Camille se posadila vedle Tiny ke stolu. ,,Promiň mi to, Tino." hlesla a zadívala se ven z okna. ,,To neřeš." odpověděla Tina. ,,Mluvila jsem s Leem. Říkal, že vztahy nedáváš."
,,Ale jo, dávám..." začala Camille, ale pak zmlkla. ,,A nebo kurevsky ne." dodala a zakryla si tvář rukama. ,,Camille, to nic." řekla Tina a odkryla ji obličej. V jejích očích se zatřpytily slzy. ,,Pláčeš?"
,,Ne, já nikdy nebrečim. Jen je tu spousta prachu."   ,,Camille."
Camille Tinu objala. Tina to nečekala, ale také ji objala. ,,Nechci
tě zničit, Tino." špitla Camille.
,,Nezničíš." odpověděla Tina. ,,Jo."

,,Tino?" ozvala se náhle Camille.
,,Ano?" odpověděla Tina. ,,Já... tě miluju." řekla Camille a chystala se Tinu políbit. ,,Stop." zarazila ji Tina.
,,Co?" zeptala se Camille zmateně. ,,Nedělej to, jestli to takhle necítíš." odpověděla Tina. ,,S tim jdi do hajzlu." zašeptala Camille a Tinu políbila. Tina ji polibek opětovala.

Camille probudilo zvonění jejího telefonu na nočním stolku. Popadla ho. Volal ji Leo. Tina vedle ní pořád spala. ,,Do hajzlu, Leo! Co chceš tak
pozdě?" špitla do telefonu dost naštvaně. ,,Pokecat si." odpověděl Leo. ,,To si děláš prdel?"  ,,Ne."
,,Ježiši, je to zas kvůli mě a Tině?"
,,Možná?"   ,,Kdy si už konečně uvědomíš, že to není tvoje věc?"
,,Omlouvám se, slečno L'Espanayeová. Ale já bych Tině dal šanci."  ,,Kurva."   ,,Co?"  ,,Nic."
,,Možná bys pro jednou mohla přestat být tak zatraceně sobecká a konečně si někoho najít."  ,,To mluvíš o sobě nebo o mě? Nejsem Kurva sobecká, jen si nechci pouštět lidi moc k tělu."  ,,A proč ne?"  ,,Do toho ti nic není.".  ,,Ale je. Ubližuješ Tině. Ubližuješ sobě. Nechci se na to dívat.".  ,,Já se fakt snažím tenhle komplex překonat, ale nevím jestli je to dobrej nápad. A omluv mě, ale jsem dost unavená.".  Camille zavěsila a lehla si zpátky do postele. Telefon ji začal zvonit znovu. ,,Naser si, Leo." zabručela si sama pro sebe, popadla telefon a hodila ho přes místnost přímo proti oknu. Dopadl na zem. Camille se znovu pokusila usnout.

Ledové srdce | Camille L'Espanaye [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat