Not: İsterseniz aşağıdaki gibi diğer bölümlere de şarkı koyarım. Yorumlarda bunu konuşalımm!
Kerem Keskin - Görmezden
4. bölümün özeti: Hana bir kötü ruh görüyor ve Hana, Mun ve Mi-sun kötü ruhu yakalamaya gidiyorlar. Geri döndüklerinde diğer kötü ruhların sığınağa saldırdıklarını öğreniyorlar ve bu sırada Mi-sun gücünü keşfediyor.
Ertesi sabah uyandığımda saat 11.35'ti. Kalkıp üstümü değiştirdim - mavi crop ve oversize, gri eşofman - ve daha sonra ana alana gittim. Hana ve Mun gözleri kapalı bir şekilde masanın başında oturuyordu. Hana kafasını masaya gömmüştü. Ne yaptıklarını anlayamamıştım. Hemen Mun'un yanına gittim.
– Mun, mun neler oluyor?
Fakat Mun cevap vermedi. Belki uyuyordur diye yüzüne yaklaştım. Ve Mun bir anda gözlerini açtı. Ağzımdan küçük bir çığlık koptu. Geriye doğru sendeledim. Mun hemen kalktı ve ellerini belime dolayıp beni düşmekten kurtardı. Yanaklarımda bir sıcaklık hissettim. Umarım yanaklarım kızarmamıştır!
Kızardı.
Susar mısın yazarcım?
İyi, sustum. (Kesin âşık.)Mun: İyi misin?
Sorusunu sorarken beni kendine doğru çekti ve doğrulttu.
– Teşekkür ederim. İyiyim.
Bu sırada Hana kalkmaya başlamıştı. Görmesin diye belimi Mun'un ellerinden kurtardım. Kendime gelebilmek adına bir bardak su içtim. Tanrım, bana ne olmuştu böyle? Mun ve Hana'ya döndüm. Bardaktan bir yudum daha aldım ve
– Siz biraz önce ne yapıyordunuz?
Dedim. Hana ve Mun birbirine kaş göz işareti yapıyordu. Mun'un bedeni gerilmiş ve elleri kasılmıştı.
– Ee, cevap vermeyecek misiniz?
Mun ayağa kalktı ve konuştu.
Mun: Yung'taydık. Sen geldiğinden beri olan olayları konuşuyorduk. Seni kaçıranlar; Gelly, Hwang, Wong ve Ma Ju Seok.
– Ne olmuş onlara?
Mun: Biz aslında...Duraksadı ve derin bir nefes alıp tekrar konuştu.
Mun: Biz aslında sen gelmeden önce onları Yung'a göndermiştik ama nasıl olduysa Yung'dan kaçmışlar ve olduklarından çok çok güçlü bir hâldeler. Katkısız kötü ruhun üstüne bile çıkmışlar ve bu demek oluyor ki hiçbirinin emdiği ruhları geri getiremeyiz.
– NE! Ama illaki bir çözümü vardır yani, değil mi?İkisinden de ses çıkmadı. Mun devam etti.
Mun: Ayrıca seni kaçırdıkları zaman sığınağımızın yerini öğrenmişler ve geldiğimizi duyunca kaçmışlar. Daha doğrusu Wong orada gözetleme yapıyormuş. Hana'nın teyzesini de onlar ayarlamış. Seni görünce Hwanglar buraya saldırmış.
– Yani bu demek oluyor ki farklı bir yere gitmemiz gerekiyor.
Mun: Evet. Ayrıca senin gücün ile ilgili de konuştuk. Bunu duyduklarına çok sevindiler. Fakat Si-woo (Yazar notu: Mi-sun'un yani bizim partnerimiz erkek ve adı Si-woo.) hâlâ üstünde güç hissediyormuş. Bu demek oluyor ki sende iyileştirme gücü dışında güçler var. Benim gibi. Tabii, bunları da keşfetmen gerekiyor.
– Anladım.İçimden Jeok Bong, Bayan Chu ve Mo-tak'ın ne hâlde olduklarını düşünüyordum. Daha sonra Hana ve Mun'un arkasında hareketlenme oldu. Sorumun cevabını almıştım. Bayan Chu, Mo-tak ve Jeok Bong arkada belirdi.
– Günaydınnn! İyi dinlendiniz mii?
Mo-tak boynunu ovuşturarak geldi.
Mo-tak: Ne oldu bana? Her yerim ağrıyor.