Odaya döndügümde Tom hala uyuyordu
Geri yorganın altına girdim ve tekrar uykuya daldım~
Birkaç saat sonra tekrar uyandım şıfonyerdeki telefonuma uzandım saat 10 olmuştu bile Toma baktım hala mışıl mışıl uyuyordu telefonuma bakmaya başladim .
Tom hareketlendi biraz esnedi ve bana dönü , Günaydın, dedi kısık ,uykulu ve kalın sesiyle .
Günaydınn, yatakta oturur pozusyona geldim , iyi uyuyabildin mi ?
Tom hafifce ağrıyan yerlerini ovusturuken konuştu ,aslında iyi uyudum ama o kadar yorgunum ki her yerim agriyo resmen ve hala pis hissediyorum .
M-Peki o zaman sen istersen dinlen ben banyoya havlu bıraktım duş alabilirsin ben mutfaktayım ,birşeye ihtiyacın olursa seslen.
Yataktan kalktı banyoya yöneldi bende mutfağa geçtim dolaba neler yapabilirim diye bi baktım , dolaptan bikac yumurta aldım ve müzik açtım omlet ve tost yapmaya karar verdim .
~
Müzige kendimi kaptırmışıtım sarkiya eşlik ederek kahvaltıyı hazırlamaya devam ediyordum ,Tom duştan çıkmış ancak ben farketmemistim sakince arkamdan gelip bana sarıldı boynumdan öptü, gülerek ona döndüm başında havlu sarılırdı komiğime gitti.
M-Lsnfkdbxkx rahatkadın mi biraz daha rapunzel .
T-Ldxnkxb evet biraz daha iyiyim ama hala yorgun hissediyorum , ne yapıyosun yardım ediyim .
M-Ymurta kırdım kariştırabilir misin ?
T-Tabii . başındaki havluyu sikleldi ve koltuğa koydu ocağın basina yanıma gecti bende biseyler kesiyiordum saate baktım vitaminlerimi alama gerekiyordu bi bardak su aldım ve tezgahin boş kısmına oturdum
Vitaminlerimi icerken gözüm Toma takıldı , evdeki perdeler kapalıydı davlumbazın loş ışığı yüzüne vuruyordu
Üstünde bişey yoktu vicudu hala hafif ıslaktı ve kaynayan suyun sicakligindan hafif terlemişti ,Tanrım suan çok çekici gözüküyo ...
Ona baktığımı farekdip siritmaya başladı
T-Gülerek , Mars ? Ne oldu bi daldın .
Sesiz kaldim suyumdan bi yudum aldım
M-Ihm ihmm üstüne biseyler mi giysen.
T-Neden ? Kıkırdadı
M-Dikkatim dağılıyo ...
T-Dikkatin mi dağılıyo ,dedi bana yaklastı suyu elimden aldi tezgaha koydu . Ocagin altnı kapadı.
M-Evet dağıtıyo ,utanıyor muyum ben yine ?!
T-Kızardın ... Mars ? yakınlaşmaya devam etti , nefesinin dudaklrımda hissediyorum aramızdaki atmosfer ağırlamaya başlamıştı .
M-Kızardım mı ? yüzü neredeyse yüzume deyiyordu beni öpmeden saniyeler önce gülümsedi . Kollarımı boynuna doladiğimda elleri vicudumda gezinmeye başladı ve biri belimde biri ise kalçamda durdu kendini bana daha çok yaklaştırdı . Gülmeye başladım ,benim şampuanim gibi kokuyosun , cevap vermedi önce cenemden sonra boynumdan öpmeye devam etti boynumu, sakince geri çekildi yüzünde farklı bir ifade vardı .
T-Yeni arabanla yarısa katılmaya ne dersin ?
M-Evett ! Kahvaltıdan sonra gidebiliriz ,
Beni eski mekanına götürsene .T-Pek iyi bi fikir olmayabilir... peki gidelim .
Kahvaltiyi hazırladık bitirdikten sonra hazırlandım ve yeni arabamla yarışacağım , heycanlı biçimde arabama koştum ilk önce garaja gidip tomun arabasıni da alıcaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarışcı/Tom kaulitz
Teen FictionSen beni o pistte ilk gördüğünde dünayanin merkezi olacağımı hiç düşünmemişsin Bense seni ilk gördüğüm an anlamıştım seni herşeyden çok seveceğimi...