2.3k beğeni 960 yorum
bgyux__: Hayatımın en güzel gününü geçirdim ve bu sevdiğim insanlaydı. Ona yüz yüze teşekkür etmiş olsam da buradan da teşekkür etmek istedim. Seni çok seviyorum sevgilim ve umarım bir gün burada beraber bir fotoğrafımızı paylaşacak kadar cesaretli hissedebilirim🖤
Hayatıma girdiğin için çok teşekkür ederim. Hayatıma bir ışık gibi doğdun ve aydınlatmaya da devam ediyorsun.
O kadar güzel duygular hissediyorum ve bunları kelimelere dökemiyorum. Uzun zaman sonra ilk defa kelimelerim kifayetsiz kalıyor ve bunun sebebinin sen olması aşırı hoşuma gidiyor 🥺
Bana yaşattığın her bir duygu için teşekkür ederim. Seninle tekrar rahatça ben olabilmek için can atıyorum sevgilim🖤🖤
Gününüzün sevgi gibi güzel bir duygu kadar güzel geçmesi dileğiyle 🖤😽User1: Tanrım sonunda hak ettiğin sevgiyi görüyorsun🥺ben çok mutluyum🥺🥺🥺🥺
User2: Seni ve sevgilini görmek çok isteriz ama sen kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman🖤 sabırla beklemeye devam edeceğim🫂
User3: Biricik yavrum yuvadan uçtu ben çok duygusalım şuanda 😭😭😭😭😭
User4: Sonsuza kadar mutlu olmanız dileğiyle çünkü sen mutlu olmayı çok hak ediyorsun🖤
User5: Her bir postunla içimizi ısıtırken veya yaralarımızı saracak yazılar yazarken sonunda birisinin de senin yanında olduğunu bilmek beni çok mutlu etti. En başından beri takip ediyorum seni.
Seni bu şekilde mutlu görmek beni de çok mutlu ediyor. Umarım sonsuza kadar seversiniz birbirinizi 😭🖤Kang_thyn: Seni çok seviyorum biricik ayçiçeğim benim🌻🖤.
Taehyun sevgilisinin attığı postla kalbinin eridiğini hissederken çalıştığı kafeye varmıştı. Telefonu cebine atıp içeriye en büyük gülümsesiyle girdi. Kafe öyle çok kalabalık değildi bu yüzden rahat bir şekilde pikniklerini anlatabilirdi Yeonjun hyunguna.
-Hyung ben geldim. Nasılsın?
-İyiyim Taehyunie sen nasılsın? Nasıl geçti dün? Bol bol eğlendiniz mi?
-Aşırı güzeldı hyung anlatamam sana. Onun kokusuyla uyanmak kalbim böyle uçacak gibi oldu. Sonra uyandıktan sonra beraber bir şeyler yapalım dedik ve sonuç olarak pikniğe gittik. Zaten senden de yardım aldım bu konuda ve çok teşekkür ederim sana. O kadar minnettarım ki anlatamam. Hazırladığın piknik sepeti çok güzeldi.
Karar verdikten sonra beraber ayçiçeğime kıyafet seçtikten sonra evden çıktık. Bisiklet sürmeyi bilmiyormuş ve bu bile çok tatlı geldi bana inanıyor musun? Beraber bisiklete bindik işte. O arkamdaydı bende dikkatlice piknik yapacağımız yere sürdüm. Sonra güzelce piknik yaptık işte. Gece yıldızları seyrettik ki ayçiçeğimin gözlerindeki yıldızlara aşık oldum. O kadar güzel parlıyorlar ki anlatamam sana.-Oğlum sen harbi aşıksın ha ve güzel geçmesine çok sevindim. Seni bu şekilde mutlu görmek beni de mutlu ediyor. Yanındaki insan tam olarak seni tamamlayan birisi ve umarım sonsuza kadar bu şekilde birlikte olursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lonely Hearts Club ||Taegyu||
Fanfiction"Lanetli bir kalp çokça cesarettir. Sen benim cesaretimin en büyük ödülüsün."