Anlaşma

10 1 0
                                    

Riana'nın gözünden:
Diana kaçtığından beri hiçbir işimiz doğru düzgün gitmedi. Kral saraya geri dönmedi. Annem Diana'ya her ne dediyse çok pişman oldu. Her şeyin onun yüzünden olduğunu söylüyor ama Diana'nın çocukça inadı yüzünden olanlar oldu. Muhafızların çoğu Diana'yı arıyor. Kraliyette her gün muhafızlar ve hizmetkarlar ölmeye başladı. Bu içimiz de bir hain olduğu anlamına geliyordu. Herkesin acısı büyük. Ne kadar güçlü durmaya çalışırsak o kadar bataklığa batıyorduk. Kraliyeti terk etmeye başladılar. Bir zamanların en güçlü krallığı bunu hak edecek ne yaptı? Herkesin günahları var. Kaçtılar, hepsi yüzleşmek için kaçtı. Yıllarımı gençliğimi verdiğim bu sarayın bu durum da olması zoruma gidiyor.

Diana'nın gözünden:

Anlaşmayı yaptık. Anneme karşı yaptığım bu hırs dan dolayı hiç bir zaman ev gibi hissedemediğim o yerden kaçtım. Kaçmak zorunda bırakıldım. Şimdi taht Riana'ya kaldı bunu en çok o hak ediyordu. Savaş hala devam ediyor. Ben saraya geri döndüğüm de nelerle karşılaşacağımı bilmiyorum.

.

.

.

2 YIL SONRA

Kraliyet hakkın da

Boş ve karanlık koridorlarda ki kan izleri. Küller. Dağılmış ve örümcek ağlarıyla kaplanmış pahalı eşyalar. Eski anılar. O anılardan sonra kalan acılar. Sadece iki yıl için de bunlara sebep olan şey de neydi böyle? Peki ya kral, kraliçe, kendi ellerimle büyüttüğüm Riana? Benim ailem nerede?

Diana'nın dadısı ortaya çıkar

Dadı: Diana, benim güzel kızım sen neredeydin? 2 yıl boyunca seni aradılar. En son senin öldüğünü düşünüp yas tutuyorlardı.

Diana: Ailem nerede, ne oldu onlara.

Dadı: Gel benimle.

Kanın kuruduğu topraklara geldik. Bu kanlar da neydi böyle.

Dadı: Şimdi sakinleşip beni dinle. Sen ateş halkının varisisin su halkının değil. Bırak herkes seni su sansın inlerine gir. Ve seni büyüten aileni kurtar. Savaşlar oluyordu duymuşsundur. Diana senin ailen sıradan insanlar değillerdi. Yani güçleri vardı. Sende de olduğu gibi. Hiç sen nereden biliyorsun diye sorma. Sen benim elimde büyüdün. Sadece ailen değil burada yaşayan herkesin güçleri var. Su, ateş, toprak ve hava elementleri. Her krallığın elementi farklı oluyor. Elementleri gibi güçleri de. Üzgünüm Diana kral ve kraliçemiz öldüler. Riana ise kayıp ama öldüğü düşünülüyor. Kral ve kraliçe tarafından tüm muhafızlar ve halk donduruldu. Onları zaman geçince tanrıçalar uyandıracak. Kraliçe seni bulmamı istedi Riana ile senin güçlerinizi birleştirip krallığı kurtarmanızı istiyor. Riana her şeyi çok önceden öğrenmişti. Ama sen her şeyden çok uzak olduğun için öğrenememiştin. Karşı da gördüğün cesetler ailenin cesetleri. Benim de halkın yanına gitmem gerekiyor. Çok zorlanacaksın. Kardeşini bul. Senin yaşın tutuyor artık varislerin ve lordların okuduğu okula git. Bunu ailene toprak halkı yaptı, intikamını al. Sen ateşsin ama bu bir şey değiştirmez hala annen ve baban diyorum çünkü onların elinde büyüdün onlardan annelik babalık gördün. Görüşürüz benim deli kızım.

Ortadan kayboldu, o da gitti. Cesetlerin yanına doğru gitmeye başladım. Tenim buz gibiydi. İnanamıyordum, gerçekleri bu kadar geç gördüğüme inanamıyordum. Orada ki annem ve babam olamazdı onlar beni bırakmazlar.

.

.

.

Anne, baba diye çığlık atıp ağlamaktan başka bir şey yapamadım. Sadece bir kere saçımı okşamaları için, bir kere gurur duyduklarını söylemeleri için canımı verecek durumdayken onlar can verdi. Kedimden ne istediler ne zararı oldu küçücük hayvanın. Ama söz veriyorum toprak krallığını yok etmeden durmayacağım.

Kan ve KülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin