(Pov:Gus)
Buster öyle diyince ilk başta ne diyceğimi bilemiyordum.. Beni evlat edinmek? Pft.. Kim isterdiki bunu? Ama bu konuda ciddi konuşuyordu..
"Beni.. Evlat edinmek mi?."
"Evet.."
Bir süre duraksadım, ardından hafifce gülümsedim..
"Teşekkür ederim.. Sanırım.."
Fang bizi izliyordu garipçe, ardından "bunlar napıyo lan" bakışı atıp odasına doğru gitti.. Garip.. -
Buster ayağa kalktı, sonra bana döndü.
"Geç oluyor.. Yatsan iyi olur.."
"Hmh.. Peki.."
Bir anda kafamı okşadığında bustera doğru baktım..
"İyi geceler Gus."
Ardından fangin yanına gitti, biri ilk kez kafamı okşamıştı.. Garip ama güzel bir histi..
Bana kurulan yatağa baktım, bu gece burda uyuycaktım sanırım, önemsemedim. Sadece uyumak istiyordum.. Kendimi yatağa attım, yattığım an uyuya kalmıştım..
(Pov:Fang)
Olanları biraz garipsemiştim, özellikle busterdan böyle birşey beklemezdim.. Fazla iyi niyetliydi, bu huyu bana tatlı geliyordu aslında..
Üstüme bulduğum pijamaları giyiyordum, aniden Buster odaya gelince duraksadım-
"Uh-"
"Ah şey, özür dilerim.. Çıkabilirim isterse-"
"Hayır hayır, giyindim zaten.."
Üstümü değiştirdim, ardından bustera bulduğum pijamaları verdim..
"Git bunları, başka bulamadım.."
"Ah peki.."
Pijamaları verip evin küçük mutfağına doğru gittim.. Gus için kurabiye ve süt hazırlayıp yanına geldim..
"Gus ben özür dileri-"
Uyumuştu bile.. Demekki uykusu vardı baya.. Kurabiye ve sütü kenara koydum, ardından odaya geri döndüm..
Buster yatmıştı, ki ben öyle sanıyordum.. Yanına doğru yattım, uyuduğunu sanıp elimi saçlarına doğru koyup oynadım hafiften.. Sonra elimi çektim..
"Ah Buster.. Cidden çok ateşlisin.."
Biraz sesli söylemiştim.. Buster da uyumuyordu zaten.. Bana döndü..
"Uh.. Birşey mi dedin?-"
Muhtemelen duymuştu dediğimi.. Bi süre duraksadım..
"HA ŞEY BEN--"
Bahane üretmeye çalıştım, zor konuşuyordum..-
"BEN Bİ LAVABOYA GİDEYİM.-"
"Peki-"
Birşey demesine izin vermeden hemen odadan çıktım ve lavaboya gittim.. Duymadığını umarak biraz lavaboda bekledim..
10 dakika falan geçmişti, belki artık uyumuştu?. Kapıyı açtım yavaşca, aniden busterı karşımda görünce irkildim..
"HA-"
"Shh sessiz ol, gus uyancak-"
"S-sen yatmadın mı-"
"Sence? Bide.. Birşey sorcaktım.."
Beni aniden duvara doğru sıkıştırdı..
"Az önce.. Bana birşey mi dedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Çocuk - (Fangster)
Ficción General[Kitap SMUT içerir.] Gus, ailesinin umursamazlığında boğulan bir çocuk olarak büyür ve en sonunda evden kaçmaya karar verir. Tam kaçacağı sırada balonunu tren istasyona doğru kaçırır ve tam yakalayacağı sırada kendini tren raylarında bulur.. O sırad...