Camille se probudila. Zase se ji udělalo zle, ale pokusila se to potlačit a šla nachystat snídani. Ona i Tina musely do práce. Kromě toho, že se Camille necítila zrovna nejlíp, byla zmatená. Věděla to, že se nikdy jen tak nezamilovala i to, že od té doby co se s ní Toby rozešel
začala všemi vztahy opovrhovat. Ale pak potkala Tinu... Co vlastně tak strašně Tobymu vadilo. To, že je bisexuální? Nebo polyamorní? Nebo to, že je dominantní?
,,Všechno v pohodě?" zeptala se Tina a dala Camille pusu na tvář.
,,Jo, jen jsem se zamyslela." ,,Jen mě napadlo..." začala nervózně Tina. ,,Copak?" zeptala se Camille.
,,Vím, že sháníš dva asistenty..." odpověděla Tina. ,,Už ne." řekla rychle Camille. ,,Jak to?" zeptala se Tina. ,,No... protože teď jsem s tebou. Ti asistenti totiž nejsou jen asistenti. Já s nima i spim..."
Tina se nezatvářila moc překvapeně. ,,Tušila jsem to. Proto jsem to místo chtěla vzít." usmála se. ,,To mě nenapadlo." zasmála se Camille. ,,A...budeš u toho chtít ještě někoho?" zeptala se Tina tiše.
,,Možná jsem polyamorní, ale myslím, že tentokrát je mi to úplně ukradený." odpověděla Camille, přiblížila se k Tině a políbila ji.
,,Miluju tě." zašeptala. ,,To říkáš jen proto, že máš ruku v mých kalhotkách." zasmála se Tina a Camille také políbila. ,,Taky tě miluju." řekla Tina. ,,To jsem ráda."
odpověděla Camille a s úsměvem začala Tině svlékat košili. ,,Neblbni, musíme do práce." zasmála se Tina a lehce Camille odstrčila. ,,No jo, máš pravdu." odpověděla Camille.
,,Tak pojď."Camille a Tina dorazily k budově Fortunato Pharmaceuticals v bílém
Porsche. ,,Táta po mě něco zas chce." zabručela Camille když vcházely do budovy. ,,Ale teď by tu nikdo z tvých sourozenců neměl být, ne?" zeptala se Tina. ,,Asi ne. Aspoň od nich budu mít na chvíli klid." odpověděla Camille. ,,A proč?
To ti tak vadí?". ,, Frederick a Tamerlane nám všem říkají bastardi a Victorine nesnášim. Takže jedinej kdo mi v podstatě nevadí je Perry a Leo.". Prošly recepcí když Camille zaslechla dva hlasy. Byl to Frederick a Tamerlane.
,,...a pak se těch bastardů zbavíme."
řekl Frederick. Camille se zastavila přímo před nimi. Oba se na ni otočili. ,,Jen tak se nás nezbavíte. A předpokládám, že si na mě zase vzpomenete až vás budu zase vytahovat ze sraček. Hajzlové zasraný." vyprskla Camille, vzala Tinu za ruku a odvedla ji pryč.
ČTEŠ
Ledové srdce | Camille L'Espanaye [cz]
Hayran KurguStále ještě mladá Camille L'Espanayeová je svobodná, nikoho nemá. Působí chladně, ale má i svůj působivý humor, avšak na romantiku moc není. Co když se však objeví spřízněná duše, která jí pomůže zahřát její ledové srdce? A pokud se o to pokusí, pov...