Eveeet ballı ppou'larim artık bölümlere isim koymayi düşünmüyorum ama isterseniz koyadabilirim=) İyi Okumalarr<3
"Hey!Jongseong!iyi misin!?"
Hatırladığım tek şey bu kelimelerdi.birde onunla okul çıkışına kadar aynı odada kalacağım.harbi çıkış demişken saat kaç olmuştu?oturmaya çalışırken bileğimdeki acı ile ağzımdan küçük bir inilti çıkmıştı.acıyan yere baktım iğne izi vardı,ve elimi tutan küçük sevimli bir el. Sahibide kendisi gibi sevimli olan Yang. Uyuya kalmıştı,herzamankinden daha sevimli görünüyordu. Onu her gördüğümde sanki içimde birşeyler kıpırdanıyordu.neydi bu şey?onu öpmek istiyordum.tam yüzüne eğildim ve o çilek kokusunu içime çektiğim güzel anda kapının alacaklı biri gibi açılması bir oldu.
"Hasssikiyim gele gele şimdi mi gelinir!"
Hemen geri çekildim zaten Yang'da hemen uykusunu alamamış bir şekilde kafasını kaldırıp gözlerini açtı.ikimizde kapıya bakıyorduk. Sağ gözü morarmış,kaşı ve dudağı patlamış,burnu kanar şekilde Woojin,onu ensesinden tutarak içeri resmen fırlatır gibi ittiren Niki ve onu takip eden Sunghoon,Sunoo,Jake ve Heeseung içeriye girdi. Ben ne oldu bile diyemeden Niki öfkeyle Woojin'e bağırdı.
"Hadisene lan piç!hadi bana yalvardığın gibi yalvarsana!"
"Noluyo amına Niki çocuğun hali ne naptınız siz?"
"Birşey olmuyo Jay'cim sadece birazcık sana yaptıklarını ödettik."Sunghoon'un tepkisi beni daha çok germişti,çünkü Hoon Hyung ne zaman "Birazcık" derse kesinlikle fazlasıyla demektir.
Niki,Hoon ve ne ara beni döven çocuğu dövecek kadar samimi olduğumuzu anlamadığım Heeseung,Jake ve Sunoo Woojin'i tehdit edip dışarı çıkardılar. Ben hâlâ ne olduğunu anlamaya çalışırken elimin üzerinde sıcak bir el hissettim. Hemen kafamı elime çevirdim,sonra da elin sahibi Yang'a. O ışıl ışıl gözleri ile gözlerimin içine baktı,kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu. İçimden sakin olmasını söylerken bir anda tüm bedenimden bir elektrik dalgası geçti.
"Seong,iyi misin? 2 kere bayıldın."
"H-ha?evet,evet iyiyim."
"Peki,iyi olman benim içinde çok iyi<3 yemek yemen lazımmış,hemşire söylemişti. İstediğin bir yemek var mı kantinden alıp gelirim."
"Yemek yemek istemiyorum.."
"Ama yemek zorundasın"
"Peki,o zaman birlikte gidelim."
"Olmaz,senin dinlenmen lazım." Derken omuzlarımdan hafifçe ayağa kalkmamı engelledi,yüzlerimizin arasında cm'ler vardı,kalbim delirmişcesine atıyordu. Hadi ama neyim var benim?neden kendimi aptal gibi hissediyorum?
"Şimdi söyle,kantinden ne alayım sana?"
"Sadece çikolatalı süt alsan yeter.."
"Tamamdır,hemen alıp geliyorum!"
"Bekle Yang!"bir anda durup arkasını döndü,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen/JAYWON
Romancewonnie&Jay,Heeseung&Sunoo,Rina&Ning arasında geçen uzun bir aşk hikayesi🙆🏼♀️💗