0.3

45 13 66
                                    

1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.4k beğeni 650 yorum

bgyuxx_: Bakın sabah kim yanıma geldi🥺. Tüylerinin renginin güzelliği aşık etti beni kendine. Sabah yapacağım işe bile geç kaldım sırf bu çikolatayı seveceğim diye ama olsun değerdi. Bir daha olsa bir daha yapardım.
Hayvanların verdiği karşılıksız sevgi o kadar hoşuma gidiyordu. Elimde olsa evimin dibindeki tüm hayvanları evime almak çok isterdim.
Belki birgün çok büyük bir eve çıkarım ve o zaman bir sürü tatlış hayvanlar olur yanımda. Hayali bile çok güzel 🥺
Umarım hepiniz bu şekildeki sevgiyi tadarsınız. Hayatınızda bunu yaşayabilmeniz dileğiyle🖤

User1: Kombininin güzelliği şaka mı😍😍

User2: Sanırım şarkılardan sonra artık kıyafet linki de isteyeceğiz sanırım 🥺

User3: Senin bu softluğuna bayılıyorum aşırı güzelsin

User4: Ellerine bakmaktan fotoğraftan çıkamıyorum ellerin çok güzel ❤️‍🩹

User5: Sana bir kere sarılsam tüm dertlerim yok olup gidecekmiş gibi hissediyorum 🫂🖤

Kang_thyn: Çok güzelsin bir ayçiçeği kadar güzelsin.

Taehyun yorum atmadan duramamıştı. Nasıl olursa olsun gösterecekti ayçiçeğine onu güzel bulduğunu. Ruhu gibi yüzünün de güzel olduğuna emindi zaten. Onu görmeden bile söylebiliyordu bunu.

Taehyun hala fotoğrafa bakarken kafenin önüne gelmişti bile. İçeri girince hızlı adımlarla arkaya gitmişti. Dolabının yanına gidip üstünü değiştirmeye başladı. Tabi bu sırada ara ara telefonuna bakıyordu. Mesaj var mı diye.
Sweatini çıkarıp çalışırken giydiği sweati giyerken telefonundan ses gelmişti.

bgyuxx_: Neden ayçiçeği peki?

Kang_thyn: Bunun iki sebebi var. Birincisi en sevdiğim çiçek ikincisi ise şu şarkı gibi hissettiriyorsun bana"Harry styles-Sunflower"

bgyuxx_: Hayatımda duyduğum en güzel iltifattı bu 🥺

bgyuxx_: Şarkıyı bilmiyorum şimdi gidip hemen dinleyeceğim.

Kang_thyn: Seni anımsatan seni hatırlatan daha bir sürü şarkı var zamanı geldikçe söylerim sana isimlerini birer

bgyuxx_: Bana bu kadar değer verdiğini bilmiyordum. Daha doğrusu tahmin etmemiştim. Daha önceki yazanlar gibisin sanmıştım. Beni yanılttığın için teşekkür ederim.

Kang_thyn: Seni hiçbir şekilde kırmayacağım buna emin olabilirsin. Ben sözümün eri bir insanım ve bana bu kadar iyi gelen birisine bunu yapamam.

bgyuxx_: Herkes senin gibi değil işte ve bundan dolayı çekiniyorum bazen. Umarım yanlış anlamazsın beni.

Kang_thyn: Böyle hissetmen gayet normal. Yanlış anlaşılacak bir şey yok yani.

Lonely Hearts Club ||Taegyu||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin