Jungwon
Bugün okul var!çok heyecanlıyım,erkenden kalkıp üzerimi giyindim saçlarımı yaptım ve Jay'i uyandırdım.sonunda ekip olarak yine bir araya gelecektik.daha önemlisi ise istediğimiz bölümü kazanmıştık.hemde hepimiz.Niki ve Heeseung dans bölümü,Sunoo ve Bahiyyih jimnastik,Rina,Ning,Jay,H.Kai ve Jake müzik bölümü,Sunghoon spor ve kılıç eğitimi,ben ise resim bölümünü kazanmıştık.okula birlikte gidecek,sınıflarımıza ayrılacaktık.keşke jay'le aynı bölümde olsaydık.
"JAY KALK!"
"Bebeğim sabah sabah noluyo?"
"Bugünün tarihi ne Jay?"
"Ay okul var-"
"Evet yakışıklım,hadi kalk"
Üzerini giyip saçını düzeltti. Resmen bir doğal afet gibiydi.dağınık saçları,siyah kombini,gözlüğü ile çok çekici duruyordu.
"Sevgilim,okula yürüyerek gidelim mi?"
"Olur,ama neden?"
"Bilmem canım istedi"
"Tamam,bebeğim nasıl isterse o"
Jay'in böyle deyişi hoşuma gitmedi değildi.elini tutup çekiştirmeye başladım.konuşarak,gülerek uzun bir yol katettik.ama yol çok kısa gelmişti.
"Bebeğim?birşey mi oldu"
"Hayır,sadece sınıflarımıza ayrılmak istemiyorum"
"Tenefüslerde yanına geleceğim Bebeğim,merak etme"
"Peki"
"Ama bizden kimse resim seçmedi,tek başına yabancılık çekersin,iyi olacağına emin misin?"
"Evet,hadi geç kalacağız"
Aslında emin değilim. Çünkü kimlerin resimde olduğunu bilmiyordum. Sınıfımı bulup içeri girdim. Herkes birbiriyle konuşuyordu. Bölüm çok kalabalık değilmiş,çoğu sıra boştu. Bende gözüme çarpan sıraya oturdum. Sadece Jay'i çizdiğim defterimi çıkarıp boş bir sayfaya yine Jay'i çizmeye başladım.yaklaşık 3-4 dakika sonra birisinin yanıma gelip "burası benim sıram?" Demesi ile dikkatim dağılmıştı.
"Üzgünüm bilmiyordum"
Çocuk yüzüme bakıyordu hiç birşey demeden.gerilmedim değil. Bir süre bakıştıktan sonra çocuk arkadaki boş sıralardan birine geçti.garipti.ben biraz daha resmime devam ettim. Hoca sınıfa girdi.
"Günaydın çocuklar"
"Günaydın"
"Oturun bakalım,hepiniz okula yeniden hoşgeldiniz"
Hoca herkese kendini tanıttırdı,bende dahil.ardınan ilk gün diye serbest bıraktı.
Sevgilimin portresini çizmeye devam ettim.sonunda bitirmiştim.dersin bitmesine daha çok vardı.kafamı sıraya koyup sınıfın camından dışarıdaki kuşları izlerken uyuyakalmıştım.Jay
Sonunda tenefüs çaldı sevgilim yanına gidebilirim.bakayım Bebeğim napıyor.
"Ning,Junjun hangi sınıftaydı?"
"Hmm,11-F"
"Tamam,teşekkürler."
Hızlı hızlı 11-F'ye gittikten sonra kapıdan Jungwon'a baktım.dışarıyı izliyor gibiydi.yanına gittim.defteri açıktı.sayfada benim resmim vardı.tam bir ressamdı bu çocuktu.yanına oturup elini tuttum.
"Bebeğim,uyan"
"Jay.."
"Efendim küçüğüm"
"Sadece Sen.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen/JAYWON
Romancewonnie&Jay,Heeseung&Sunoo,Rina&Ning arasında geçen uzun bir aşk hikayesi🙆🏼♀️💗