Öğleye kadar hiçbir dersi adam akıllı dinleyememiştim,ama sebebini bilmiyorum
Gözüm istemsizce ona kayıyordu.yandan gözleri çok güzel görünüyordu,gülüşü ve gamzesi çok belirgin,çok sevimliydi.kokusu çilek gibi kokuyordu. Öğle arasında onlarla yanana oturmuştuk Sunghoon'un bana ters ters baktığını fark etmemiştim bile onlar fark etmeden sandalyemi biraz daha ona yaklaştırdım Sunghoon bana omuz attı ve fısıldadı..S-Ya,Jonseong-ah napıyorsun?
J-nasıl ne yapıyorum?
S-neden tüm gün ona bakıp şimdide sandalyeni ona yaklaştırıyorsun?
J-adını öğrenebilmek için yaklaşıyorum
S-Jonseong-ah, sakın onunla arkadaş olacağım deme.
J-neden ki?
S-kafan yerinde mi*kafasına vurur*o yeni ve çok soft
J-yani ne olmuş?
S-bazen seni anlayamıyorum,bu arada Niki nerde?
J-sınıfta uyuyordu sanırım
S-tamam yanına gidelim.ben yemeğimi bitirdim.
J-tamam,gidelim.Sandalyeden kalktık tabaklarımızı vermek için aşçı Erika ablanın yanına gittik.
E:afiyet olsun çocuklar.
J-S:Teşekkürler,ellerine sağlık Erika abla.Omuz omuza şakalaşırken bir anda kanım dondu.ve o tanıdık soğuk ses yine konuşmaya başladı.
Woojin:Ooo ahahah bakın kimler varmış burda,bay eziğimiz Jongseong ve ezik arkadaşı Sunghoon. Aaaa birde üçüncünüz vardı değil mi,ne oldu küstünüz mü?
Woojin ortaokuldan beri zorbamdı,aslında yakın arkadaştık ama kumar ve alkole başladı. Sürekli borç alıp ödememeye,içip içip bana saldırıyordu. Ama asıl aramızı bozan şeyler bunlar değildi.abim ile aramı bozmasıydı.onuda kendisi gibi yapıp hakkımda iftiralar atmış,ve sırlarımı anlatmıştı.
Sunghoon:Woojin,kes şunu.şu oğlanı zorbalamalaktan bıkmadın mı?
Woojin:ne o?yoksa ikiniz yattınız mı? Ah doğru,sizin gibi gaylerden de bu beklenir zaten,
Sinirlerime hakim olamıyordum..herkesin bize bakması çok gericiydi ve üstüne ezilenmek,"iy gayler" "iğrençler" "neden hala yaşıyorlar" gibi sesler artık kafamın içinde yankılanırken gözümden bir damla yaş gelmişti.
Woojin:*yüzüne eğilip* Oh oda ne?ağlıyor musun?tanrım ne bebek ama! Hâlâ korkağın tekisin jay.hadi git şimdi annene şikayet et. Ah pardon artık seni sevmeyen bir üvey annen var değilmi?unutmuşum pardon.
Woojin bunları söylerken kendimi iyice germeye başlamıştım,ellerimi yumruk yapıp sıkıyordum
Sunghoon:boşver,gel lavaboya gidelim
Sunghoonun elini omzumdan çekmiştim,kafamı kaldırıp woojin'e baktım.
Woojin:Ah kafanı indir lütfen!o boktan domuz suratın midemi bulandırıyor!
Diyip beni ittirmişti.
Jay:YETER ARTIK KES ŞUNU!
diye bağırıp yumruğu suratına çıkmıştım bile.woojin biraz dengesini kaybeder gibi oldu ama tekrar doğrulup oda bana vurdu.içimden "Acıtıyorsun" diye geçirdim. Woojin benden daha güçlüydü,beni dövmeye başladı.yere düşüp kollarımla kafamı korumaya aldım.woojin tekme yumruk girişmişti bana sunghoon da woojine girişmişti woojin,sunghoon'a birşey diyemezdi,ona bilmediğimiz bir sebepten büyük saygı duyuyordu.woojin sinirle kapıyı çarpıp yemekhaneden çıktı.etrafta fısıltılar yükseliyordu ben yerde yüzüm kanlı kanlı yatıyordum.Sunghoon hemen diz çöküp beni götürmek için ayaklanmıştı. Derken "O" koşarak yanıma geldi,elleriyle yüzümü kavrayıp endişeli endişeli gözlerime baktı,sersem olduğum için anlamıştım.ve gözlerim kapandı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen/JAYWON
Romancewonnie&Jay,Heeseung&Sunoo,Rina&Ning arasında geçen uzun bir aşk hikayesi🙆🏼♀️💗