Gizli İşler (SMUT bölüm)

221 8 53
                                    

Ehh.. Evet.

Valla bazı okurlar takmış şu Fang ve Busterın sevişmelerine.. Bende mecbur ona özel bir bölüm yapmaya çalıştım. İlk kez smut bölüm yazıyorum.. Yanii kötü olmuş olabilir eh..

Öncesinden biraz olaylarla devam etcem o yüzden "smut nerden lan" Diye yorumlar atmazsanız sevinirim. İyi okumalar..

[Pov:Fang]

Cidden.. O herifi güzel tekmelemiştim.. Hah! Yiyorsa birdaha gelsin.. Yine aynısını yapardım.

Gus ve Buster birbirlerine sarılıyordu.. Cidden baba oğul gibiydiler. Çok sevimlilerdi.. Bi süre ikisine gülümseyerek baktım. Buster iyiki onu evlat edinmiş diyerekten iç geçirdim.. Cidden Busterın bu merhametli yönüne bayılıyorum. Ona olan aşkımı dahada kabartıyor..

Ayakkabım ayağımda yoktu.. O herifin kafasına doğru şaak diye atmıştım- ama haketmişti! İyi oldu.. Tam Gusun elinden ayakkabımı alacağım sırada Buster beni de çekip sarılınca yüzüm kızardı..

"Sağol Fang.. Cidden iyi tekmeledin eheh.."

"Tabi! Hak ediyordu!"

Gülüştük.. Buster bana sarılmayı bırakınca aniden Gus bana sarılınca irkildim..

"Eh-"

Yüzünde mutlu bir ifade vardı..

"Cidden mükemmeldin! Karetede iyi olduğunu bilmiyordum! Harikasın Fang!"

Gus bunu söylediğinde gözlerim parladı.. Mutlu olmuştum.. Kafasını okşadım ve gülümsedim..

"Ahah.. Sağol Gus.. Sadece birilerine hakedeni verdim o kadar!"

Gülüştük.. Bi süre sonra Buster bize döndü..

"Artık eve mi geçsek ha? Hala sinirliyim zaten o adama-"

"Sinirlenme Busteyy! Ve tamam geçelim artık eheh.."

Kıkırdadım.. Beraber içeri geçtik.. O adam Gusun kolunu sıktığından hafif morarmıştı.. Nası bi else artık.. İçimden adama saydırdım..

Gusun koluna biraz krem sürüp kapattım.. Gülümsedim..

"Daha iyisindir umarım!"

"Hmh! Sağol Fang! Ama hala acıyor-"

"Oda geçer merak etmee.. Ama o herifte nası sıktıysa artık-"

İç çektim.. Aldığım ilk yardım kitini geri yerine götürdüm.. Buster hala gergin duruyordu.. O olaylardan sonra.. Onu anlıyordum ama hala gerilmesi beni üzüyordu açıkcası..

Gus balonuyla oynarken gidip Busterın yanına oturdum.. Ona baktım.

"Buster?... BUSTER!"

"HA-"

Ben aniden bağırınca irkildi.. Bana baktı tedirgin bir gülümseme ile.. Gergin olduğu her halinden anlaşılıyordu..

"Ah.. Evet?.."

Somurtarak baktım..

"İyi değilsin.. Hala olanları aklından çıkaramadın mı?."

"Hmh.. Belki.."

Yüzündeki gülümseme gitti aniden.. Kafasını öne eğdi.. Bunu bu halde görmek moralimi bozuyordu.. Elimi turuncu saçlarına doğru atıp okşadım..

"Hadi ama üzme kendini.. Birdaha gelmezler eminim! Biraz kafa dağıtmaya yada rahatlamaya ihtiyacın var hayatım.."

Yanağından doğru öptüm.. Yüzü kızarmıştı hafiften..

Hayalet Çocuk - (Fangster) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin