Het park

164 8 81
                                    

Pov Emma:

Ik kan nogsteeds niet geloven dat hij dat gedaan heeft voor mij. Beteken ik dan zoveel voor hem?Terwijl Scott op zijn gsm is, kijk ondertussen of ik iets kan bestellen voor deze avond ( om meer hiervan te weten vind je in dit deel en in het volgende deel hihi.) We houden beiden veel van sushi dus das al een punt. Ik denk effe na en vind het perfecte date om te doen heel dicht bij, in mijn kamer! "Iedereen stemt in om 15u" zegt Scott. " Dan hebben wij nog de hele dag" "Ja das waar." Ik ga in zijn armen op zijn borstkas liggen en ondertussen frimmelt hij door mijn haar. Hij is zo zorgzaam. Ik val na een paar seconden in slaap. 

ᴏɴᴅᴇʀᴛᴜꜱꜱᴇɴ ɪꜱ ʜᴇᴛ 13ᴜ30

Pov Scott:

Ik heb alle spullen van het ontbijt op zijn plaats gezet terwijl Emma sliep. Ik ben nu gewoon op haar bed aan het zitten en zit op mijn gsm. Ondertussen wordt Emma al wakker. "Goed geslapen?" vraag ik lief "Cava cava kon beter." zegt ze en zet haar hoofd in haar kussen. "Ja maar we gaan niet de hele dag in ons bed liggen he " "I know"  "Kom ga je maar klaar maken." Ik geef haar nog snel een kus en vertrek naar de badkamer.

Pov Emma:

Scott is ondertussen naar de badkamer gegaan. Ik vraag effe aan Louise (oude vriendin die ik al 7 jaar ken) om straks af te spreken bij mij thuis, voor de date night. Ze antwoordt met dat het ok is voor haar. Ik sta recht en maak mij klaar. Toen ik klaar was met omkleden, moest ik gewoon nog mijn mascara, lippenstift en parfum op doen. Terwijl ik geconcentreerd mijn mascara ben aan het doen voor mijn spiegel op mijn bureau, neurie ik een liedje. Ondertussen kwam Scott die ik niet hoorde aan komen dichter naar mij toe en pakte mij langs achter vast aan mijn middel. Ik schrok mij dood. "Rustig aan, ik ben het maar" zegt hij zo rustig. "Doe dat nooit meer!" riep ik geschrokken. " Is onze Emma Wolfs geschrokken?" zegt hij met een pruillip om mij te plagen. " Euhm nee totaal niet" zeg ik en draai met mijn ogen. "Mmm ik denk toch van wel." "Whatever" zeg ik en draai weer met mijn ogen. Tijdens dat ik schrok is mijn mascara borstel over mijn wang getrokken, dus had ik een zwarte vlek. "Kijk nu moet ik weer helemaal opnieuw beginnen." zeg ik geirriteert en draai mij om naar mijn spiegel. " Sorry , maar nog steeds even mooi!" zegt hij met een glimlach en een kus op mijn andere wang. Ik bloos. "Het is je vergeven!" "Ik heb snel nog opnieuw mijn make-up gedaan en maakte mij verder klaar. "Ben je klaar?" vroeg hij toen ik mijn 2e schoen aan deed. "Yes i'm ready!" zeg ik en ik doe de deur nog snel op slot en ga de auto in. "Is het ok dat ik straks met Louise heb afgesproken deze avond?" "Dat is ok hoor ga maar, ik moest ooit toch die hide-out opruimen." Ik glimlach. "Ik laat je weten wanneer ik klaar ben dan kan je komen slapen. Mijn gezin is het hele weekend niet thuis." "Is goed dan kunnen wij morgen rustig op ons gemak ontbijten en dan kunnen wij vertrekken." "jaaa!" "Wil je het tegen onze vrienden zeggen, over ons?" "ja ik denk hun wel, maar nog niet op school. Ik wil niet het stoere..." zeg ik en wordt onderbroken door Scott. "Meisje zijn die soft gaat doen voor zijn vriendje?" zegt hij met een knipoog. "Ja dat dus." zeg ik lachend. "Ik snap het alles op jouw gemak,  geen gepush." "Dankje." Hij kijkt mij snel glimlachend aan met een knipoog een focust zich weer op de weg. Na een paar minuutjes waren we aangekomen aan het park, ondertussen al 15u15 typisch weer te laat like always. We zien: Caro, Vince, Yemi en Maria op een lang bankje zitten.  Scott pakt mijn hand vast en kijkt mij aan met een blik of ik het ok vind. Ik glimlach. Als we dichter komen horen we Vince roepen: "Hey eindelijk daar zijn jullie!" Hij had onze hand nog niet gezien blijkblaar. Te we er waren keek iedereen, behalve Caro geschrokken. Yemi die ondertussen zit te springen als ene kangoeroe en roept: "Eindelijk zijn jullie een koppel!!" Ik en Scott keken elkaar eerst serieus aan en begonnen daarna hard te lachen. We wouden gaan zitten maar....

𝕆𝕄𝔾𝔾𝔾 𝔹𝕀𝕁ℕ𝔸 𝔸𝔸ℕ 𝔻𝔼 𝟙𝟘𝟘𝟘 𝕃𝔼ℤ𝔼ℝ𝕊 𝕆ℕ𝔾𝔼𝕃𝕆𝔽𝔼𝕃𝕀𝕁𝕂!!! 𝕀𝕂 𝕎𝕀𝕃 𝕁𝕌𝕃𝕃𝕀𝔼 𝔾ℝ𝔸𝔸𝔾 𝔸𝕃𝕃𝔼𝕄𝔸𝔸𝕃 𝔹𝔼𝔻𝔸ℕ𝕂𝔼ℕ 𝔻𝕀𝔼 𝕎𝕆𝕌𝔻𝔼ℕ 𝔻𝔸𝕋 𝕀𝕂 𝕍𝔼ℝ𝔻𝔼ℝ 𝔾𝕀ℕ𝔾 𝕊ℂℍℝ𝕀𝕁𝕍𝔼ℕ 𝕃𝕆𝕍𝔼 𝕐𝕆𝕌 𝔸𝕃𝕃: 𝕊𝕔𝕖𝕞𝕞𝕒𝕗𝕒𝕟, 𝕃𝕚𝕜𝕖𝕞𝕖𝟙𝕤𝕥𝕠𝕣𝕚𝕖𝕤, ℙ𝕚𝕤𝕠𝔻𝕖𝕃𝕦𝕚𝕡𝕒𝕒𝕣𝕕, 𝕄𝕒𝕦𝕣𝕖𝕗 𝕖𝕟 𝕄𝕒𝕣𝕘𝕠𝕥𝕕𝕖𝕧𝕦𝕪𝕤𝕥!!! 💕💕💕 𝔸𝕝𝕤 𝕚𝕜 𝕕𝕖𝕫𝕖 𝕒𝕧𝕠𝕟𝕕 𝕕𝕖 𝟙𝟘𝟘𝟘 𝕝𝕖𝕫𝕖𝕣𝕤 𝕫𝕚𝕛𝕟, 𝕘𝕒 𝕚𝕜 𝕚𝕖𝕥𝕤 𝕒𝕒𝕟𝕜𝕠𝕟𝕕𝕚𝕘𝕖𝕟. 𝕄𝕒𝕒𝕣 𝕒𝕝𝕤 𝕛𝕖 𝕞𝕖𝕖𝕣 𝕞𝕠𝕖𝕥 𝕨𝕖𝕥𝕖𝕟 𝕞𝕠𝕖𝕥 𝕛𝕖 𝕝𝕖𝕫𝕖𝕟!!! 𝔹𝕐𝔼𝔼𝔼 💕💕💕


Het beste moet nog komenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu