Ertesi sabah uyandım hızlı bir duşa girdim,okul formamı giydim biraz makyaj yaptım yüri zaten benden önce kalkmiş bana da kahvaltı niyetine misir gevregi hazirlamisti hizlica atistirdiktan sonra çıktık .
M-Ben benim arabayla gitcem bugün.
Y-off bende seninle gelicem yaa benzinim yok alcak zamanım da yok .
M-Gel .
Yola çıktık yol boyu müzik dinledik
Okula vardık arabayı park ettim park alanında motor vardi okula mororla gelen yok ki neyse .Okula girdik hemen dolabıma ilerledim bankaların olduğu yerde anlamsız bi kalabalık vardı zayn yanıma geldi ,
M-Bu kalabalık niye ayol ?
Z-Şu yeni çocuklar gelmiş heralde
M-Ne anlamsız etraflarında toplanmak.
Z-Galiba biri senin biri bizim sınıfıta.
M-He iki taneler bidee o harika yanım boş kalamicak yani mükemmel abi .
Zayn güldü
M-Yuri hemen sizin siniftakiyke kaynaşır git bi kolaçam et napıyo öğlen görüşürüz.
Sınıfa ilerledim yerime oturdum cam kenarı sira en arkanım bir önünde tek başıma oturuyorum tabi oturuyordum yanima yeni gelen eleman kurulmazsa , kulaklığımı taktım müzik dinlerken yine deftere bişeyler karaliyordum .
Ders boşmuş bende sınıfta sıkıldım yurinin yanına gideyim bari diye düşündüm sınıftan çıktım koridorda yürürken müzik sesinden boguk duyulan biseyler duydum .
?-Star ?
Aninda arkami dondum gözlerim fal taşı gibi açılmıştı noluyo lan yuri ve zayn hariç kimse benim" Star " olduğumu bilmez ki .
M-TOM!?
T-heh ya sensin seni dü-
M-sssshh sus lan sus gel benle, kolundan tuttum boş dersliklerden birine götürdüm .
T-Hop biraz yavaş bukadar heyecanlanmanı beklememiştim, sırıtıyordu. Oğretmen masasına yaslandı
M-Ne heycanlanmasi be ,Ciddi bi ifade takındım, o ismi kullanamazsın o benim ee yarışlardaki lakabım sadece
T-Adin ne o zaman ? Yüzüme gelen saçları nazikce kulağımın arkasına aldı .
M-Mars, söylerken garip geldi adımı insanlar hep enteresan bulmustur bazen de dalga geçmişlerdir ama ben çok seviyorum.
T-Çok güzel bi isim peki neden yarışlarda" starı "kullaniyosun
M-Uzun hikaye ama lakap kullanmak tanımamak için beni bulmak isteyen bulamasin diye neden star... neyse .
T-Ikiside çok guzel isimler ama cesur kiz ee sasirdinmi beni görünce, bana yaklasti, okul uniformasi yakişmiş .
M-Biraz ,yeni kayidin sen olduğunu bilmiyordum sınıftan cikabiliriz bu arda
T-Bileğimden tuttu, bana okulu gezdirir misin acaba elini ensesine attı .
M-Bileğimi bırakırsan gezdiririm ne bu temas bağımlılığı ?
T-Bıraktım. Tamam , ellerini buyuk pantolonunun cenine ilistirdi
Korudorda yürüyorduk sınıfları gösteriyordum .
T-Ee o bahis koyan kızda bu okulda mı fena tokatladi yaa nasil senin kazanacağından o kadar emindi ki ?
M-Evet o farkli sınıfta ama nasi bana o kadar güvendiği benimde bilmediğim bisey bu arada , senden başka yeni bi kayıt vardi taniyo musun ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarışcı/Tom kaulitz
Genç KurguSen beni o pistte ilk gördüğünde dünayanin merkezi olacağımı hiç düşünmemişsin Bense seni ilk gördüğüm an anlamıştım seni herşeyden çok seveceğimi...