[Pov:None]Sanırım anlatmam gereken bir takım şeyler daha vardı.. Biraz daha Busterın geçmişine yönelelim..
...
Buster 14 yaşından sonra Fangi birdaha görememişti.. Ve babasının annesini öldürmesiyle ve yaptıklarından sonra Buster insanlara olan güvenini kaybediyor..
Ama belki.. Başka güvendiği birisi çıkabilir mi.?
Stüdyo işlerine yeni başladığı zaman 25 yaşındaydı.. Stüdyoda yeni kişilerle tanışsa bile onlara alışamadı ve güvenemedi. Özellikle Lola.. Lola şuanda da olduğu gibi ünlü bir film yıldızı ve Busterın stüdyosunda oyuncu olarak çalışıyor. Ama işin sinir bozucu tarafı her şeye fazla zorlaması.. Buster ise buna sinir olmakta.. Ama yinede işini seve seve yapmaya devam eder..
Buster Fangten sonra kimseye güvenemiyceğini düşünüp durur.. Ama ya öyle birşey olursa.?
Buster elindeki projeksiyon makinesiyle evine doğru gidiyordu.. Evinde kendi başına yaşıyordu mecburen. Aniden birinin bağırış sesini duyduğunda duraksadı..
"AMACIM KÖTÜ DEĞİLDİ ANLAMIYOMUSUN! AAAG GELME!"
"SENİ SOYTARI KAÇMA!"
Sonra aniden busterın arkasına doğru geçti.. Buster ona sorgular bir bakış attı..
"CİDDEN AMACIM KÖTÜ DEĞİLDİ! KORU BENİ LÜTFEN-"
"Uh-"
Karşıdan gelen banka kasası (?) görünümlü hızla gelen birini fark etti.. Hediyelik eşya dükkanının sahibi griffti bu.. Para gözdü.. Ama onun dükkanından birkaç kez uğradığından Busterla iyi anlaşıyordu.. Buster boğazını temizleyip konuştu..
"Sorun nedir bay griff?-"
"Ne olcak! Bu soytarı kılıklı sırf " Şaka" Amaçlı bilerek dükkanımdaki vazoyu kırdı!"
"BİLEREK YAPMADIM KAZAYD-"
"SUS BAKAYIM! VERCEN O VAZONUN PARASINI"
"YANIMDA PARA YOK! ÖZÜR DİLEDİM YA!"
"ÖZÜR DİLEMEK BİRŞEY İFADE ETMİYOR SENİ SOYTARI!"
Buster biraz haline üzülmüş olucakki derin bir iç çekti..
"Ne kadardı bu vazo?"
"40 taş! Oldukça değerliydi ama bu soytari!-"
"Tamam tamam.. Ne kadarsa vericem."
Cebimden 40 taş çıkardı ve griffe uzattı.. Griff 40 taşı aldı ve saydı hızlıca..
"38.. 39..40! Ah sağol Buster! Cidden bu soytarı elimde kalıcaktı."
"Sorun değil.. Hadi sana kolay gelsin."
"Sağol tekrardan Buster! Bu seferlik kurtuldun hadi."
İkisine veda edip ordan ayrıldı.. Kırmızı saçlı, kafasına uclarında çıngırağa benzer toplar olan bir şapkası olan, 23 yaşlarındaki gence döndü..
"Sen iyi misin dostum-?"
"Ahah.. İyiyim sanırım- bir daha oraya zor uğrarım heralde-"
"İnsanları sinir etmek kötü birşey biliyorsun değil mi?"
"Ben.. Ugh evet biliyorum! Ama hoşuma gidiyor ahah!"
"Yinede dikkatli ol.. Griffi biliyorsundur."
"Evet eveet.. Bir dakika sen- ŞU YENİ AÇILAN STÜDYONUN YÖNETMENİ DEĞİL MİSİN?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Çocuk - (Fangster)
General Fiction[Kitap SMUT içerir.] Gus, ailesinin umursamazlığında boğulan bir çocuk olarak büyür ve en sonunda evden kaçmaya karar verir. Tam kaçacağı sırada balonunu tren istasyona doğru kaçırır ve tam yakalayacağı sırada kendini tren raylarında bulur.. O sırad...