𝟐

21 8 22
                                    


Başlangıçlar iyidir, sona gelmediğimiz sürece...

-

Sabah sinir bozucu alarmın sesiyle birlikte titreyerek uyandım, korkunç bir kabus görmüştüm ve kan ter içinde kalmıştım. Derin bir nefes aldım, doğruldum. Baş ucumdaki bardağa uzanıp bir kaç yudum aldım. Okula çok geç kalmış olmalıydım. Yüzümü buruşturup ayağa kalktım. Şarjda olan telefonumu alıp bildirim gelmiş mi diye baktım, ondan bildirim yoktu. Ama zaten dünde bana o yazmıştı, bu sefer bildirimi ona ben verecektim.

hwnghyjn-leeminho

hwnghyjn
günaydıın minho hyung

Akşama kadar cevap vermesini bekleyecektim şimdi, her neyse. Okul kıyafetlerimi üzerime geçirdim ve içeriye gittim. Yerde bembeyaz olarak yatan anne ve babama gülümseyip "günaydın" dedim.

"Anne kahvaltı hazırlamadın mı? Ah olsun, ben okulda yerim. Hadi görüşürüz seni seviyorum!" hızlıca ayakkabılarımı giyip çıktım. Tam o sırada telefonum titredi.

hwnghyjn-leeminho

hwnghyjn
günaydıın minho hyung
(okundu 2 dakika önce)

leeminho
günaydın bebeğim

hwnghyjn
BEBEĞİM!???|
cıldıracağım!|
ee hyung napacaksın bugün

leeminho
işe gideceğim
sonraaa
felixle buluşacağım

hwnghyjn
Felix?
su postlarındaki sarı saçlı çilli çocuk mu
stalk yaptığım bu kadar belli olamaz|

leeminho
evet o
simdi çıkmam lazım
görüsürüüüz

hwnghyjn
Görüsrüüüzz💓

Mesajları tekrar tekrar okuyup gülümserken, otobüsün geldiğini görmemiştim. Hemen el kaldırıp neşeyle bindim, kulaklıklarımı takıp müziği dinlemeye başladım. Üst üste iki gündür mutluydum, kafamdaki sesleri duymuyordum, ilacımı bulmuş olabilir miydim?

Okula geldiğimi görünce inmek istediğini söyleyip çabucak indim, derse gecikmiştim ve hocam çok kızacaktı. Koşarak okula girdiğimde, merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başladım. Sonunda sınıfı bulduğumda, tıklayıp içeri girdim.

"Özür dilerim hocam, annem kaldırmayı unutmuş" hoca kafasını salladı, yerime geçmem için elini uzattığında gülümseyip geçtim. Derse devam ederken, ben ise sadece ondan bir mesaj bekliyordum. Ama işi olduğunu söylemişti değil mi? Büyük ihtimal akşama kadar yazmayacaktı. Fakat umurumda değildi, beni bulmuştu. Artık iyileşecektim, o beni sevecekti.

Kırk beş dakika su gibi akıp gitmişti ve şuan teneffüstü. Teneffüslerden nefret ediyordum, fazla gürültülüydü, belki o yanımda olsaydı bana teneffüsleri sevdirirdi. Herkesin yanında bir arkadaşı, sevgilisi, öğretmeni biri vardı. Nedenini bilmediğim şekilde kimse bana yaklaşmıyordu bile, ben konuşmak istediğimde de kaçıp gidiyorlardı. Bende bir gariplik mi vardı? Ama beni tanımadan bilemezlerdi ki. Dudaklarımı büzdüm, bazen bunu çok düşünüyordum. İç çekip kafamdaki düşünceleri sirkeledim.

Sıradaki ders, bir sonraki ders derken, okul çıkışı gelmiş çatmıştı.

Çantamı hızla kapıp çıktım, hayır, yine bana garip garip bakıyorlardı. Bahçeye hızlıca koşturdum lakin adımımı atar atmaz kendimi yerde bulmam bir olmuştu. Başım dönmüştü, bir süre hareketsiz kalıp durdum. Kendime geldiğimde ise başımda kahkaha atan iki kişinin olduğunu fark ettim. Kaşlarımı çatıp doğruldum.

"Ne-neden gülüyorsunuz? Düştüm burada görmüyor musunuz? Hemde bu aptal topunuz yüzünden" birinin yüzündeki gülüş aniden soldu, üzerime diklenirken sadece durdum. Kafamı eğdim ve elimi kafama siper ettim. Tahmin ettiğim hamleler geldi sırasıyla. Dakikalar geçti, beni ayaklandıran şey telefonumdaki o bildirim oldu.

leeminho'dan yeni bir mesajınız var!

"Bırakın beni!" ikisinide ittirecek cesareti ve gücü nasıl kendimde buldum bilmiyordum, sendeleyerek ayağa kalıp olabildiğince hızlıca koştum.

Ara sokaklardan birine girmiştim, fakat soluklanmaya beklemedim, mesaja tıkladım.

hwnghyjn-leeminho

leeminho
ah çok yorucu bir gündü
senin günün nasıl geçti?

hwnghyjn
harika geçti!
şimdi eve geçiyordum bende

leeminho
üniversitede olan birine göre fazla erken çıkıyorsun
dersin falan mı boştu

hwnghyjn
eğer boştu dersem yarına bahanem olmayacak|
yok hayır
ben biraz hastayım da
hatta baya
o yüzden

leeminho
geçmiş olsun güzelim
akşam benimle görüntülü konuşmak ister misin?

hwnghyjn
GERÇEKTEN Mİ??!!!
acaba suratım 15 yaşındasın diye bağırıyor mudur?|
ah, yalanlardan nefret ediyorum|
aman ne olacak?|
Tabiki isterim
Hemen eve koşuyorum

leeminho
sakin oll
akşam için dedim acele etme
yolda başına bişey falan gelir
hadi geç eve geçincede yaz

hwnghyjn
TAMAMMM
ÖPTÜMM⭐️

-

Umarım beğenmişsinizdir, sıradaki bölümde görüşürüz!

𝐀 𝐂𝐀𝐒𝐄 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐇𝐄𝐀𝐑𝐓ʰʸᵘⁿʰᵒHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin