Fotoğraf sevdası

5 1 0
                                    

Arkadaşınla AVM'de geziyordun ve aniden aklına bir fikir geldi ve Umay'a bakıp şunu dedin:
"ya kanka şimdi otoparka gidip orda resim mi çekilsek.. Güzel fotolar çıkarırsak ortaya, instaya atarız ne dersin?"
Umay sana dik dik baktı ve iç çekti
"Te Allah'ım bana sabır ver, kızım milletin arabasına ne göz koyuyon hem demezler mi siz napıyonuz otoparkta milletin arabasıyla yani ç-"
Aniden sözünü kestin

"Araba olacağını kim söyledi? Motorla çekiniriz! Hem ne güzel olmaz mıydı hep binmek istemişimdir! Ya kanka hadi noluuuurrr"

Umay sana yine baktı ve pes edermiş gibi yine iç çekti
"Tamam tamam ama bir şey olursa ben ordan ayrılırım haberin olsun"

Umay'ın elini tutup onu otoparka doğru sürüklemeye başladın ve otoparka girdiğinizde hemen gözüne Bir motor çarptı ve oraya doğru koşmaya başladın
Umay: "Ya Defne dikkatli ol bak birşey olacak diye korkuyorum!"
"Kanka birşey olmaz! Sende ne pısırıksın!"

Motor Yamaha R6'ydı ve sip siyahtı çok şıktı!

"Umay bak oturcam sende fotolarımı çekcen ama bak çok güzel çek tamam mı hikaye veya gönderi atarım"

Umay: "Tamam kanka tamam anladık hadi bak dikkatli oturda düşmesin"

Ve sen motora oturdun, Umay'da fotolarını çekmeye başladı ve aniden poz vereyim derken motorla birlikte yere devrildin ve Umay senin kalkmana yardım edecekken aniden motorun sahibi geldi

"hey siz! Napıyorsunuz orda! Motorum niye yerde?!"
Bir sinirle üstümüze doğru geliyordu ve Umay aniden ordan sıyrıldı ve biraz arkaya geçip izlemeye başladı

"Cevap ver bana.. Motorumla ne işiniz var! Bu ne kadar pahalı bir motor haberin var mı senin?!"

"Ya şey ben.. fotoğraf çekinmek istemiştim.. cidden düşürmek gibi bir amacım yoktu!"
"Kızım beni deli mi edeceksin sen?! Şu motoru kaldırmama yardım et.. ama önce dur sen."

Ona büyük gözlerle bakmaya başladın ve yardım istermiş gibi Umay'a baktım ama Umay kafasını salladı

Ve aniden motorun sahibi motorla benim yerdeki fotoğrafını çekti
"Senden şikayetçi olacağım eğer motorumda bir hasar varsa"
"Ne! Bilerek yapmadım ki! Hem şikayetçi olmaya ne gerek var?!"

Cevap vermedi ve motoru yerden kaldırdı bende sadece ona baka kalmıştım ve hala yerdeydim..

"Yerden kalkacak mısın yoksa orda öylece kalmayı mı planlıyorsun?"

Ona olan bakışımı motora çevirdim ve ufak tefek çizikler olduğunu gördüm ve motor siyah olduğu içinde çizikler çok belli oluyordu.. dudaklarımı ısırdım

"Ne var orda?"
"Çizikler var.."
"Ne"
"Çizik"
"Ahh.. birde onlarla uğraşıcam"
"Parasını öderim yeterki şikayetçi olmayın.."
"Şikayet etmemem için sebep söyle"
"Sadece fotoğraf çekinmek istemiştim"
"O kadar motor varken benimki niye kızım?"
"Yamaha R6... Her yerde yok ki ve senin motorunun rengi çok güzeldi"

Motorun sahibi bana dik dik bakmaya başlamıştı ve susmam gerektiğini anlamıştım..
"Adım Mert.. size şikayet bildirimi gelirse şaşırmayın Mert kim diye.."
"Bende Defne.."

Ve sessizlik olmuştu sen ailene ne hesap vereceğini düşünürken aniden Mert yine konuştu
"Motorun hasarını öderseniz şikayetçi olmam ama yook ben eğer ödemem carttı curttu şikayetçi olurum, hem arkadaşında şahit"

Aniden Umay'a baktım ve Umay kitlenmiş bizi dinliyordu

"Bana nasıl ulaşacaksın ki?"
"Telefon numaranla"
"Telefon numaramı herkese vermiyorum!"
"Manyak mısın kızım sen?! Senin telefon numaranla napıcam!"
"Ben nerden bileyim napacaksın!"

Yine sessizlik oldu ve biraz düşünüp taşınıp ona telefon numaranı verdin..

"Yarın ararım seni Defne hanım"
Hanım kelimesini özellikle bastırarak söylemişti
"Peki Mert bey.."
Sende karşılık olarak bastırarak söylemiştin

Sonra Mert kaskını takıp motorsikletine bindi ve çalıştırıp otoparktan çıkmaya başladı ve sense orda sadece ona baka kaldın..
Aniden Umay seni cimcikledi ve kendine öyle geldin
"Ya Defne mal mısın sen! Bak kendini ne hale soktun! Ailene ne diyeceksin?! Kızım sen çalışmıyorsun bile!"
"Ya belki kararından vazgeçer hiç olmadı kredi çekerim.."
"Defne saçmalama! Krediyi neyle ödiyeceksin?!"
"Baba-"
"Baban sana demez mi kızım neden bu kadar para harcadın diye?"
"Haklısın.."

Yine sessizlik olmuştu cidden bu olaydan nasıl kaytarıcağını düşünmeye başladın

"Neyse Defne.. hadi eve gidelim yeter bu kadar olay sessiz sakin eve gitmek istiyorum artık"
"Peki.."

Ve ikinizde paşa paşa otoparktan çıkıp dışarıya çıktınız ve her zamanki durağa gidip otobüsünüzü beklemeye başladınız.
Otobüs gelince kartı okutup bindiniz ve size aniden mesaj geldi, mesajın kimden olduğunu görmek için telefonunuza baktığında Mert'den geldiğini görmüştün ve mesajda şu yazıyordu:
"Yarın telefonunu açık tut seni aradığımda aç"

Sen mesajı okuyunca sadece like emojisi attın uğraşmak istemedin..

Yarım saat sonra eve vardığınızda sen direk duşa girdin Umay ise üstünü değiştirip telefonuyla oynamaya başladı.

Duştan çıktıktan sonra kurulandın ve yatağa uzandın çok yorgundun ve biran önce uyumak istiyordun artık dayanamadın ve uykuya daldın..

--------------------------------------------------------------

Selam gençleerrr yeni yeni yazmaya başlıyorum bu yüzden kötü olabilir! Eksiklerim neler veya neler eklemeliyim lütfen söyleyin! Görüşleriniz benim için çok önemli ve karakterlerin daha mankenini seçmedim.. ve nasıl bir kişilikte olacaklarınıda.. Tek üç kişi kalmayacaklar daha da çoğalacak ama şuanlık bu kadar ikinci bölüm yarın gelir! Desteklerinizi bekliyorum kendinize iyi bakın diğer bölümde görüşürüz!!

756 kelime

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şans MotoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin