Lucifer pov :
Alastor neredeydi? Husk gelmişti ama o yoktu. Çok endişeleniyordum. Radyo iblisi olabilirdi fakat yeni teknolojiler ve ilaçlar çıkmıştı. Kesin başına bişey geldi biliyorum işt- HASSİKTİR ALASTOR MESAJ ATMIŞ.
Mesaja baktım. Bir konum ve beni alır mısın yazan bir mesaj. Kimseye bişey demeden konuma ışınlandım. Çöp kutularının oraya gitmiş zar zor oturuyordu. Yanına gidip çenesini yukarı kaldırdım.
"Alastor! Ne oldu sana"
"Vox... Beni uyuşturucuyla uyuşturup sikmeye çalıştı"
"NASIL!"
"gel işareti yaptı. Ben de başa çıkabilirim diye düşünüp gittim"
"NİYE GİDİYOSUN MAL!"
kaşlarını çatıp bana bakınca çok ileri gittiğimi anladım. Koluna girip otele ışınlandım. Zar zor tutuyordum. Otele girdiğimizde herkes bize meraklı gözlerle bakıyordu. Aldırış etmeyip Odamıza çıktım.
Alastor uyuyakalmıştı. Ceset gibiydi amk. Yatağa zar zor atıp yorganı üstüne çektim. Aklıma bir fikir geldi. Tamamen soyunup yatacaktım. Bunun Alastor gibi sadece bana karşı sapık olan birini mutlu edeceğini düşünüyordum.
Üstümde ve altımda ne varsa ne yoksa çıkardım. Tamamen çıplakken Alastor'un yanına yattım. Uykum gelmişti...
Time skip
Akşam olunca inleyerek uyandım. Gözlerimi açabildiğimde Alastor sikimi tutmuş sırıtarak bana bakıyordu.
"Ahh Alastor günaydın"
"Günaydın sevgilim"
Bunu derken tuttuğu şeyi daha sıkı kavradı. Ve ben de inledim. Saat gece yarısıydı. Bi tur daha uyuyacaktık yani.
"neden çıplaksın luci~"
"bunun seni mutlu edeceğini düşündüm. Yanlış mı düşünmüşüm ~"
"mükemmel tespit"
Alastor'u soymaya başladım. Sesini çıkarmıyordu. Demekki bunda bir sakınca yoktu. Tamamen çıplak kaldığında onu uzun süre süzdüm.
"ne istiyorsun lucim"
"sevi... Amaan ne alaka uyuyalım mı diyecektim."
Boynuma iyice yaklaştı. Ne istediğimi kesinlikle anlamıştı.
"kendime gelince sana sözüm olsun~"
Yutkundum ama sonra biraz rahatladım
"en yakın zamanda kendine gelirsin umarım~"
Kıkırdadı
"iyi geceler luci"
"sanada bambi"
Gözlerini kapattı ve uykuya daldı. Uyurken tuttuğu şeyi bırakmamıştı. Bir süre saçını okşadıktan sonra ben de sızıp kaldım...