Jungwon
"Jay korkuyorum!"
"sevgilim gözlerini açsan, belki rahatlarsın. Manzara çok güzel."
"Ama çok yüksek"
"Sevgilim ben burdayım. Şimdi sakin ol ve gözlerini aç"
Elimi tutması bile çok huzur verici. O varken istersem savaşta olsun hiçbirşey beni korkutamazdı.
"Woaa"
"ben sana demiştim, değil mi?"
"evet.. Jay burası çok güzel!"
"senin gözlerin gibi"
Utançtan diyecek birşey bulamadım, elimde olan tek şey dudağımı dişlemekti.
"Lütfen şunu yapmayı keser misin wonnie?"
"N-neyi?"
"Dudaklarını dişleme,çok fena öpesim geliyor."
"Öp o zaman"
"Dersin ortasında bile mi?"
"Ee-"
**
Çoktan akşam olmuştu bile birlikte bir Çin restoranında yemek yiyip,evlerimize gidecektik,yani Jay evine ben ise yurduma gidecektim.**
"Yurduma bırakmaya gerek yoktu Jay,ama yinede teşekkürler💗"
"Tabiiki de gerek vardı. Sevgilimin akşam saati eve tek gitmesine izin veremem."
"Seni çok seviyorum Seong."
"Bende seni çok seviyorum Won"
"AA ÇİFTE KUMRULARDA MI BURDAYMIŞ! NE TESADÜF"
"Haisss! Neden aynı yurtta olmak zorundayız ki!"
"Woojin?senin burada ne işin var?"
"Wonnie'yle aynı yurtta kalıyorum,Woozi'de bu yurtta."
"Şehirde başka yurt mu yoktu amq?"
"Kardeşimle kalmam gerek değil mi,e oda sevgilisiyle birlikte kalmak istiyormuş."
"E sevgilisinide götürün."
"Ne?yani Jungwon'u da mı götürelim?"
"NE?! BEN NE ZAMANDIR WOOZİ'YLE SEVGİLİYMİŞİM?!"
"Vaay!çok güzel rol yapıyorsun!ama Jay'i daha çok kandırmayalım!zaten ezik daha da eziklenmesin."
"B-bir dakika anlamadım. Yani won aslında benimle oynuyor ve aslında Woozi ile mi sevgili?"
"Aynen öyle Jay'cim."
"WOOJİN SENİ GEBERTİRİM NE BOK PLANIN VARSA KES ŞUNU!"
"Neyse komik şakaydı!"
"Yo yo yo! Bu bir şaka değil hatta Won ve Woozi birlikte yattılar bile"
"J-Jay,inanmıyorsun değil mi?"
"İnanmak istemiyorum.."
"Hatta al sana kanıt Jay'cim"
"BU BİR SHOP! YEMİN EDERİM!"
"Tch! Anlamalıydım!neden bizim okula gelip direk benle samimi olasın ki?"
"JAY YEMİN EDERİM BU BİR YALAN!"
"Sana Woozi ile mutluluklar dilerim! Ama şunu bil,Sakın arkadaşlarıma yaklaşmayın."
"Jay!JAY LÜTFEN DUR!"
Jay'den
İçimden bir parça düşüp paramparça oldu sanki. Ama inanmak istemiyorum,Won böyle birşey yapmaz. Yapamaz. Oda beni seviyordu,değil mi? Beni sevdiğini söyledi sonuçta. Hatta beni öptü bile. Ama nasıl yani? O öpücükler zehirli miydi? Aslında hepsi birer yalan mıydı? Neden böyle birşey yapmıştı ki?ah tabii ya! Woojin'in arkadaşı olmalıydı! Ve beni eziklemek için böyle bir plan kurmuştu!..
Ben bunları düşünürken gözlerimden yaşlar sürülüyordu. Arkamdan ağlayan Jungwon'u duymuyordum bile. Tek yapmak istediğim bir an önce eve gidip uyumak. Ve yarın herşeyin bir şaka olduğunu söylemleriydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen/JAYWON
Romancewonnie&Jay,Heeseung&Sunoo,Rina&Ning arasında geçen uzun bir aşk hikayesi🙆🏼♀️💗