2 hafta sonra
Y-Hadi çıkalım artık
M-Pekii
Evden çıktık okula giderken tekrar muzik dinledik ,dolabıma uğradım eşyalarımı biraktiktan sonra sınıfa gittim , sinifta zayn vardı zaynle o olaydan sonra aramıza zaten hafif bi soğukluk girmişti ve zaten ancak garajda bir araya geliyorduk arabam parcalanınca o da kesildi Tomla çıkmaya başladığımı örendiğindeyse bana karşı bi duvar örmüştü hiç konuşmuyo soru sorduğumda kaçamak cevaplar veriyo benden uzak kalmaya çalışıyordu bu beni bazen yaralıyordu orta okuldan beri çok yakın arkadaşımdı herseyimi paylaştığım kişiydi ama şimdi selam bile vermeden yanından geçıyorum ...
Sınıfta boş baska yer yoktu zayn nin yanına oturdum , herhangi bir tepki vermemişti içimden konusma açmaya çalışmak geliyordu ama yapmadım hoca içeri girdi .
~
Öğlen arası gelmişti yuriyle kafeteryada oturuyorduk ne bill ne de tom ortalıkta yoktu ikiside haber vermemişlerdi ben kahvemi içerken yuri sordu .
Zaynla aranız nasıl ? Dedi elindeki süt kutusunu sallarken .
M-Emin değilim benden kaçtığı bariz bazen kendimi suçluyorum ama benim bi hatam yok ki sevmediğim birine ümit versem daha mi iyiydi .
Y-Haklısin , benimlede eskisi kadar çok konuşmuyo ama senden bildiğin kaçıyo
Konusmaya çalissan mi ?M-Bilmiyorum anamızın açılmasını istemiyorum ama ...
Ben konusurken yurinin arkasından Bill geldi ve hafifçe boynuna sarıldı .
B-Günaydın ne konuşuyodunuz .
Y-Günaydınnn ... Zayn , sana anlatmıştım ya.
B-Hee evet evet yavaşca yuriyi bıraktı yanimiza oturdu , bana bisey demek düşmez ama bence kötü biri değil sadece üstünden gelmek için zamana ihtiyacı var uzak durmakta haklı derim .
Y-Ben konuşmaları taraftarıyım .
B-Bence biraz zaman vermeli , yuriye bakıyordu billin böyle konularda destekçi olması beni mutlu etmişti Tomla çıkmaya başlamanız da onu üzmüş olabilir sonucta sevdiği kişi baskasıyla çıkıyo ben olsam bende üzülürdüm .
M-Yüzüme tatli bir tebessüm takındım
Bilmiyorum daha sonra düşünücem fikrin için sagol. Yuri söze girdi .Y-Neden geç geldiniz ?
B-Ben uyuya kaldım Tomu bilmiyorum bende sana sorucaktım Mars .
M-Bana mi bende dün geceden beri haber alamıyorum .
B-Dün gece evdeydi ama bu sabah çıktı bende erkenden geldi samistim .
Zil çaldı sinifa giderken biraz endişelenmiştim . Ders fizikti
Masama oturmus masumca müzik dinlerken basimda birinin dikildiğini farkettim kulaklığı boynuma indirdim .
Jessica ? Uf bu alaka şimdi ya .
J-Tom nerde ?
M-Bilmiyorum , seni neden ilgilendiriyo?
J-Bende bir şeyi kalmişda onu vericektim neyse haberin olursa yanima yollarsan sevinirim . Sahte bi gülümsemeyle yüzüme baktı .
Ne diyo lan bu tomun neyi kalabi ki jessicada ?
M-Neyi kaldı ver bana ben veririm .
J-TShirti bende ama sağol tatlım ben veririm yinede çok incesin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarışcı/Tom kaulitz
Teen FictionSen beni o pistte ilk gördüğünde dünayanin merkezi olacağımı hiç düşünmemişsin Bense seni ilk gördüğüm an anlamıştım seni herşeyden çok seveceğimi...