Když Tina dorazila domů, spatřila Camille. Byla opilá. Na stole vedle ní ležela prázdná láhev vína a léky na spaní. Camille se snažila vnímat co se kolem ní děje, ale šlo to špatně. ,,Kurva, je mi blbě." řekla a vstala. ,,Nevstávej!" rozkázala ji Tina a pomohla jí se posadit.
,,Chceš se zabít?!" vykřikla zděšeně Tina a popadla balení prášků na spaní. ,,Nevim." zamumlala Camille. ,,To je jedno, jede se do nemocnice." řekla Tina a pomáhala Camille vstát. ,,Je mi fakt hrozně..."
začala Camille, ale větu nedokončila a pozvracela Tině oblečení. ,,Jo, super." zamumlala Tina a posadila Camille zpátky na pohovku. ,,Volám sanitku." řekla a vytočila číslo 911.

      
        Camille se probudila v nemocnici, ale nepamatovala si jak se tam dostala. Bylo ticho, jen kolem ní pípaly přístroje. Měla na sobě nemocniční košili pro pacienty. Chystala se odpojit od přístrojů, ale někdo zaklepal na dveře a do pokoje vstoupila Tina. ,,Víš, že ses mohla zabít?" zeptala se Tina káravě. ,,Já ani nevím co se stalo." zabručela Camille. ,,Zapíjela si prášky na spaní vínem." odpověděla Tina. ,,Aha." odpověděla Camille naprosto chladně. ,,Tobě je to jedno?" zeptala se Tina. V hlase měla hádavý tón. ,,Neříkej mi, že to byl pokus o sebevraždu."  ,,Ne, nebyl."  ,,Tak jak tě napadlo zapít prášky alkoholem?!"  ,,Já...já nevím.". Camille najednou vypadala jakoby se ji zmocnila lítost. ,,Opravdu jsem nečekala, že tě bude ta složka bude zajímat... A vůbec proč ti to říkám?"  ,,Jo, už jsi trochu povolila."  ,,Co?"  ,,Nic."
,,Mohla bys prosím odejít, Tino?"
zeptala se Camille. ,,Hele, za tu složku se ti chci omluvit..." ,,Prostě už vypadni!". Tina se slzami v očích odešla.

Ledové srdce | Camille L'Espanaye [cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat