6

644 36 91
                                    

Lucifer pov :
Bu yatakta her ne kadar azgın bir geyik olmazsa da uyuyamıyordum. İçim rahat etmiyordu. Tam uykuya dalacakken aklıma dün geceden kareler geliyordu. Alastor aklımdan çıkmıyordu. Kafayı yemek üzereydim. Ben böyle debelenirken aklıma bir fikir geldi. Alastor'un yanına gidecektim. Yastığımı aldım. Kapıyı açıp dışarı çıktım. Alastor'un odasına doğru yola çıktım. İnşallah kimse beni görmez. Odaya varınca kapıyı açtım. Kitlememişti.

Alastor pov :
Akşam yatağıma girdim ama gözümde bir damla uyku yoktu. Saat 3'e kadar uyuyamadım. Bir anda kapı açıldı. Ben gözümü kapatıp uyuyormuş gibi yaptım. Ne olacak diye beklerken birisi yatağıma bir yastık daha koyup oraya yattı. Daha sonra bana sarıldı. Gözümü hafifçe aralayınca bana sarılmış bir adet lucifer gördüm. Neden bilmiyorum ama uykum geri geldi. Anında uyudum...

Charlie pov

Saat aşırı geç oldu. Babam ve Alastor hala uyuyordu. Onları uyandırmalıydım. Önce babamın odasına gittim. Kapı açıktı ve içerde kimse yoktu. Umarım kötü bir şey olmamıştır. Alastor'un odasına gittim. Buranın kapısı da açıktı. Kapıyı biraz aralayınca kelimenin tam anlamıyla Alastor'un üstüne yüzüstü yatmış babamı görmeyi beklemiyordum.

"Alastor, baba! Babalarım!"

Alastor nefes nefese kalkınca Babam onun kucağından yatağa düştü. Onların bu haline gülüp

"Kahvaltı yani öğlen yemeği oluyor artık ama kahvaltı hazır"

"Tamam geliyoruz."

Dedi Alastor. Kapıyı kapattım ve gittim.

Lucifer pov

Sabah Alastor'un kucağından düşerek uyandım. Charlie kapıdaydı. Umarım yanlış anlamamıştır. Gerçi bunun doğru anlaşılacak bir yanı yoktu da neyse. Hem alastor aroace değilmiydi nasıl üstünde yatmama izin veriyordu. Üstümü giyip aşağı indim. Bu sefer günlük kıyafetler giymiştim. Bir eşofman ve tişört. Masaya oturdum. Biraz bekleyince Alastor da geldi. Hepimiz yemeye başladık. Bu sefer Charlie ve Vaggie toplayacaktı.

Yemeği bitirip ortak salona geçtim Angel, Alastor ve husk oradaydı. Angel ve husk sohbet ediyor, Alastor elindeki radyo değneğiyle oynuyordu. Ben de Alastor'un yanına oturdum. Telefona bakmaya başladım.

Bir on dakika sonra Alastor değneğiyle işini bitirdi. Değneği yok oldu. Bir oh çekti. Sonra bir anda kucağıma kafasını koyup uzandı. Angel ve husk sohbeti bırakıp bize bakmaya başladılar. Ben Al'i gizlice dürtmeye başladım. O da banane anlamında omzlarını yukarı kaldırıp indirdi. Angel şöyle dedi.

"Dün gece bir şeyler mi yaptınız yoksa."

"Ben kendi odamdaydım Bi kere" dedim. Angel da sonra

"Hayır. Ben seni Alastor'un odasına giderken gördüm."

"Ne zaman" dedim. İşte bu sıçışımın resmi olurdu.

"Gece" Ben cevap veremeyince alastor beni kurtardı.

"Odama geldi ama bir şey yapmadık." Kucağımdan kalktı. Oturdu ve sonra beni kucağına oturttu. Bacaklarımı beline sardım. Gözlerim boynuna kayıyordu. Aklımdan kafamı boynuna gömmek geçiyordu. Alastor bunu fark etti. Eliyle kafamı boynuna doğru bastırdı. Ve şöyle dedi.

" Lucifer çok uslu bir çocuk olduğu için öyle bir şey yaşanmadı~"

Off. Bunu dediğine inanamıyorum. Angel sırıtarak

"Yatakta kimin sözünün geçtiği belli" dedi ve kıkrdadı. Ben hemen kafamı gömdüğüm yerden kaldırdım

"Kiminmiş" dedim

"Benim" dedi alastor. Gözümü devirip boynumu geri gömdüm. Biraz sonra uyuya kalmıştım...

Alastor pov :

Biz üçümüz sohbet ederken lucifer boynumda uyuyakalmıştım. Ne kadarda uykucuydu cehennemin kralına göre. Onu odama götürüp yatağa bıraktım ve radyo kuleme gittim. Bir radyo yayını yapacaktım. Normalde kurbanlarımın çığlıkları olurdu bu yayında. Ama şimdi modumdaydım. Güzel müzikler paylaşacaktım. Kanalım diğer kanalları sabote edebiliyordu. Herkes bu müzikleri dinlemek zorundaydı. Yayını başlattım.

"En sevdiğiniz radyo yayını başladı. Günahkarlara müjde! Bugün imhanın engellenmesinin şerefine birkaç şarkı paylaşacağım. İlk şarkımız geliyoor: İnsane... "

Time skip
Radyo yayını bitmişti. Keyfim yerine geldi. Bacaklarımı masanın üstüne koyup biraz dinlendim. Modumdaydım. Lucifer: sik beni dese sikerdim. Dur. Neden olmasın ki~ Hemen odamdan çıkıp Lucifer'ı bulmaya gittim...

______________________________

Merhabalar canlar. Tahmin ettiğiniz gibi bir sonraki bölüm smut gelebilir. Ama çok heveslenmeyin göt de olabilirsiniz. Bir sonraki bölümü salı atabilirim. Çünkü ben smut yazmayı bilmiyorum. Arkadaşlarla birlikte deftere yazıp buraya geçircem. Ama yok ben bekleyemem derseniz smut olmaz. Umarım beğenirsiniz. Öptüm byee~

RadioappleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin