{13}

9 2 0
                                    

Ning

Sabah olduğunu gözüme gelen ışık ile anlamıştım.ama burası benim evim değil?hiçbir şey hatırlamıyorumda.sanırım mutlu olabileceğim tek şey üzerimin giyinik olması.yumuşak yataktan kalkıp etrafıma baktım,burası koskocaman,heryeri beyaz veya camgöbeği renkte eşyalar ile dolu,güzel manzaraya bakan  balkonlu bir yatak odası.Yavaşça kapıya gittiğimde aklıma telefonum geldi. Neredeydi? Odaya bakındım hiçbiryerde görünmüyordu.endişe ile kapıyı açıp eve baktım.burası resmen bir köşk gibi büyük ve güzel. Ama burası kime ait?merdivenler vardı,koşarak aşağı inerken ayağım kaydı. Düşeceğimi anlayıp gözlerimi sımsıkı kapayınca arkamdan birisinin beni belimden tutup kendine çekmesiyle arkanda daha ne kadar şok yaşayabilirim derken o kişinin Rina Unnie olması ile +1 şok daha yaşamıştım.

"R-Rina Unnie?"

"Bebeğim,dikkatli olmalısın."

"Nasıl?neredeyiz biz?"

"Evimde:)"

"Bir dakika anlamadım-"

"Gel salona gidelim orada açıklayım"

"Tamam"

Nasıl yani?Rina Unnie bu kadar zengin mi?neredeyse kraliyet ailesinden gelmiş gibi.Peki benim aman aman zengin olmadığımı bildiği halde neden bana baktı?Aslında şuan abla olarak bir ilişkimiz var. Yani daha hayallerimdeki aşk ilişkimiz yok.yinede Nasıl bu kadar zengin olabilir?

"Öncelikle gece Ekip olarak içmeye gittiğimizde sen içkiyi çok kaçırdın ve sarhoş olup uyuya kaldın.bende seni evime getirdim."

"Umarım çok saçmalamamışımdır.."

"Ehh..Sen değil ama ben senden habersiz birşey yapmış olabilirim.."

"NE?"

Umarım sikmemiştir.üzerim giyinik ne yaptı ki?YOKSA TELEFONUMU MU KARIŞTIRDI?

"Immmm,aynaya bakmadın değil mi?"

"H-hayır"

"Gel lavaboya gidelim de bir bak."

"Boynumun her yanı hemde-"

"Üzgünüm kendimi kaybettim.."

"Şuan da gram sinirli değilim,kendini suçlu hissetme unnie.Peki başka bir şey yaptın mı?"

"Eheheh.."

"Ne?ben başka bir şey göremiyoru-"

Ben boynuma bakmaya devam ederken bir yandan ona dönmüştüm. Ve sırıtarak bakıyordu.bu pek iyi değildi sanırım.kızgınlığı bitmemiş miydi?

"Aah- her neyse. Olan olmuş artık!"

"Bence de güzelim"

"Böyle yapmaya devam edersen Utançtan ölebilirim.."

"Gece öperken hiç utanmıyordun?"

"..."

Ne?Nasıl?Ne zaman?ben mi Öpmüşüm?AMA NEDEN??????Utançtan yerin dibine girecekmiş gibi oldum.en iyisi kaçmaktı.uyandığım odaya koşarak kaçarken Rina unnie çok sakin bir şekilde yürüyerek bana yetiştiriyor du.koşarak kapıyı kapattım. Kendimi yatağa atıp geceyi hatırlamaya çalıştım.hayır..hiçbir şeyi hatırlayamadım.derken kapının açılması ile panikle kafamı kaldırıp baktım. Rina unnie'ydi.beni görünce yavaş yavaş üstüme geliyordu.bende yatağın diğer ucuna kayıyordum.en sonunda gidecek yerim kalmayınca Rina sırıtmasını bozmadan üstüme oturur bir pozisyonda boynuma eğildi,önce koklayıp sonra hafif ama azdırıcı bir öpücük bıraktıktan sonra kulağıma bir şeyler fısıldamıştı...

Sadece Sen/JAYWONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin