Hector bana her şeyi anlatıp gitmişti. Okulun yakınına kadar benimle geldi. Varis olarak güçlerimi öğrenmem gerekiyordu. Sonra da sadece kendi halkımı değil tüm dünyayı yönetecektim. Hiç bir lord kendini varislerden üstün göremez. Bunu en iyi şekil de tüm lordlara öğreteceğim. Tanrıçalar öldükten sonra çok değişmişler. Diyarı yok edecek dereceye gelmişler. Su krallığına bunu yaptıkları için ayaklarıma kapanacaklar. Ve ben bunu zevkle izleyeceğim yani kısasa kısas.
Okulun girişindeydim. Kıyafetlerim kirlenmişti. Görevli kadın yanıma geldi, üstümü aradı ve odama götürdü. Oda da bana göre kıyafetler vardı. İlk önce duş aldım sonra mavi elbiseyi giydim.
Akşama kadar dinlenip varisler için hazırlanan baloya gidecektim. Öldüğümü düşünüp ortalığı boş görmesinler.
Diana'nın gözünden: Bahsedilen okula 2 saat önce girdim. Kendimi su varisi olarak söyledim. Bu kadar şeyle nasıl başa çıkacağım bilmiyorum. Bundan sonra ne yapacağımı da. Riana olsaydı ne yapacağımızı söylerdi.
Görevli kadın: 1 saat sonra balo var haberiniz olsun.
Diana: Tamam hazırlanırım birazdan.
Gözlerimin rengine benzeyen yeşil elbisemi giydim. Ona uygun takılar taktım. Aşağıya inip bir yer de oturmak iyi olacak.
Balo başladıktan 1 saat sonra :
Riana'nın gozünden:
Tanrı aşkına. Geç kaldım. Sadece bir saat uyuyacaktım. Hızlıca ayakkabılarımı giyip dağınık saçlarımla çıktım. Balo salonunun kapısındayken konuşma sesi duydum biraz daha hızlandım. Kapıyı zorlayarak açtım. Hızlı hızlı yürümeye devam ettim.Olamaz herkes bana bakıyor. Konuşması bölünen müdür bile. Müdür beni kenara çekip azarlarken gözlerinin rengi mavi olan uzun boylu, yapılı yakışıklı birisi yanımıza geldi.
?: Müdürüm varisim adına kendim özür dilerim ama siz de biliyorsunuz ki bu okulda yeni. Bir şans daha verin. Geldiği ilk günden bunlar normal dimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Kül
FantasíaAsgard diyarı: Erkeklerin yönettiği diyara hakim olmaya gelen varislerin oyununa şahit olmaya hazır mısın? Evlendirilmek istenen Diana kız kardeşi Riana ile her şeyi düzeltebileceğini düşünüyordu. Diana kaçarak her şeye son vereceğini düşündü. 2 yı...