0.5

36 12 63
                                    

2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2.2k beğeni 860 yorum

bgyuxx_: Dünkü pastanın güzelliğine bakın 🥺 arkadaşlarım bana sürpriz olarak dün akşam bu pastayla geldiler ve çok mutlu oldum❤️‍🩹 ne kadar bir dilimi zor yesemde pasta çok güzeldi.
Bu aralar kendimi iyi hissediyorum bunun belli başlı sebepleri var ama bunları şimdilik söylemeyeceğim sizlere 🤫 zamanı gelince ilk siz öğreneceksiniz zaten.
Bugün öyle yazılar yazamadım çünkü mutluluğumu sizinle paylaşmak istiyorum. Hepinizin mutlu olması gerekiyor çünkü hak ediyorsunuz. Hepiniz birbirinizden farklı ve değerli çiçeklersiniz. Bunu unutmayın sakın.
Hepinize çiçekler kadar güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle 🖤🫂

User1: Hayatımda bana çiçek diyen ilk insansın sanırım mutluluktan ağlıyorum şuan 😭🥺😭

User2: Pasta çok güzel gözüküyor 🥺 gidip benimde alasım geldi.

User3: Sen mutlu olduğun sürece gerisi bizim için önemli değil 🥺
Buralara neler yaşayarak geldiğini biliyoruz. En başından beri yanında olanlar olarak seni bu şekilde mutlu görmek bizide mutlu ediyor. Hep mutlu olman dileğiyle 🖤

User4: Biz her türlü senin yanındayız o yüzden rahat olabilirsin 🥺 her türlü destekleyeceğiz seni

User5: Çocuğum yuvadan uçacak ben hissediyorum bu mutluluğun sebebi o😭😭😭🫂

Taehyun okuduğu yorumla kaşlarını çatmıştı. Ne demek yuvadan uçmak ya. Ayçiçeğinin hayatında biri mi vardı? Yoksa yorumu yazan kişi kafasında mı kuruyordu? Taehyun hızlıca diğer postlara bakmaya başladı. Hiç sevdiği veya sevgilisi varmış gibi durmuyordu. Buna sevinmişti.

Yaptığı şeyin farkındalığıyla donup kalmıştı. Az önce ayçiçeğini kıskanmıştı. Niye kıskanmıştı ki? Telefonunu kapatıp yanındaki Yeonjun hyunguna seslendi.

-Hyung sana bir şey sormam lazım?

-Sor bakalım Taehyunie.

-Hiç görmediğin birini kıskanır mısın?

-Ona karşı duygularım varsa kıskanırım ama böyle aman amanda kıskanmam. Sen o sayfayı mı kıskandın?

-E-evet ama neden böyle hissettiğimi bilmiyorum.

-Seviyorsun çünkü Taehyunie. Sebebi bu onun yüzünü bilmene gerek yok sevmen için.

Taehyun duydukları ile donup kalmıştı. Ayçiçeğine verdiği değerin sevgi olduğunu bilmiyordu. Tuhaf hissediyordu kendini.
Yüzünü bilmediği birini seviyordu. Herkesten koruyacağını söylediği ayçiçeğini seviyordu. Hislerinin farkına varmasıyla içini mutluluğun sarması bir olmuştu. Bugün kendini çok mutlu hissediyordu Taehyun.

Yüzündeki kocaman sırıtışla kasada durmaya devam ederken içeriye giren üçlü grupla daha doğrusu gördüğü tatlı gülümseme ile sırıtışı biraz daha büyümüştü. Düne göre daha iyi görünüyor diye geçirmişti içinden Taehyun.

Lonely Hearts Club ||Taegyu||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin