Keyifli okumalar,
Bu aralar biraz yoğun olduğum için bölümler gecikti. Lakin elimden geldiği kadar hızlı bir şekilde bölüm atacağım, sizden tek isteğim yorumsuz geçmemeniz. Bu gerçekten benim motive olmamı sağlıyor.
Bir de Efsun'un savcılık görevi hakkındaki bilgileri ve Vuslat'ın çıktığı görevleri ayrıntılı bir şekilde vermemi istiyor musunuz? Yoksa kısa bir şekilde anlatayım mı?
Tarih 2015 Ağustos
Genç kadın, parkın içerisinde yavaş adımlarla ilerliyordu. Sabah erkenden uyanarak hazırlanmış, kulaklıklarını takarak kendi halinde bir yürüyüşe çıkmıştı.
Kendine vakit ayırmak ve kafasını dinlemek ona her daim bu hayatta iyi gelmişti. Bağladığı saçlarının birkaç tutamı anlına dökülüyordu. Uzun bir süredir yürüdüğünden olsa gerek anlında birkaç ter damlası birikmişti. Altına siyah bir tayt üzerine ise gri bir bluz giyinmişti. Omuzlarına ise siyah hırkasını bağlamıştı. Dudaklarının kuruduğunu hissettiğinde olduğu yerde durdu ve oturmak için banklardan birine yöneldi.
Sabah erkenden saatlerde olduğu için etraf çok kalabalık olmasa dahi göreve çıkan ve görevden gelen askerler tek tük de olsa lojmanların içerisinde hareket ediyordu. Banklardan birine oturduğunda omzundaki hırkayı çıkarak üzerine giyindi. Derin derin nefesler alırken kuruyan dudaklarını yalayarak kendine gelmek için biraz zaman tanıdı. Bakışları aynı dakikalar içerisinde onu dikkatlice izleyen adamın yüzüne çevrildiğinde göz göze geldiler. Karşı bankta oturan adam, üzerine siyah bir tişört ve altına ise siyah bir eşofman giymişti. Havanın soğuğu ona işlemiyormus gibi görünüyor, hiçbir şey hissetmeyen yüz ifadesi ile etrafta göz gezdiriyordu.
Bakışları genç kadının üzerine düştüğü andan itibaren iradesini ne kadar zorlasada bakışlarını çekmeyi becerememişti. Aksine dikkatli bir şekilde, hareket eden kadının tüm ayrıntılarını ezberlemek istercesine gözünü asla ondan ayırmamıştı. Kadın banka oturduğunda dahi dikkatli bakışlarını çekmemişti. Göz göze geldiklerinde ise ikiside aynı anda derin bir nefes aldı.
Adamın kahveleri, kadının yeşillerine karıştığında ikiside sessizce birbirine bakmaya sürdürdü.
Efsun, utangaç bir kız edasıyla bakışlarını tanıdık yüzden çektiğinde ayağındaki spor ayakkabılarına döndü. Bir yandan tırnakları ile oynuyor bir yandan da yanına su almadığı için pişmanlık duyuyordu. Adım seslerini duyduğunda bakışlarını askeri botların üzerine çevirdi. Yavaş ama sert adımlarla yanına yaklaşan kişiyi sima olarak tanıyordu, abisinin arkadaşıydı. Askeri botlar tam olarak önünde durduğunda ise bakışlarını kaldırarak adamın gözleri ile gözlerini buluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın Mahali
RomanceGenç adam dudakları arasındaki sigaradan bir nefes daha aldı. Ciğerlerini yakıp geçen sigaranın dumanı mıydı yoksa gönlünü kül eden kara sevdası mıydı çözemiyordu. "Daha önce birini sevdim." Bakışlarını arkadaşının yüzünden çektiğinde göz perdeler...