5

732 44 160
                                    

Lucifer pov :
Saat 5 gibi kalktım. Normalde bu kadar erken uyanmam ama şimdi canım öyle istedi. Gözlerimi tamamen açtım. Alastor ile sarmaş dolaş uyuyorduk. Dün yaşananları düşündükten sonra kendimden tiksindim. Nasıl olmuştu da kıyafetlerimi giydirmesine izin vermiştim? Tam bir salaktım. Yataktan kalktım. Banyoya gidip bir duş aldım. Ferahladım. Saat 6 idi. Kahvaltıyı ben hazırlamaya karar verdim. Kaç gündür pankek yemiyorduk. Sonuçta yapabildiğim tek şey pankekti. Aşağı mutfağa indim. Hava serindi. Giydiğim kıyafetlerin üstüne bir hırka aldım. Pankekleri yapmaya başladım.

Time skip

Pankekler hazırdı fakat etraf aşırı dağılmıştı. Parmağımı şıklatıp onu da halledince herkesi uyandırmaya gittim. Önce Charlie. Kapıyı tıklatıp;

"Kahvaltı vakti uykucular!"

Diye bağırdım. Charlie'nin gözleri açıldı. Vaggie ise yattığı yerden oturma pozisyonuna geçti. Kapıyı kapatıp neşeyle husk ve nifty nin odasına gittim. - husk ve nifty ayrı yataklarda yatıyorlar. -

"Günaydın!"

Onları da uyandırdım. Sıra Angel'daydı. Ona özel olarak

"Kalk lan fahişe!"

Dedim. Bana "noluyor amk" der gibi baktı. Kapıyı kapattım. Sonra duraksadım. Alastor... Onu nasıl uyandırayım ki? Aklıma bir fikir geldi. Hep ben göt oluyordum biraz da o olsun.

Kapıyı açtım. İçeride yüzüstü uyuyordu. İyice yanına yaklaştım. Yorganı aşağı indirip üstüne çıktım. Ve o uyurken bir öpüşme başlattım. Bir süre sonra uyandı. Hemen öpüşmeye dahil oldu. Bir insan nasıl uyanır uyanmaz cehennemin kralıyla öpüşebilirdi ki? Çok şanslıydı bence. Nefes nefese kalınca bıraktım. Alastor biraz sik gibi kaldıktan sonra beni yuvarlayıp üstüme o çıktı. Şaşırdım.

"Birileri azmış da beni öpmeye mi gelmiş~"

Dedi. Bende ;

"Seni uyandırmak için buraday-"

"Hadi baba gelmiyor- Musun? Ben sizi bölmeyeyim"

Charlie Alastor'un üstüme çıktığını görünce kapıyı kapatıp koşarak çıktı. Alastor beni bıraktı ve üstünü giyinmeye gitti. Tamamen giyinince odadan çıktı. Ben de saçımı düzeltip aşağı indim. Herkes oturmuştu. Ben gelince yemeye başladılar. Alastor şöyle dedi;

"Bu Pankekleri kim yaptı? Hayatımda yediğim en lezzetli pankek!"

Herkes duraksadı ve bana baktı.

"Ben"

Diyince Alastor öksürmeye başladı. Yanındaki Angel sırtına vuruyordu. Kendine gelince ;

"Sen mi?" dedi.

"Evet noldu niye şaşırdın"

"Çok güzel olmuş eline sağlık"

Charlie bir ona bir bana bakıyordu nedenini anlamadığım bir şekilde. Boşverip yemeği yedim. Kahvaltı bitince toplama görevi bizim geyiğe kalmıştı. Ben masadan ayrılıp Charlie'nin yanına gittim.

"Charlie odam hazır mı?"

"Ha? Alastor ile bir sorun mu var?"

"Yoo. Sadece kendi odamda yatmak daha iyi olur."

Biraz yüzü düşer gibi oldu Ama hemen toparlandı.

"Tamam baba odanı sana niff gösterir. Niff!"

Nifty'i çağırdı. Nifty gelince beni odama götürdü. Charlie de Alastor un yanına gitti.

Odama eşyalarımı tamamen yerleştirdim. Sıkılınca ortak salona indim. Angel oradaki koltuklardan birinde uzanıyordu. Ben de oturup telefona bakmaya başladım. Bir süre sonra alastor mutfaktan çıktı. İlk defa onu gülmezken gördüm. Çok mutsuz görünüyordu. Benim ona baktığımı fark edince hemen sırıttı ve odasına çıktı. Çok merak ettim. Ben de arkasından gittim. Sandalyesinde oturuyordu. Elimi omzuna koyacaktım da dediklerini hatırladım.

"Alastor, iyi misin."

"İyiyim lucifer. Ne oldu da buraya geldin?"

"Seni öyle görünce merak ettim"

"Yok ben iyiyim. Şimdi gidebilirsin."

Dedi. Kesin bir şeye bozulmuştu. Ama ne? Bunları şimdilik yok saydım. Aşağı tekrar indim.

"Ee bugün ne yapıyoruz?"

Dedi Angel. Charlie bir fikir sundu;

"Plaja gitsek?"

"Güzel fikir canım. Gidelim diyenler?"

Vaggie sordu. Herkes onayladı. Charlie

"Ben Alastor a söyleyeyim."

Alastor un yanına çıktı. İkisi de mutlu bir şekilde dönünce ben de mutlu oldum. Herkes deniz malzemelerini aldı. Limuzine bindik. Alastor sürecekti. Alastor'un yanında Angel vardı. Limuzinin arkasında ben, Charlie, Vaggie, Husk ve nifty vardı. Yolculuk sırasında Alastor ve Angel'ın bağrışma sesleri geliyordu.

"Düzgün sürsene be adam şarabımı döktün!"

"Araçta şarap mı içilir sürtük!"

Sessizlik oldu. Husk söze girdi.

"Bu ikisini yalnız bırakmak başlı başına bir hataydı"

Biraz sonra plaja vardık. Herkes indi. Erkekler şort, kızlar - ve Angel - bikini giymişti. Ben kafama ördekli hasır şapka takmıştım.

Alastor şezlongunda gazete okuyor, Charlie, Vaggie ve nifty güneşleniyor, husk, ben ve Angel da denizin içinde plaj topu oynuyorduk. Angel Alastor 'a bağırdı.

"Gazete okumak için mi geldin plaja vizyonsuz? Yüzme bilmiyor musun yoksa?"

"Yüzme biliyorum"

"Kanıtla"

Angel bunu dedikten sonra Alastor' u piç bir gülümseme aldı.

"Tamam"

Dedi. Kıyıya yaklaştı. Bir anda balıklama olarak üstüme atladı. Amacı beni boğmaktı. Üstüme atlayınca ikimiz de suyun içine girdik. Ördekli şapkam yüzeyde kaldı. Alastor beni bırakıp yüzeye çıktı. Ben de arkasından. Şapkamı aldı. Kafasına taktı. Kulaklarından  dolayı tam oturmadı ama yakışmıştı. Onu almaya çalıştım. Benden kaçtı. Sonunda bana acıyıp geri verdi. Sonra 4'ümüz plaj topu oynadık.

Akşam olmuştu. Güzel vakit geçirmiştik. Charlie

"Bir restorana gidelim mi baba?"

"Olur kızım harika fikir!"

Dedim. Limuzine bindik. Bu sefer Alastor'un yanına Angel değil de Husk oturdu. Hiç kavga çıkmadı. Arada sırada sohbet ediyorlardı. Alastor bazen gerçekten iyi kalpli oluyordu. Restorana vardık
Akşam yemeğini sipariş ettik. Pizza yiyecektik. Erkekler bir masaya, kızlar bir masaya oturdu. Angel bizim yanımıza geldi. Çünkü hem erkekti hem kızdı. Neyse içecekleri sipariş edecektik. Husktan başladı. Sonra Angel onların ikisi de viski söyledi. Ben de öyle yapacaktım ki Alastor kola istedi. O da neydi öyle? Hiç içmemiştim. Sıra bana geldi. Ben de kola istedim.

"Alastor, kola nedir?"

Gülümsedi ve

"Gelince görürüsün"

Yemekler geldi. Kola geldi. Simsiyah bişeydi. Alastor'a sordum.

"Alkol var mı bunda"

"Bilmiyorum ama sarhoş etmiyor."

"Hmm..."

Biraz düşündüm. Sonra bir yudum aldım. Ooo. Güzeldi. Alastor ağzının tadını biliyordu. Sabah öpüştüğümüzde ağzında bunun tadı vardı. Demekki sıklıkla içiyordu. Ben iştahla içince Alastor

"Hepsini içme yemek de ye yoksa mideni yakar" dedi. Kafamı salladım

Yemeğimizi de yedik. Sonunda hotele dönmüştük. Biraz sohbet edip uyumaya dağıldık. Tam odama girerken Alastor ile göz göze gelmiştik. Bana içtence gülümsedi. Ben de ona gülümseyip odama girdim. Ban bugün içkileri unutturabilecek bir şey tattırmıştı. Kola. Pijamalarımı giyip yatağa uzandım. En azından burada azgın bir geyik yoktu...

______________________________

Off. İlk defa böyle uzun bölüm yazdım aq. Elim kırıldı gecenin köründe. Neyse umarım beğenirsiniz kendinize iyi bakın ve götünüze dikkat edin başkalarına kaptırmayın :3
Dimi namjoon_jin7.

RadioappleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin