Düşünceler 6

55 12 12
                                    

T-Seni biyere daha götürmem lazım

M-Nereye ?

T-Şurdan bi inelim .

Çatıdan inmeme yardım etti, ayakkabılarımı giydim ,elimden tuttu hızlıca merdivenlerden indik kapının orda bill bağırdı .

B-Nereye bu saate ?

T-Sabahtan beri ortalıkta yoktun ,biyere değil .

Tom anahtarları aldı kapıdan çıktık, arabaya bindik ben radyoda düzgün bi sarki bulmaya çalışıyordum araba hızlanmaya başladı.

Gittikce hizlaniyordu arabada hizlandıkça bağırıyordu.

Bana bakmaya basladi .

M-Yola baksana .

T-No o korktun mu yoksa ?

M-Hiç de bile .

T-peki yavaşlarım . Alayciydı .

M-Hızlan , araba savrulmasın diye camları kapattım .

T-Ne ?

M-Duydun hızlan , bas gaza bu yolda hiz sınırı yok .

T-Yola döndu gülmeye başladı gaza yüklendi . Enerjime uydugunda sana saha çok aşık oluyorum .

Gösterge 289 300 leri buldu yavaşlamaya basladi .

~

T-İşte geldik , arabalar ve onların etrafinda toplanmış insanlar vardı .

M-Yarışa mı geldik ?

T-Drift etkinliğine geldik , bu gece bill partiyi düzenlemese daha erken gelirdim .

Arabayi insanların arasından geçirdi , durdu ve indik ,tom bikaç kişiyle tokslaştı konuşmaya başladı
Bende ortadaki arabaların driftleeini izliyordum .

T-Ma,Mars, hadi bin .

Arabaya bindim ve asıl eğlenceli olan çembere bizde katıldık tom hızlandı dreksiyonu kırdı araba kaymaya başladı .

M-Sıra bende, kenara geçti topuklularımı çıkardım arka koltuğa koydum .

Izle , hızlandım el frenini çektim araba kaymaya başladı insanlar arabanin etrafinda koşuşturuyolardi .

M-Ben şimdi diyince el frenini indir .

T-Ha a tamam .

Gaza yüklendim, şimdi !

Tom el frenini indirdiği an araba kaymayı bıraktı frene abandım direksiyonu çevirdim diğerlerinin etrafinda genişten dönüyordum.

T-Bu kadar yetenekli olduğunu bilmiyordum .

M-Gülümsedim, ne sandın?

~

Etkinlik yavas yavas dağılmaya başlamıştı arabayı toma devrettim bizde alandan ayrıldık.

T-Eglendin mi?

M-Hemde nasıl yeni insanlarla taniştım birsuru videom oldu buraya arabamla gelicem ... a neyse .

T-bisure sessiz kaldı . Eve mi dönelim yoksa daha gezmek ister misin ?

Daha dönesim yok

T-peki o zaman . Yön değiştirdi

~

T-Sen in arabada bişeyler varmi diye bakicagim.

Arabadan indim burası bi çeşit piknik alanıymiş ama kimse zamanla gelmemeya baslamisti piknik masalarından birine oturdum.

T-Malesef içicek biseyim yok .

M-Sorun değil , karsima oturdu , nerden buluyorsun böyle yerleri ?

T-Bilmem denk geliyo . Kollarını masaya dayadı ellerini çenesınin altina koydu .
Tekrar o bakışı yapıyodu .

Bende ona doğru yaklaştım ve onun durdugu gibi durdum ona bakmaya başladım .

T-Mars ?

M-Evet .

T-Benim olmani o kadar çok istiyorum ki

M-Kimse olamiycağımı söylemedi .

T-Mars , benim sevilim olur musun ?

M-... Evet

Der demez ayaga firladı bana sarıldı

T-Seni dunyanın en mutlu insanı yapıcam mars .

M-Sabirsizlikla bekliyorum .












Dunki bolum icime sinmedi bende toparladım bunu yazdim bunuda pek sdvmedim ama olsun idare edin acaleye geldi oylayin lufennn










Yarışcı/Tom kaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin