dit is echt heel klef!" zegt ze lachend. "Alsof jij dat niet bent." We lachen beide. " Dankje wel Scott" zegt ze en geeft mij een knuffel. "Met plezier mijn prinsesje! Dit is onze eerste dag samen, dus hier je bloemen." "Oh ma das kei lief." zegt ze met tranen in haar ogen. "Hey niet wenen hè!" ze liet haar tranen vallen en knuffelde mij stevig. "Dankje om mij zo gelukkig te maken." zegt ze door het huilen. Eerlijk, ik heb ook een traantje laten vallen maar voog die direct weg voor ze die traan zag. Ze stond op en ging naar de badkamer om haar tanden te poetsen en haar gezicht te wassen en ze kwam terug op haar bed zitten. In die tijd zat ik gewoon op mijn gsm. "Smakelijk!" "Dankje jij ook!" We begonnen met eten en ik maakte stiekem foto's van haar. Ze is zo schattig! Ik ben blij dat ik haar mijn vriendin/ lief mag noemen. We waren bijna klaar met eten en ik zei tegen Emma dat ik na het eten haar nog iets moest zeggen. Bang keek ze mij aan. Ik stelde haar gerust door te zeggen dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en dat het een verassing is. Excited keek ze mij aan en at haar croissant verder op. Toen wij beiden klaar waren met eten hadden wij het plankje op haar bureau gelegd en ging ze met haar rug tegen mij aan zitten en ik zette mijn armen over haar. "Ga je mij nog vertellen wat de verassing is?" vraagt ze enthousiast. Ik opende mijn gsm en liet de tickets zien. Na even lezen zette zij zich recht met haar hand voor haar mond.
Pov Emma:
Ik las wat er op zijn gsm stond en zag dat hij tickets had voor Centerparcs. En de datum is morgen?! Ik ging recht zitten en had mijn hand voor mijn mond. "Meen je dit?" vroeg ik ongelovig. "Ja Emma!!" Ik sprong op hem (niet heel hard) en knuffelde hem stevig vast. "Dankje wel!!!!!" "Met plezier Emmatje. " Maar waarom eigenlijk?" " Omdat je mijn prinsesje bent." zegt hij glimlachend. Ik voel dat ik begin te blozen en kus hem. Gewoon om te voorkomen dat hij mijn wangen zag. "En jij noemt mij klef?" "Ja ja whatever het is al goed Drama lama." We begonnen beiden hard te lachen. "Wat gaan we vandaag nog doen?" vraagt hij. "We kunnen met de bende afspreken?" "Mij best, maar kunnen wij over ons nog geheim houden? Zeker nu school bijna begint?" "Alles op jouw gemak!" Daarom hou ik zoveel van deze gast, hij gaat akkoord met alles wat ik zeg.
ℍ𝔼𝕐 𝕀𝔼𝔻𝔼ℝ𝔼𝔼ℕ!!! 𝔾𝕣𝕒𝕒𝕘 𝕫𝕠𝕦 𝕚𝕜 𝕛𝕦𝕝𝕝𝕚𝕖 𝕒𝕝𝕝𝕖𝕞𝕒𝕒𝕝 𝕓𝕒𝕕𝕒𝕟𝕜𝕖𝕟 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕞𝕚𝕛 𝕓𝕠𝕖𝕜 𝕙𝕖𝕖𝕗𝕥 𝕓𝕚𝕛 𝟙𝟘𝟘𝟘 𝕝𝕖𝕫𝕖𝕣𝕤?! 𝔻𝕚𝕜𝕜𝕖 𝕞𝕖𝕣𝕔𝕚 𝕕𝕒𝕒𝕣𝕧𝕠𝕠𝕣!!! 𝕆𝕠𝕜 𝕤𝕣𝕣𝕪 𝕕𝕒𝕥 𝕚𝕜 𝕟𝕚𝕖𝕥 𝕫𝕠𝕧𝕖𝕖𝕝 𝕡𝕝𝕒𝕒𝕥𝕤, 𝕚𝕜 𝕓𝕖𝕘𝕚𝕟 𝕕𝕚𝕟𝕤𝕕𝕒𝕘 𝕞𝕖𝕥 𝕞𝕚𝕛 𝕖𝕩𝕒𝕞𝕖𝕟𝕤 𝕖𝕟 𝕓𝕖𝕟 𝕜𝕝𝕒𝕒𝕣 𝕕𝕖 𝕨𝕠𝕖𝕟𝕤𝕕𝕒𝕘 𝕖𝕣𝕟𝕒 𝕕𝕦𝕤 𝕫𝕒𝕝 𝕟𝕒 𝕞𝕚𝕛 𝕖𝕩𝕒𝕞𝕖𝕟 𝕟𝕠𝕘 𝕖𝕖𝕟 𝕕𝕖𝕖𝕝 𝕡𝕝𝕒𝕒𝕥𝕤𝕖𝕟. 𝕆𝕠𝕜 𝕙𝕖𝕓 𝕚𝕜 𝕒𝕝 𝕖𝕖𝕟 𝕡𝕒𝕒𝕣 𝕕𝕖𝕝𝕖𝕟 𝕧𝕠𝕠𝕣 𝕘𝕖𝕤𝕔𝕙𝕣𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕚𝕟 𝕞𝕚𝕛𝕟 𝕤𝕔𝕙𝕣𝕚𝕗𝕥𝕛𝕖. 𝕀𝕜 𝕕𝕒𝕔𝕙𝕥 𝕠𝕞 𝕟𝕒 𝕞𝕚𝕛𝕟 𝕖𝕩𝕒𝕞𝕖𝕟𝕤 𝕖𝕟 𝕥𝕚𝕛𝕕𝕖𝕟𝕤 𝕕𝕖 𝕘𝕣𝕠𝕥𝕖 𝕧𝕒𝕜𝕒𝕟𝕥𝕚𝕖 𝕞𝕚𝕤𝕤𝕔𝕙𝕚𝕖𝕟 𝕒𝕒𝕟 𝕖𝕖𝕟 𝕟𝕚𝕖𝕦𝕨 𝕓𝕠𝕖𝕜 𝕥𝕖 𝕓𝕖𝕘𝕚𝕟𝕟𝕖𝕟 𝕒𝕝𝕤 𝕛𝕦𝕝𝕝𝕚𝕖 𝕕𝕒𝕥 𝕝𝕖𝕦𝕜 𝕧𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕟𝕒𝕥𝕦𝕦𝕣𝕝𝕚𝕛𝕜. 𝕀𝕜 𝕨𝕒𝕤 𝕒𝕒𝕟 𝕙𝕖𝕥 𝕥𝕨𝕚𝕛𝕗𝕖𝕝𝕖𝕟 𝕠𝕞 𝕥𝕖 𝕤𝕥𝕠𝕡𝕡𝕖𝕟 𝕞𝕖𝕥 𝕙𝕖𝕥 𝕤𝕔𝕙𝕣𝕚𝕛𝕧𝕖𝕟. 𝕀𝕜 𝕨𝕖𝕖𝕥 𝕘𝕨𝕟 𝕟𝕚𝕖𝕥 𝕠𝕗 𝕛𝕦𝕝𝕝𝕚𝕖 𝕕𝕚𝕥 𝕟𝕠𝕘 𝕝𝕖𝕦𝕜 𝕧𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟. 𝕀𝕜 𝕙𝕖𝕓 𝕙𝕖𝕥 𝕟𝕦 𝕕𝕣𝕦𝕜 𝕞𝕖𝕥 𝕤𝕔𝕙𝕠𝕠𝕝 𝕞𝕒𝕒𝕣 𝕟𝕒 𝕤𝕔𝕙𝕠𝕠𝕝 𝕫𝕒𝕝 𝕚𝕜 𝕤𝕠𝕨𝕚𝕖𝕤𝕠 𝕧𝕖𝕖𝕝 𝕡𝕝𝕒𝕒𝕥𝕤𝕖𝕟!! 𝕃𝕒𝕒𝕥 𝕫𝕖𝕜𝕖𝕣 𝕨𝕖𝕥𝕖𝕟 𝕠𝕗 𝕛𝕦𝕝𝕝𝕚𝕖 𝕞𝕚𝕛𝕟 𝕓𝕠𝕖𝕜 𝕝𝕖𝕦𝕜 𝕧𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕕𝕒𝕟 𝕨𝕖𝕖𝕥 𝕚𝕜 𝕠𝕗 𝕚𝕜 𝕧𝕖𝕣𝕕𝕖𝕣 𝕞𝕠𝕖𝕥 𝕕𝕠𝕖𝕟 𝕠𝕗 𝕟𝕚𝕖𝕥! 𝔹𝕪𝕖 𝕘𝕦𝕪𝕤𝕤𝕤 💕 💕 💕