1

1.2K 65 69
                                    

Otel çalışanları her zamanki gibi otelin günlük temizliğini yapıyorlardı. İmha engellemişti ve Alastor için en tatmin edici olanı Lucifer'in otelde gitmesiydi. Ahh! O küçük kral bozuntusuna hiç katlanamıyordu. Eğer otelden gitmeseydi birbirlerini boğmaları an meselesiydi. Lucifer çok güçlü olabilirdi ama Alastor, Charlie'nin üzülmemesi için kendisine zarar veremeyeceğini biliyordu. Aslında lucifer'i biraz tatlı buluyordu. Bunları düşünürken elinde tuttuğu çalı süpürgesiyle öylece kalakalmıştı. Diğerlerinin ona baktığını fark edince kafasını iki yana salladı kendine gelmek için ve işine devam etti. Ama bilmediği bir şey vardı, Lucifer otelin yolunu yumuş geliyordu!

Lucifer pov:

İmhanın engellenmesiyle birlikte kendi sarayıma geri dönmüştüm. Cehennemde kurallar olmadığı için anlayacağınız baya bi boşluğa düşmüştüm. Ve hakkım olarak Charlie'nin yanına gitmeyi düşündüm. Hemen harekete geçtim. Ben yokken kontrolü ele alabilecek birini seçtim saraydan. Bir boka yaramayacağı için bunu seçmek kolay oldu. Üstümü giyinirken aklıma benden nefret eden ve benim de ona karşı sinir beslediğim Alastor geldi. Alastor... Beni hiç sevmiyordu... Büyük ihtimalle otele geldiğim günden itibaren gitmemi düşünecekti hemde çok çekici olmasına karşın... Siktir ben ne düşünüyordum! Hemen kendime bir tokat attım. Herneyse o otele yerleşmeyi düşünüyordum 1 aylığına. Üstümü tamamen giyindim. Işınlanabilirdim ama yürümeyi tercih ettim. Bir süre sonra otelin kapısına vardım. Kapıyı çaldım ve bekledim. Alastor kapıyı açtı her zamanki gülümsemesiyle. Beni görünce bu gülümseme sinirli bir sırıtışa döndü. Gözü seğirmeye başladı. Kendine gelince "Hoş geldiniz majesteleri" dedi. Majesteleri demesi gururumu okşadı. Üstünlüğü sağlayarak elimi uzattım. Anlamış olacak ki gözünü devirdi ve elimi tutup yüzüğümü öptü. Ben de "Aferim uslu geyik. " dedim. Çok sinirlenmişti. Beni içeri davet etti . Herkes bi anda bana baktı. Yanıma geldiler, Charlie de gelince herkes işine geri döndü ve ben Charlie ile tenha bir yerde konuşmak istedim.

L: Nasılsın Char-Char?

C: İyiyim, baba. Sen?

L: Ben de iyiyim. Sarayda çok sıkılıyordum. Ziyarete gelmek istedim. Bir de sakıncası yoksa 1 aylığına burada kalabilir miyim. *Charlie çok mutlu olur ve babasına sarılır *

C: Tabii ki baba! Ama biz sana oda hazırlayana kadar biriyle oda arkadaşı olacaksın.

L: Olur Char-Char. Peki kimle kalacağım?

C: Şey... Alastor.

L: Ne!? Asla olmaz. Birbirimize katlanamıyoruz.

C: Baba. Benle vaggie kalıyor. Niff ve Husk 'In yatakları çok küçük. Angel da şeyy... Olmaz işte. Tek seçeneğin Alastor.

L: Ama Alastor da istemez ki benimle aynı odada kalmak.

Genel pov:
Charlie babasına "Ben onla konuşurum" der ve onu ikna eder. Akşam olmuştur. Charlie ise Alastor' a söylemeyi unutmuştur. Alastor, herşeyden habersiz odasının çalışma masasında gazete okuyordur. Aynı zamanda da içi içini yiyordur. "Ne olurdu kendi sarayına gitseydi he? Bok mu vardı buraya gelecek?" diye sorar kendi kendine. Ona karşı ne hissettiği hakkında hiç bir fikri yoktu. Bu düşünceler içinde pijamasını giydi. Çok sıcak olduğu için de sadece şort olan pijamasını giydi. Bunun üstü yoktu. Tabii Lucifer'in geleceğini bilseydi bunu yapmazdı. Ama bilmiyordu işte. Daha sonra yatağa girdi. Hemen uyudu.

RadioappleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin