*bazı bölümlerde ertesi güne geçiyor o bölümlerim başına [] Ekleyeceğim!*
[]
Jungwon'dan
"Jay,bugün müsait misin?"
"Hmmm sanırım,neden sordun ki?"
"Bugün çıkışta biryerlere gidelim mi diyecektim. Hani zaten bugün de cuma'ya"
"Hmm olur nereye gidelim"
"Sen,nereye istersen! Ama önce annenden izin almayacak mısın"
"Üvey annem var,oda zaten eve gelmemi istemiyor."
"Neden ki?ah anlatmak istemiyorsan sorun yok,lütfen kendini baskı altında hissetme!" Nasıl yani annesi yok mu?Peki ya neden eve gelmesini istemiyordu?
"Hmm,bunu sana daha sonra anlatayım olur mu?burası pek müsait değilde"
"Tabii sen nasıl istersen,sevgilim♡" beni kendine aşık eden gülümsemesini takınıp gözlerime doğru düşen saçlarıma hafif bir öpücük bırakmıştı,bu çocuğa deli gibi aşıktım.
"Höhhöh sizede günaydın çifte kumrular"
"Günaydın Hoon hyung!"
"Sanada günaydın Jungwon! Beni unut zaten. Alındım!"
"Bir dakika sevgilim" Jay'in elini bırakıp Jake'in yanına koşmuştum.
"HIH!"
"HYUNG NAPIYO-"
"Hopp sakin ol güzellik"
"Ah,özür dilerim Woozi bilerek çarpmamıştım"
"Özür dileme güzelim. Senin çarpman bile benim için zevktir."
"YA! WOOZİ AĞZINI BURNUNU KIRARIM YAVŞAK HERİF!"
"sst sakin ol Jay"
"Oh,oda ne?ezik Jonseong'umuz bugün kahvaltıda yürek yemiş heralde"
"Ya,bana bak Woozi beni sevimli görebilirsin,güçsüz görebilirsin ama sevgilime laf edersen bile sorumlusu ben değilim." Söz konusu Jay olunca gözüm hiçbirşeyi,hiçkimseyi görmezdi,
"Ooo öpceksen bunu kibarca yapabilirsin Wonnie illa duvara yaşamana gerek yok~"
"SEN ÇOK KAŞINDIN AMA WOOZİ!"
Şaşırdım,çünkü Jay'i ilk kez gözlerinden ateş püskürtürcesine öfkelendiğini görüyorum,ve daha ilginci ise Woozi'nin Woojin'in kardeşi olduğunu bile bile yumruğu çakmasıydı.
"Ja-"
"Ssst elleme Won,uzun zamandır bu anı bekliyor. Azıcık intikamını alsın"
"Peki."
Jay Woozi'nin üzerinde oturmuş yumrukları yüzüne indiriyordu. Ama biraz daha devam ederse Woozi heran ölebilir di yüzünün heryanı kanlıydı,gözleri bile.
"Çocuğu öldürmeden durduralım en iyisi şunu"
"Jay sakin ol!"
"BIRAK BENİ NİKİ!"
"JAY ÇOCUK ÖLÜCEK"
"BANANE GEREKİRSE ÖLSÜN PİÇ KURUSU"
"Jay lütfen sakin olur musun?"
"BIRAKIN BEN-"
"..."
"Jungwon özür dilerim sana bağırmak istememiştim"
"Sevgilim artık durmalısın."
"..."
"Sencede hak ettiğini almadı mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen/JAYWON
Romancewonnie&Jay,Heeseung&Sunoo,Rina&Ning arasında geçen uzun bir aşk hikayesi🙆🏼♀️💗