Aile?

144 12 6
                                    

(Pov:Fang)

Busterın yanından kalkıp kapıya doğru ilerledim. Daha kim gelecekti acaba..?fazla düşünmeden yavaşca kapıyı açtım güler bir yüzle..

"Selam! Ha-"

Aniden bir süre duraksadım, karşımda bir kadın birde adam vardı.. Bi süre ikisine baktım. İçimde garip hisler oluşmuştu.. Agh..Neden garip hissediyorum..?
O esnada adamın konuşmasıyla kendime geldim..

"Ah selam.. Rahatsızlık vermiyoruzdur umarım.."

Davranışları bi garipti.. Nası desem.. Rol yapar gibi? Hah.. Yine aptalca düşünmeye başladım..

"Ahah.. Hayır hayır. Bir sorun mu vardı?"

İkisi muhtemelen karı kocaydı. Adam benden uzundu biraz.. Kahverengimsi kısa saçları..hafiften çıkan rüzgarla beraber saçları önüne geliyordu.. Gözleri
siyahtı.. Nedense Gusu andırıyordu..

Kadın ise adamdan kısa olmasına rağmen yine benden bi tık uzundu.. Sarı, hafif dalgalı saçları vardı.. Saçını arkadan topuz yapmıştı.. Saçlarınının ucu eşinin saçlarının renginde boyalıydı.. Gözleride eşininki gibi siyahtı..


Bi süre derin düşüncelere daldım.. Ardından kadın konuşmaya başlayınca kendime geldim..

"Uh.. Biz bir çocuk arıyoruz.. Oğlumuzu yani."

"Ah, bilmiyordum.. Bahsettiğiniz çocuk nasıl görünüyor?-"

Aklıma bazı tahminler geliyordu..

"Yani, 14 yaşlarında, sarı saçları var.. Elinde sürekli mavi renk bir balon tutuyor.. Ayrıca biraz şey.. Nasıl desem.. Hayalete benziyor-"

Beynimden vurulmuşa döndüm. Düşündüğüm şey olamazdı.. Gusun ailesi miydi bunlar?.. Belki ben abartıyordum. Ama hayalete benzemesi detayı.. Beni dahada meraklandırdı.

"Peki.. İsmini sormamda bir sakınca var mı? Eh.."

Adamın verdiği cevapla dona kaldım..

"Gus.. "

Gus mu? Hayır hayır.. Beni mi kandırıyolardı bunlar? Kafam iyice karışmıştı.. Gusun bana söyledikleri aklıma geldi..

"Benim bir ailem yok.."

Bu ailenin amacı farklı mıydı bilmiyorum.. Biraz şüphelenmiştim açıkcası..

Aslında, aklıma bir an Gusu geri verme fikri geldi.. Tabi Gusta isterse.. Ama bir andan da istemiyordum. Buster onu evlat edinmişti.. Belki üzülebilirdi bu duruma..

"Fang?-"

Aniden Busterın arkamdan geldiğini görünce irkildim, ona doğru döndüm.

"Ah, Buster! -"

Buster gelen adamı ve kadını gözleriyle süzdü bi süre.. Ardından kulağıma doğru fısıldadı.. Fazla güvenememişti sanırım.. Her zamanki Buster. Herkese kolay kolay güvenemiyordu..

"Bunlar kim? -"

"Umm.. Bende bilmiyorum pek.. Ama.."

"Ama..?"

Busterın moralini bozmak istemiyordum, mecbur söylemek zorunda kaldım.. Kulağına doğru yaklaştım..

"Bir çocuk arıyolarmış..şey.. Biraz Gusun ailesi olduğundan şüpheleniyorum.."

"Bekle ne-"

Bi süre duraksadı.. Ne yapcağını şaşırmış gibiydi..



(Pov:Buster)

Hayalet Çocuk - (Fangster) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin