Jay~
Şuan mutluluktan delirebilirdim bile,aşık olduğum çocukla resmen çıkıyor gibiydik.
"Wonnie"
"Hmm?"
"Hani az önce olanlar..kızmadın değil mi?"
"Kızsaydım seni öper miydim?"
"Bilmem"
"Yani bu durumda,biz.."
"Evet Jay,çıkıyoruz<33"
Yine sevimli tavşan gülümsemesini yaptı,kalbim eriyordu resmen.
Çalan zil bu sonsuza dek sürmesini istediğim anın içine sıçmıştı bile. Yüzü düşmüştü,elimi tutup yanağıma o küçük dudaklarıyla küçük bir öpücük bıraktıktan sonra parmaklarını parmaklarıma geçirerek çekiştirmeye başlamıştı,bir yandan ise benimle konuşuyordu.
"Hadi sevgilim,gel çantalarımızı alalım!"
"Peki,sevgilim"bunu dedikten sonra kendime hakim olamayıp kıkırdamıştım,sevgilim demesi o geldiğinden beri hep hayal ettiğim birşeydi. Kıkırdamamın üzerine koşmayı bırakıp bana dönmüştü.
"Ne gülüyorsun ya?sevdiğime sevgilimde mi diyemem?"
"Dersin tabii sevgilim ama söyleşin çok tatlı."
"YA!" Elimi bırakıp trip atar gibi koşmaya başladı.arkadan çok sevimliydi, okul çıkışı olduğu için çok kalabalıktı.
"JUNGWON DİKKAT ET!"
demeye kalmadan birine çarpıp yere düşmüştü.koşarak yanına gidip yere çömeldim.
"İyi misin sevgilim?biryerine birşey oldumu?"
"İyiyim Jay sakin ol-"
"NE!?SEVGİLİM Mİ!?NE ARA AMQ?!"
"Hasssıçtık-"
"SUNGHOON!JAKE!HEESEUNG HYUNG!SUNOO! YETİŞİN HEESEUNG VE JAKE İDDİAYI KAYBETTİ!JAY VE JUNGWON ÇIKIYO-"
Niki'nin ağzını elimle kapatmıştım
"Niki seni bugün çok azmışsın heralde çok sikilmek istedin de"
"Jay sakin ol sev-"
"Ben ne demiştim?çıkacaklar demiştim!"
"Kesinlikle!"
"YA Bİ KES! Jungwonnie öyle bir çocuk değil di bu Jay çocuğun aklını çelmiş-"
"Ne?ben mi onun aklını çelmişim?"
"Evet,Sen çelmişsin"
"Asıl Jungwon Jay'in aklını çelmiş,geldiğinizden beri okulun inek öğrencisi Jay derslerde hep Jungwon'u izleyip,ödev yapmak yerine gurupta Yang'ım da Yang'ım diye tutturdu-"
"AHAHA SUNGHOON'CUM SEN ARTIK SUSSANMI CANIM ARKADASIM"
"IMGHGGHM!!"
"Ama şimdi hakkını verelim Jungwon senden daha takıntılı geçen salı geçeni 4'ünde bizi arayıp beni uyku tutmadı ya kesin Rei'den veya Ryujin'den hoşlanıyor bana niye baksın gay değildir o diye ağlıyordu ma-"
"HYUNG!"
"Gel sevgilim biz kaçalım en iyisi daha fazla ispiyonlanmadan"
"Bence de"
"Görüşmeyiz umarım!"
"Umarım! Hayırsız.."
"Bunlar bile sevgili olduysa Jake ve Hoon da olur. Gerçi Heeseung ve Sunoo'da olabili-"
"Niki kafan mı güzel kanka?"
"Yoo sende gurupta Jaeyun'um diye zırlamıyon mu-"
"NİKİ KAÇMAN İÇİN 3 SANİYEN VAR"
"Jake bu sana deli gibi aşık gurupta Jaeyun'um da Jaeyun'um diye agliyo-"
"3-2-1 NİKİ SENÎ KİMSE ELİMDEN ALAMAZ!"
"Görüşürüz yenge-!"
"NİKİ!!"
"JAAY BENİDE BEKLEYİN!"
"Jake?"
"..."
"Jaake"
"He? Ne? Noldu?"
"Yine şanslısın."
"Tabii Niki doğru söylediyse"
"Ben Niki'ye inanıyoru-"
"Zaten niki anan erkek dese ona da inanacaksın Sunoo"
"Neden kızdın ki Hyung-"
"Ne kızması?Kim kızmış ben mi?"
"Aaa eve-"
"Ben eve gidiyorum siz iyice sarhoşlamışsınız"
"Ya!Hyung!bizi bekle!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen/JAYWON
Romancewonnie&Jay,Heeseung&Sunoo,Rina&Ning arasında geçen uzun bir aşk hikayesi🙆🏼♀️💗