3 gün sonra
Yuri nazikçe kapımı tıklattı , ses çıkarmadım .
Y-Gierebilir miyim?
M-Çoktan içerdesin zaten gel .
Yuri , ben yatakta uzanırken yatağın köşesine oturdu .
Y-İyi misin ? Sabahtan beri hiç odadan çıkmadın . Aç mısın ?
M-hayir , dedim sessizce kafami kaldircak enerjim yoktu, resmen ruhum emilmiş gibi hissediyordum .
Y-Hangisine hayir ?
M-Hepsine ...
Y-Mars konuşmak ister misin ?
M-Bu durumun nesini konuşalım yuri? ha nesini Tomun hiçbir mesajıma bakmiyor telefonlarımı açmıyo olmasını mı konuşalım yoksa bu fotorafı kimin yaptığını bilmeme ragmen hicbisey yapamama mı mı ?
Y-Bi kere bilmiyosun , emin değilsin olamzsın .
M-Açikca tehtit etti beni o jessica başka kim neden bana böyle bişey yapsın ki zaten ?
Y-Shop oldugu çıktı mı ortaya ?
M-... hayir ama biliyorum bu ben değilim bi kere fotoraf da net değil.
Y-iyi misin , diğer konularda kabuslar titreme odak bozuntusu ?
M-Hiçbiri yok.
Y-Emin misin dün gece sayıkladın ama ?
M-Eminim !
Y-Mars , bana bişeyler söylemiyceksen biriyle konuş bekli profesyonel biriyle ama içine atmaya devam edersen-
M-Offf Tamam be giderim birine .
Y-BAĞIRMA BANA !
M-BAĞIRMIYORUM ZATEN !
Yuri odamdan sinirli biçimde çıktı bende üstüme bi ceket aldım ve evden çiktim arabama bindim biraz dolaşma kararı aldım .
Arabada tekrar ağlamaya başladım yuri haklı dışarıdan bi göze ihtiyacim var herseyi sıfırdan anlatabileceğim birine , beni yargilamiycak biri ... zayn .
Zaynden
Evde bilgisayar oynarken kapi caldi açtigimda göz altları morarmış ve ağlamaktan şişmiş yüzüyle , pijamalarıyla kapının önünde dikilen Marsı gördüm gercekten dağılmiş gözüküyordu.
Z-Mars ?
M-Gelebilir miyim, müsait misin ? Dedi iç çekerek .
Z-Tabi ki , sen iyi misin ?
M-İyi gibi mi görünüyorum ... afedersin ama hic değilim.
Kardeşim yanıma geldi koşarak .
(5 yaşında )Daniel-Aaa mars ablaaa .
Z-Daniel şuan sırası değil zaten -
Mars göz yaşlarını hızlıca sildi .
M-Meraba bebeğimm, oo ne kadar büyümüşsün sen öyle görüşmeyeli. Dedi daniele doğru eğilerek .
D-Sen ağladın mı mars abla ?
M-Yok canım ne ağlaması .
D-Gözlerin kıpkırmızı belli ağladığın , neden ağladın peki ?
M-Hmm zeki bi çocuksun değil mi ... ihm şöyle en sevdiğim oyuncağımı birisi benden aldı ve geri almam için konuşmama bile fırsat vermedi danielcim, gözleri dolmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarışcı/Tom kaulitz
Teen FictionSen beni o pistte ilk gördüğünde dünayanin merkezi olacağımı hiç düşünmemişsin Bense seni ilk gördüğüm an anlamıştım seni herşeyden çok seveceğimi...