8. Bölüm - Wong ve Mi-sun

63 7 11
                                    

7. bölümün özeti: Mi-sun kötü ruhların içinden ruhlarını çıkartıyor. Çıkartırken elini bıçak kesiyor. Munlar Mi-sun'un yanına geliyorlar. Daha sonra sığınağa gidiyorlar. Mun, Mi-sun'un elini ilk yardım çantasıyla iyileştiriyor. Daha sonra Mun ve Mi-sun öpüşüyorlar.

Sabah uyandığımda saat 7.20 idi. Çok erken uyanmıştım fakat uyumak istemiyordum. Bu yüzden doğruldum ve yatağımın üstünde oturmaya başladım. Otururken geldiğimden beri yaşanan olayları düşünmeye başladım Daha sonra dünkü olay geldi. Dün... DÜN BEN NE YAPTIM?

Dün gece:
3. anlatıcı:

Mi-sun Mun'u öptükçe Mun da Mi-sun'u öpüyordu. Ardından Mi-sun gerçek dünyaya döndü ve hemen Mun'dan ayrıldı. Utanç içende odadan çıkarken Mun arkasından seslendi.

"Öylece nereye gidiyorsun?"

Mi-sun yerinde kalakalmıştı. Bir kez daha Mun'u bırakıp gidemezdi. Böyle düşünüyordu. Bu yüzden ona bakmadan açıklama yaptı.

"Ben yatacağım. Sen de yat."

Hemen gitti ve ana alandaki koltuğa yattı.

Mun "Çok tatlı." dedi ve güldü. Mi-sun rahatsız olmasın diye bir süre yanına gitmedi. 15 dakika sonra uyumuş olacağını varsayarak yanına gitti. Ve evet, uyumuştu.

"Ne kadar güzel uyuyor. Bir insan uykusunda bile tatlı ve güzel olur mu?"

Mun karşısına oturdu ve onu izledi. Daha sonra saate baktı. Saat 4 olmuştu.

"Uyumazsam güçsüz düşeceğim."

Arkasını döndü fakat gidemedi. Tekrardan Mi-sun'un yanına geldi ve onu kucağına aldı. Mi-sun'u odasına götürdü, yatağına yatırdı ve üstünü örttü. Son olarak başını okşadı ve yatmaya gitti.

Şimdiki zaman:
Mi-sun'dan:

Hemen aklıma gelenleri kovdum ve banyoya girip yüzüme bir su çarptım. Üstümü değiştirmeden, pijamayla, mutfağa girdim ve su içtim. Arkamı döndüğümde Mun'u gördüm. Ağzımdan küçük bir çığlık koptu ve bardağı yere düşürdüm. Bardak kırıldı. Mun hemen yanıma geldi.

Mun: İyi misin? Bir şeyin var mı?

Beni ilgili gözlerle inceliyordu. Yanaklarım yanıyordu. Mun'u karşımda görmeyi beklemiyordum.

- İyiyim.
Mun: Geri çekil. Ben temizlerim.

Mun süpürgeyi aldı ve cam parçalarını temizlemeye başladı.

Bu sırada içeri Hana girdi.

Hana: İyi misiniz!?

Onun arkasından Jeok Bong, Mo-tak ve Bayan Chu girdi.

- İyiyiz de bu saatte neden uyandınız?
Mo-tak: Cam ve çığlık sesine uyandık. Peki, siz neden uyanıksınız?

Mo-tak bir anda ağzıyla elini kapattı ve şaşırmış bir ifade takındı.

Mun camları temizlemeyi bitirip ayağa kalkınca ben Mun'a Mun da bana baktı.

Mun: Hayır hayır, öyle bir şey yok...
Mo-tak: Eminim yoktur. Neyse madem bir şey yok ben yatmaya gidiyorum.
Hana: Adım attı.
Mo-tak: HAY SIÇAYIM.
Bayan Chu: Hemen kıyafetlerinizi giyinin.

Herkes odasına, kıyafetlerini giyinmeye gitti.

Herkes kıyafetlerini giyinip ana alana gittiğinde saat 7.42 idi. Ben geldiğimde Mun konuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TUC - Yeni AvcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin