Sokaklar 1

199 15 29
                                    

Juice WRLD(let me know) dinlerken okuyabilirsiniz oylarsanız çok sevinirim .

Yuri-Hadi artıık geç kalıcaz son sınıfsın artık hocaların da tahammülü yok sana .

Mars-Tamam yaa sen çık arabayı çalıştır ayakkabılarımı giyiyorum , ben kullancam haa .

Yuri-Hayatta olmaz manyak gibi kullanıyorsun geç kaldık canımıza susamadık.

Mars-Of iyi be geldim koş koşş.

Ben mars 17 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim ama hayatımdaki tek aksiyon bu değil... En yakın arkadaşım yuriyle beraber yaşıyorum o benden biraz büyük ve daha çok sorumluluk sahibi ama bir sürü ortak yönümüz var .

Arabayi yuri kullaniyodu .

M-Al işte ben sürsem ara sokaklardan hızlıca giderdik .

Y-Hee tabi akşamki yarışa kadarda arabanin balataları pert olurdu , zaten sağlam değiller.

M-Off tamam ya neyse yarış demişken nerde bu sefer ben hatırlamıyorum burayı önceden .

Y-Burası yeni ilk kez gidiyoruz yeni arabalar da olucak plakanı sök akşama ortamı bilmioruz tehlikeli olabilir .

M-Tamamdır bahis varmı peki ?

Y-Öğrenirim şuanlık yok gibi duruyo aksam ne gelişir bilemem .

Konuşurken okula vardik yuri arabayı park etti okula girdik.

Dolabıma ilerledim kitaplarımı bıraktım defterimi aldım ve sınıfa geçtim.

Deftere bişeyler karalarken arkamdaki kizlar bana bisey sormak için dürttüler ;

?-Okula yarın yeni bi tip geliyormuş , fikrin varmı kim olabilir ?

M-Yaa yeni biri mi geliomus bilmiyordum kiz mi erkek mi haberiniz varmi ?

?-Erkekmiş zengin ve yakisikli diyolar zayn hafta sonu kayıt aldırırken görmüş.

M-Merak etmedim değil ...

Sinifa hocanın girmesiyle önüme döndüm ders fizikti pür dikkat dinledim notlarımı aldım .

~

Öğle tenefüsünde kafeteryaya giderken yanıma Zayn geldi hafifce omuz attı .

Z-Naptın frenleri .

M-Tutuyo artık ama eskisi kadar sağlam değil .

Z-Yuri aksam yariş var dedi gelip bi göz atıyım mı sorun çıkmasın.

M-İyi olur aslında kafeteryaya benle gelsene frenler harici bikac isteğimi anlatıyım.

~

Akşam olmuştu yuri ben ve zayn eve gittik üstümü değiştirdim üniformalarımı sandalyenin üstüne attım .Zaten garaja gidicez diye rahat biseyler giydim .Yuri de üstünü değiştirdi, çıktık arabamı almaya gidiyorduk .

Z-Seninde artık arabanı evin yakınında bi yerde tutman lazım .

M-Zarar gelir diye inan çok korkuyorum
O benim kırılgan bebeğim, dedim sırıtarak .

Z-Öyle diyosun sonra kaza yapıyosun ama bi insan bu kadar canını umursamadan kullanabilir o kadar hız yaparak da arabaya asil zarari sen veriyorsun.

M-Pff sadece rahat kullanıyorum ayrıca hiçbir kazada benim hatam değildi hatırlatırım ,araba perte de çıkabilirdi ben hep son anda kurtarıyorum.

Y-Hız demisken Mars bu sefer hız yok hele yeni taniyacağın bi yerde sokakları bilmiyosun yarışı alacak kadar bas yeter ben arkandayım zaten .

M-Ee fark atmadan kazanınca da sıkıcı oluyo .

Yarışcı/Tom kaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin