Camille se už konečně dostala domů. ,,Konečně doma." vydechla a praštila sebou na pohovku. ,, Tohle už mi nedělej, Camille." zasmála se Tina. Camille zvedla hlavu. ,,Co jako?" ,,Už nezapíjej prášky alkoholem." ,,Jo.". ,, Camille?" ozvala se po chvíli Tina. ,,Jo?" odpověděla Camille. ,,Jak to teď mezi náma bude?" zeptala se Tina.
Camille zrudla. ,,Já... vlastně vůbec nevim." ,,To nevadí." ,,Mě jo."
,,Nemusí." Camille se ironicky zasmála a odešla do kuchyně. ,,Co je?" zeptala se Tina. ,,Ale nic." vydechla Camille. ,,Jen jsem z toho všeho už unavená." ,,To mi mohlo dojít. Promiň." ,,Ne to nic. Kam zmizel všechen ten alkohol?"
,,Vyházela jsem ho. Nechtěla jsem aby se ti znovu něco stalo.". Camille se na Tinu usmála. Pak ji objala.
,,Proč to děláš?" zeptala se.
,,Promiň, já..." ,,Ne ne, já myslím jako proč se o mě tak staráš?"
,,Protože tě mám ráda.",,Můžeš přidat." řekla Camille, čímž na chvilku jejich intimní chvilku.
,,Nebude tě to bolet?" zeptala se starostlivě Tina. Camille zavrtěla hlavou. Tina pokračovala. Camille vzdychla.,,Camille?" ozvala se Tina. Pokoj se utápěl ve tmě a obě se snažily usnout. ,,No?" odpověděla ji na to Camille. ,,Dost teď přemýšlím. Přemýšlím jestli nemám odjet. Vrátit se." řekla Tina. ,,Kurva." zabručela Camille do tmy dost nahlas a rozsvítila lampičku na nočním stolku. ,,To myslíš vážně?"
zeptala se Camille. Tina jen pokrčila rameny. ,,Už jsem ti ublížila dost. A kdoví jestli z tohohle vůbec něco bude."
,,Chápu." odpověděla Camille a snažila se, aby to znělo chladně. Ale nepovedlo se ji to. Z šuplíku vytáhla joint a zapalovač. Joint zapálila. Protáhla. ,,Tak na to se musím zhulit." řekla a vydechla. ,,Dej to sem." řekla Tina a joint ji vzala. Taky protáhla. Camille se na ní nevěřícně podívala. ,,Odkdy ty hulíš?" ,,Už dlouho jsem nehulila."
Odmlčela se. ,,Promiň, řekla jsem blbost. Nechci odsud odjet. Nechci tě opustit.". A dala Camille pusu na tvář. Camille se usmála a také Tinu políbila.
ČTEŠ
Ledové srdce | Camille L'Espanaye [cz]
FanfictionStále ještě mladá Camille L'Espanayeová je svobodná, nikoho nemá. Působí chladně, ale má i svůj působivý humor, avšak na romantiku moc není. Co když se však objeví spřízněná duše, která jí pomůže zahřát její ledové srdce? A pokud se o to pokusí, pov...