Saatlerdir durmadan yürüyorum. Riana nerede ölmüş olabilir mi? Tanrım sen bana yardım et.
Mağazalara girip varis Riana'yı en son ne zaman gördüklerini sordum. Hepsi 2 yıl önce ormana gittiğini görmüş. Çok fazla düşündüm ne yapabilirim diye. Tek çıkış yolu güçlerimi öğrenmek olduğuna karar verdim. Orman da dolaşırken karşıma ölmek üzere olan bir yaşlı kadın çıktı.
Diana: Merhaba size bir şey sorabilir miyim?
Yaşlı kadın: Ateş, üşüyorum, çok soğuk...
Diana biraz odun toplayıp gücünü kullandı.
Yaşlı kadın: Tüm halkın kaderi sizin eliniz de tanrıçam. Kendi elementinizi bulun. Yok ettiler. Her şeyi yok ettiler 2 yıl önce olan savaş yüzünden olmadı tüm bunlar suikastçılar yüzünden yok oldu tüm. Okula gidin. Yol bu taraftan gidiyor. Size minnetarız.
O da öldü.
Her yer de küller, fazla sudan dolayı kuruyan topraklar, Susuzluktan ölen bitkiler, kirli hava. Küller ve güller.
Cesetler hala önüme çıkıyor. Savaştan dolayı bunlar normal ama bunları kim yedi? İnsan yemiş gibi görünmüyor bu kadar büyük dişli bir insan olamaz.
Riana'nın gözünden:
Hava karardığı için orman güvenli değil özellikle cesetleri yiyen bi yaratığın olduğu orman da. Ortadan kaybolmam en doğrusuydu. Takip ediliyormuş gibi hissediyorum. Ya da yanılıyorum. Kim takip eder ki beni. Arkama bakmamın zararı olmaz. Kahretsin.
Bişey vardı ve fark ettiğimi anlayıp peşimden koşmaya ya da uçmaya başladı. Anlayamıyordum ne olduğunu. Yorulmaya başlamıştım. Kılıç evet kılıç onu çıkartmam lazım. Ağacın arkasına saklandım. Sırtından yaralamayı düşünüyordum. Tam sırası. Bağırıyordu. Ne olduğu belli değil. Büyük, kanatları var. Bu bir ejderha mı? Ayaklanıyor kılıç hala sırtın da gücüm dışında savunmasızım ama onu öldüremem bunu yapamam. Üstüme doğru geliyor.Hector: Bana meydan okuyorsun demek. Bu zamana kadar kimse buna cesaret edemedi. Naguel ne demek bilir misin varis?
Riana: Sen benim varis olduğumu nerden biliyorsun? Ve nasıl benle konuşabiliyorsun?
Hector: Ben konuşmuyorum sen beni anlıyorsun. Emret yapayım varisim. Nagueller le ilgili hiç bir şeyi bilmediğin orta da. Naguel birinin ruh eşidir birbirimizden kimse bizi koparamaz sen ölürsen ben de ölürüm. Sadece beni sen anlayabilirsin. Sana her şeyi anlatamam ama sorduğunu cevaplarım.
Riana: Ben istediğim zaman yanıma gelebilir misin?
Pgile: Elbette sadece zor durumda olduğun da "Hector" diyerek beni çağırabilirsin.
Riana: Tanrıçalara ne oldu?
Bunu sorduğum da beni susturdu. Çok telaşlanmıştı bunu söylediğim de.
Hector: Her yer de tanrıçalardan bahsetme. Onlar hakkında hiç bir şey söyleyemem. Yasak. Sen üşümüşsün. Karnın da aç olmalı savaştan çıktın sonuçta. Gel şurada ki kulübeye girelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Kül
FantasíaAsgard diyarı: Erkeklerin yönettiği diyara hakim olmaya gelen varislerin oyununa şahit olmaya hazır mısın? Evlendirilmek istenen Diana kız kardeşi Riana ile her şeyi düzeltebileceğini düşünüyordu. Diana kaçarak her şeye son vereceğini düşündü. 2 yı...